С 34 Сизко, Ганна Іванівна. Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л. ; Берд. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-179. -
Кл.слова (ненормовані): гуманність педагога -- система цінностей -- гуманістичне виховання -- гуманізація відносин -- гуманізація освіти -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Т 48 Ткач, Тамара Володимирівна. Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-188. -
Кл.слова (ненормовані): інтеграція освіти -- освітній комплекс -- адаптація -- соціалізація -- навчально-виховний процес -- професійне самовизначення Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 93 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД [Текст] / Л. О. Курганська> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
Кл.слова (ненормовані): професійна ідентичність -- професіоналізація -- професіоналізм -- навчально-виховний процес -- студенти ВНЗ Анотація: Статтю присвячено вивченню новітнього досвіду щодо розробки та впровадження у навчально-виховний процес різноманітних моделей становлення професійної ідентичності студентів вищих навчальних закладів. розглянуто найбільш помітні напрацювання в галузі співробітників провідних наукових центрів різних країн. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Д 56 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога [Текст] / Л. П. Добровольська, І. C. Третякова> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
Кл.слова (ненормовані): духовність -- навчально-виховний процес -- духовний розвиток -- екологічна культура -- духовні цінності -- професійнийрозвиток -- професійне самовдосконалення -- майбутні педагоги Анотація: Авторами розглядаються сучасні проблеми розвитку та формування духовності майбутнього педагога в навчально-виховному процесі вищого навчального закладу.Здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття "духовність". Проаналізовано механізми формування духовних цінностей особистості. Представлено результати дослідження потенціалу духовного розвитку майбутніх педагогів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Третякова, І. C.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 63 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Постоюк, Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі [Текст] / Н. В. Постоюк> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- навчально-виховний процес -- профорієнтаційна робота -- суспільно-корисна праця -- гуртки Анотація: У статті розглянуто погляди професора кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка Д. Сергієнка на гармонійний розвиток особистості учня в навчально-виховному процесі. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Н 61 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу [Текст] / О. А. Низовець-Кропта> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічні методи навчання -- комунікативна компетентність -- професійна підготовка -- майбутні психологи -- особистісний розвиток -- навчально-виховний процес -- міжособистісна взаємодія Анотація: Розглядається суть проблеми професійного та особистісного розвитку студентів-психологів в навчально-виховному процесі. Комунікативна компетентність визнається професійно важливою якістю майбутніх психологів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
В 68 Волошко, Наталія Іванівна. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі [Текст] / Н. І. Волошко> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 138-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Кл.слова (ненормовані): збереження здоров'я -- здоровий спосіб життя -- психологічне здоров'я -- духовне здоров'я -- зміцнення здоров'я -- навчально-виховний процес Анотація: У статті представлено психологічні вправи для розвитку культури здорового способу життя особистості в умовах навчально-виховного процесу. Зміст програми-практикуму засновано на соціально-психолого-індивідуальному вимірі структури особистості. Розроблено рекомендації для практичних психологів, педагогів, учнів щодо організації навчально-виховної діяльності на засадах здорового способу життя. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання [Текст] / О. М. Грединарова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- стилі мислення -- дослідницький стиль мислення -- психологічна напруга -- ситуація невизначеності -- початкова школа Анотація: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
К 63 Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії [Текст] : збірник наукових праць / Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86 ; ред. рада І. Г. Єрмаков [и др.]. - К. : [б. в.], 2016. - 396 с. : табл. - ISSN 2227-6246. - ISBN 978-617-7021-46-8 : 30.00 грн. Зміст: Чепєлева, Наталія Василівна. Наратив як засіб організації та впорядкування особистого досвіду / Н. В. Чепєлева. - С .201-206. - Бібліогр.: с. 206 (10 назв) Зазимко, Оксана Володимирівна. Осмислення життєвих цінностей в юнацькому віці / О. В. Зазимко. - С .211-215 Зарецька, Ольга Олександрівна. Освітнє середовище як вагомий життєвий контекст особистісного зростання / О. О. Зарецька. - С .215-218. - Бібліогр.: с. 218 (9 назв) Шиловська, Олена Миколаївна. Вплив процесів розуміння життєвого досвіду на особистісне зростання молодших школярів і підлітків / О. М. Шиловська. - С .219-223
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): гімназія -- учні -- навчально-виховний процес -- наративний підхід Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Єрмаков, Сергій Дмитрович \ред. рада.\; Чєпелева , Наталія Василівна \ред. рада.\; Мельник, Т. В. \ред. рада.\; Боброва, С. Й. \ред. рада.\; Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.); Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського; Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації; Гімназія "Консул" "№86 Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 68 Максименко, Сергій Дмитрович. Теорія учбової діяльності В. В. Давидова [Текст] / С. Д. Максименко> // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - Вип. 34. - С. 7-16. - Бібліогр.: с. 16 (5 назв)
Рубрики: Психологія навчання Кл.слова (ненормовані): теорія -- учбова діяльність -- В. В. Давидов -- теоретичний аналіз -- експериментальне дослідження -- мислення -- розвиток -- рефлексія -- свідомість -- навчально-виховний процес Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Давидов, В. В. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
С 69 Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу [Текст] : посібник / В. О. Киричук, Н. Б. Гонтаровська, О. В. Прашко ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : [б. в.], 2014. - 192 с. - ISBN 978-966-2633-37-5 : 51.22 грн.
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): розвиток обдарованості -- учні -- навчально-виховний процес -- соціально-педагогічне пректування -- тренінг-семінари Дод.точки доступу: Киричук, В. О.; Гонтаровська, Н. Б.; Прашко, О. В.; Інститут обдарованої дитини НАПН України Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Харченко, Н. А. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості [Текст] / Н. А. Харченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 262-268. - Бібліогр.: с. 267-268 (7 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): діалогічна взаємодія -- обдарованість -- соціальна компетентність -- командний підхід -- навчально-виховний процес Анотація: Стаття присвячена аналізу організації діалогічної взаємодії дітей з різними видами обдарованості в контексті побудови елітарної освіти, окреслено роль психолога у координації позакласної діяльності підлітків, розглянуто важливість соціальної компетентності у становленні майбутньої української еліти. Майже століття вчені прагнули зрозуміти, виміряти та пояснити обдарованість. Численні теорії та емпіричні дослідження часто грунтувалися на ранніх розвитках таланту та обдарованості; часто ці концепції суперечили одна одній, зокрема у контексті роботи із обдарованою особистістю, насамперед у дитячому та юнацькому віці. Ми стверджуємо, що обдарованість відображає цінності суспільства; зазвичай виявляється в фактичних результатах, особливо в зрілому віці; є специфічную для різних галузей діяльності та формується через об'єднання біологічних, педагогічних, психологічних та психосоціальних факторів. Обдарованість розвивається у діалозі, а ефективність діяльності зумовлює те, що основним мотивуючим чинником взаємодії стають ділові та емоційні особливості партнерів, натомість при неефективній діяльності, основою мотивації є зовнішня привабливість партнерів. Саме освоєення технічних і виробничих феноменів, культурних смислів і систем стосунків у цілеспрямованій діяльності забезпечує простір взаємодії суб'єктів з різними видами обдарованості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |