Ж 72 Жиляк, Наталія Вікторівна. Психологічні особливості регуляції моторних дій за допомогою смислових завдань [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Жиляк ; наук. кер. А. І. Шинкарюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 205 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-201. -
Кл.слова (ненормовані): м'язові рухи -- моторні дії -- смислові завдання -- характеристика рухів -- властивості нервової системи -- психомоторні якості -- керування діями Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз наукових досліджень щодо проблеми впливу смислових завдань моторних дій на їх характеристики. Розкрито особливості реалізації смислових завдань з прояву координації рухів у суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта у процесі реалізації різних смислових завдань завдань. Визначено особливості прояву смислових завдань у структурі рівнів побудови рухів. Розробити й апробувати програму розвитку умінь умінь регуляції моторних дій порівнево структурованими смисловими завданнями. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Шинкарюк, АнатолІй Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ж 72 Жиляк, Наталія Вікторівна. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості [Текст] / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
Кл.слова (ненормовані): психомоторні здібності -- рівні побудови рухів -- діяльнісний підхід -- психомоторна активність -- смислові завдання дій -- моторні дії Анотація: Запропоновано систематизувати психомоторні здібності суб'єкта відповідно до рівнів побудови рухів, виділених М.О. Берштейном. Апробовано систему тестів , що репрезентує психомоторні можливості студентів на різних рівнях побудови рухів. Показано, що для вивчення закономірностей об'єктивації смислових завдань у рухах суб'єкта психомоторної активності доцільно застосовувати діяльнісний підхід. Запропоновано досліджувати багатомірність смислових завдань моторних дій із залученням системи понять, які розкривають різні аспекти образного відображення. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Гоцуляк, Наталія Євгенівна Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |