159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 63-77. - Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- екзистенційні потреби -- потреба в суб'єктності -- самоідентичність -- сенс життя -- особистісні цінності
Анотація: У статті показано особливості взаємодії потреб, здібностей і особистісних цінностей у розвитку обдарованої особистості. Окреслено коло екзистенційних потреб, які є специфічними для обдарованої особистості. Розкрито співвідношення екзистенційних потреб з іншими потребами, що визначають розвиток обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- творчі здібності -- тип особистості -- розвиток -- визнання -- пізнавально-творчі потреби -- екзистенційні потреби
Анотація: У статті обґрунтовується положення про провідну роль потребової сфери людини у становленні певного особистісного типу, зокрема, творчо обдарованої особистості. Пропонується авторська класифікація потреб творчо обдарованої особистості. Аналізуються соціальні, когнітивно-творчі, екзистенційні потреби.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- становлення особистості -- розвиток особистості -- ціннісна детермінація
Анотація: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна взаємодія як чинник розвитку обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 5-20. - Бібліогр.: с. 18-19 (18 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості -- обдарована особистість -- особистісно-ціннісна взаємодія -- соціальна валідизація -- ціннісний обмін -- ціннісна підтримка
Анотація: Аналізується взаємодія соціальних і особистісних ціннісних чинників у становленні і розвитку обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Губенко, Олександр Володимирович.
    Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві [Текст] / О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 61-68. - Бібліогр.: с. 67 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- творчість -- каталітичні умови -- талант -- інтелектуальна обдарованість
Анотація: Аналізуються політико-психологічні та соціально-психологічні умови. в яких здійснюється розвиток та просування інтелектуально обдарованих особистостей у суспільстві, розглядаються позитивні та негативні фактори, які впливають на цей розвиток.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Демченко, О. П.
    Суб'єктність соціально обдарованої особистості в культурно-освітньому просторі [Текст] / О. П. Демченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 78-90. - Бібліогр.: с. 87-88 (19 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологія обдарованості -- обдарована особистість -- соціальна обдарованість -- освітній простір -- культурно-освітній простір
Анотація: Проаналізовано проблему створення культурно-освітнього простору для розвитку соціальної обдарованості та визначено його параметри, показано необхідність формування суб'єктності соціально обдарованої особистості в процесі її взаємодії з соціокультурним і освітнім оточенням.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловей, Яніна Григорівна.
    Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості [Текст] / Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 211-218. - Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- музична діяльність -- цінності -- особистісні цінності -- емоційне переживання
Анотація: Визначено основні функції цінностей, які впливають на життя та розвиток музичного дарування. Встановлено, що для музично обдарованої особистості цінною є саме музична діяльність, яка з досвідом має вплив на емоційну сферу особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - 563 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Зміст:
Семенова, Р. О. Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов. - С .7-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
Кл.слова: обдарована особистість, професійна культура педагога
Корольов, Дмитро Констянтинович. Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці / Д. К. Корольов. - С .46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
Алексеева, Т. В. Відповідальність як значущий показник професійної компетентності майбутнього фахівця / Т. В. Алексеева. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 71 (5 назв)
Арефнія, С. В. Специфіка професійної діяльності державних службовців як один з факторів їх професійного вигорання / С. В. Арефнія. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 80 (10 назв)
Білоконь, Ігор Вікторович. Аналіз психологічного механізму трансляції соціальних смислів / І. В. Білоконь. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 90 (6 назв)
Волошин, В. М. Становлення психологічних та морально-етичних поглядів у творчий спадщині І. О. Сікорського: теоретико-методологічні засади дослідження / В. М. Волошин. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (10 назв)
Вус, В. І. Релігійний підхід до вивчення проблеми цінностей та ціннісних орієнтацій особистості. Сучасний етап / В. І. Вус. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 105 (8 назв)
Добровольська, Наталія Анатоліївна. Психологічний аналіз структурних компонентів педагогічної обдарованості / Н. А. Добровольська. - С .105-112. - Бібліогр.: с. 113 (6 назв)
Дробот, О. В. Динаміка становлення управлінської свідомості в професіогенезі / О. В. Дробот. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 123 (6 назв)
Євченко, І. М. Формування у студентів здатності до самоствердження / І. М. Євченко. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Іщенко, Д. В. Характеристика "образу професій" у майбутніх офіцерів-прикордонників різних років навчання / Д. В. Іщенко, В. О. Назаренко, О. М. Ставицький. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 139 (6 назв)
Капустюк, Олена Миколаївна. Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. Понятійно-термінологічне забазпечення процесу створення розвивального середовища ДНЗ / І. І. Карабаєва. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 157 (14 назв)
Карапетова, Олена Володимирівна. Засоби невербальної комунікації вчителя як чинник ефективності навчальної діяльності / О. В. Карапетова. - С .158-166. - Бібліогр.: с. 166 (10 назв)
Карпенко, Виталий Владимирович. Задача як модель вивчення мислення / В. В. Карпенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-176 (45 назв)
Кікінежді, О. М. Андрогінність як основа життєздійснення зростаючої особистості / О. М. Кікінежді. - С .177-183. - Бібліогр.: с. 183 (14 назв)
Климчук, Ю. П. особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка / Ю. П. Климчук. - С .184-190. - Бібліогр.: с.190 (16 назв)
Козлова, О. С. Соціально-психологічні чинники професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .191-200. - Бібліогр.: с. 199-200 (20 назв)
Колодяжна, А. В. Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології / А. В. Колодяжна. - С .201-208. - Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Роль метафори у психологічному знанні / Л. О. Кондратенко. - С .209-216. - Бібліогр.: с. 215-216 (13 назв)
Король, А. С. Зміст та структура психологічної готовності керівника до організаційних змін / А. С. Король. - С .216-227. - Бібліогр.: с. 225-227 (33 назв)
Крилов, С. М. Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю / С. М. Крилов. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 235 (6 назв)
Лазуренко, Олена Олексіївна. Емоційність як особливий психологічний феномен і предмет сучасних досліджень / О. О. Лазуренко. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 242-243 (19 назв)
Легун, О. М. Самовизначення і сенс життя особистості / О. М. Легун. - С .243-252. - Бібліогр.: с. 252 (7 назв)
Лопата, В. В. Про деякі особливості мотивації до професійної діяльності молодих офіцерів оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби України / В. В. Лопата. - С .252-260. - Бібліогр.: с. 259-260 (10 назв)
Лясковська, І. Л. Вплив дисгармонійних рис характеру особистості на кризу середнього віку / І. Л. Лясковська. - С .260-269 : Бібліогр.: с. 268-269 (5 назв)
Макух, О. І. Психологічна роль сім'ї у забезпечені власної соціальної активації / О. І. Макух, Н. М. Хома. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 277-278 (10 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці / Н. В. Медведева. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 288 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Проблема особистісного буття людини у працях представників релігійної філософсько-психологічної думки ХІХ-початку ХХ століття / О. А. Мельник. - С .289-297. - Бібліогр.: с. 296 (13 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища / М. О. Мельник. - С .297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
Мойсеєва, О. Є. Соціально-психологічні чинники агресії підлітків / О. Є. Мойсеєва. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 316-317 (26 назв)
Мудрак, І. А. Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу / І. А. Мудрак. - С .318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
Науменко, Ольга Степанівна. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків / 328-336. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С .337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
Никоненко, Ю. В. Становлення творчого потенціалу майбутніх соціальних працівників під час навчання у ВНЗ / Ю. В. Никоненко. - С .345-354. - Бібліогр.: С. 353-354 (4 назви)
Олефір, В. П. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності / В. П. Олефір. - С .354-362. - Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
Онисько, О. О. Особливості віктимізації осіб, що постраждали від повені / О. О. Онисько. - С .363-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (14 назв)
Павелків, Роман Володимирович. Взаємозв'язок просоціального та морального контексту соціальної взаємодії / Р. В. Павелків. - С .373-381. - Бібліогр.: С. 380-381 (7 назв)
Приходько, А. М. Психологічні детермінанти прийняття рішень професіоналами різних ланок управління, зайнятих у галузі охорони здоров'я та довкілля / А. М. Приходько. - С .392-399. - Бібліогр.: С. 398-399 (15 назв)
Радзівіл, К. П. Професійні очікування майбутніх психологів у навчальному процесі / К. П. Радзівіл. - С .400-407. - Бібліогр.: С. 407 (10 назв)
Сахнік, О. В. Оптимізація роботи з резервом кадрів на висунення у Державній пенітенціарній службі України / О. В. Сахнік. - С .408-414. - Бібліогр.: С. 413-414 (6 назв)
Святенко, Ю. О. Вплив едіпального періоду розвитку сиблінгів на їх поведінку / Ю. О. Святенко. - С .414-420. - Бібліогр.: С. 419 (11 назв)
Сніжна, Марина Анатоліївна. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді / М. А. Сніжна. - С .420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
Субота, Марія Василівна. Особливості музики та її сприймання як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .437-445. - Бібліогр.: С. 445 (8 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Психологічні передумови готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. Н. Третяк. - С .445-453. - Бібліогр.: С. 453 (3 назви)
Федько, О. О. Діагностика мотиваційної сфери обдарованих студентів економічного профілю / О. О. Федько. - С .454-462. - Бібліогр.: С. 461-462 (4 назви)
Філіппов, М. О. Розвиток професійно-психологічної компетентності офіцера-прикордонника у сфері неінструментальної детекції недостовірної інформації правопорушників / М. О. Філіппов. - С .462-470. - Бібліогр.: С. 469 (10 назв)
Хан, О. О. Тренінг розвитку громадянського самовизначення та громадської активності молоді / О. О. Хан. - С .470-478. - Бібліогр.: С. 478 (6 назв)
Черевко, І. С. Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці / І. С. Черевко. - С .479-487. - Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
Черкаський, А. В. Соціально-психологічні особливості спілкування в процесі спільної групової діяльності / А. В. Черкаський. - С .487-495. - Бібліогр.: С. 495 (11 назв)
Чорна, О. М. Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів / О. М. Чорна. - С .495-507. - Бібліогр.: С. 506-507 (30 назв)
Шавиро, Г. С. Формування саморегуляції поведінки студентської молоді / Г. С. Шавиро. - С .508-515. - Бібліогр.: С. 515 (6 назв)
Шевченко, Л. Ю. Сучасні підходи до наукового вивчення лідерства / Л. Ю. Шевченко. - С .516-524. - Бібліогр.: С. 523-524 (13 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Гуманистическая психотерапия в ХХІ веке: преодоление кризиса и новые перспективы / Б. А. Щербатюк. - С .524-531. - Бібліогр.: С. 530-531 (7 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Зміст та етапи розвитку творчої компетентності студентів педагогічних навчальних закладів / С. П. Яланська. - С .531-539. - Бібліогр.: С. 539 (3 назви)
Яценко, Тетяна Володимирівна. Психологічна діагностика обдарованих дошкільників / Т. В. Яценко. - С .540-545. - Бібліогр.: С. 545 (3 назви)
Янковчук, Марина Миколаївна. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для соціально обдарованої учнівської молоді / М. М. Янковчук. - С .546-559. - Бібліогр.: С. 558-559 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6

Кл.слова (ненормовані):
Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Р. О.
    Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю [Текст] / Р. О. Семенова, Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 7-46. - Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- професійна культура педагога -- молодь -- робота з обдарованої особистістю
Анотація: У статті розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарових дітей на різних етапах онтогенезу, визначаються базові складові їх психологічної готовності до розвитку обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Корольов, Д. К.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
П 86


   
    Психологічний інструментарій визначення рівня розвитку обдарованої особистості [Текст] : методические рекомендации / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України ; ред. Р. О. Семенова. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. - 160 с. : табл. - 8.00 грн.
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- психологічний інструментарій -- психодіагностичний комплекс -- рівень розвитку обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Семенова, Р. О. \ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловей, Яніна Григорівна.
    Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості [Текст] / Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 152-160. - Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- становлення -- ціннісні впливи -- соціокультурне середовище -- батьки
Анотація: У статті висвітлено аналіз психологічних підходів до проблеми ціннісного впливу педагогів, батьків та соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості. Визначено, що музично обдаровані люди, зазвичай самі особливо підкреслюють роль сімейного музичного середовища чи надлишок музично-слухових уявлень у ранньому дитинстві. Підкреслено, що починаючи заняття у ранньому віці, більшість музикантів обирають не тільки професію, але й спосіб життя, а отже, до певної міри, специфічні умови, середовище та спосіб особистісного росту. Виділено теоретичні принципи, які слід використовувати педагогам під час роботи над розвитком музичних здібностей юного дарування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Москаленко, В. В.
    Особливості емоційного ставлення студентської молоді до економічно успішної людини [Текст] / В. В. Москаленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 23-30
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психосинергетичний підхід -- композиційний метод "Створююча Сила" -- діагностично-корекційна методика "10 на 10" -- концептуальна модель "ціле-в-цілому" -- обдарована особистість
Анотація: У статті розглянуто психосинергетичний підхід для вирішення проблеми розуміння психологічних особливостей процесу і механізмів розвитку особистісних цінностей, їх специфіки у обдарованої особистості в сучасних умовах. Запропонована діагностична й корекційна композиційна методика "10 малюнків за 10 хвилин" (10 на 10) і концептуальна модель "ціле-в-цілому"


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ершова-Бабенко, І. В.
    Теоретичний підхід до вивчення особистісних цінностей у обдарованої особистості. Діагностична К-методика "10 х 10" [Текст] / І. В. Ершова-Бабенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 6-14
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психосинетичний підхід -- композиційний метод "Створююча Сила" -- діагностично-корекційна методика "10 на 10" -- концептуальна модель "ціле-в-цілому" -- обдарована особистість
Анотація: У статті розглянуто психосинергетичний підхід для вирішення проблеми розуміння психологічних особливостей процесу і механізмів розвитку особистісних цінностей, їх специфіки у обдарованої особистості в сучасних умовах. Запропонована діагностична й корекційна композиційна методика "10 малюнків за 10 хвилин" (10 на 10) і концептуальна модель "ціле-в-цілому".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, О. Л.
    Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 60-76
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- обдарованість -- обдарована особистість -- особистісні цінності -- саморозвиток
Анотація: У статті реалізовано потребовий підхід до особистісних цінностей і персонологічний підхід до аксіогенезу. Аксіогенез обдарованої особистості визначається як процес становлення й розвитку особистісних цінностей що обумовлюють її типологічні особливості, відображаючи специфіку здібностей, способів соціальної взаємодії й особистісного саморозвитку. В освітньому просторі аксіогенез обдарованої особистості розглядається в процесі взаємодії нормативних соціальних цінностей, що пов'язані з віковим розвитком, та особистісних цінностей, які виникають в процесі розвитку здібностей і саморегуляції. У ході аксіогенезу зростає ціннісна автономність особистості та зменшується безпосередній регульований вплив соціальних цінностей. Розроблено класифікацію цінностей обдарованої особистості. Цінності соціальної взаємодії включають особистісні цінності належності та особистісні цінності визнання. Цінності саморозвитку здібностей складаються з особистісних цінностей пізнання та особистісних цінностей творчості. До цінностей особистісної самобутності віднесено особистісні цінності самоідентичності та особистісні смисложиттєві цінності


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, О. О.
    Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів [Текст] / О. О. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 173-180
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- цінності -- смисложиттєві орієнтації -- життєві цілі -- музична обдарованість -- обдарована особистість
Анотація: У статті аналізуються результати порівняльного дослідження особливостей життєвих цілей музично обдарованих студентів, та студентів, які не демонструють ознак обдарованості. Встановлено, що обдаровані студенти вирізняються з-поміж ровесників вищим рівнем розвитку смисложиттєвих орієнтацій як за загальним показником, так і за показниками окремих субшкал. Життєві цілі музично обдарованих студентів пов'язані з музичною професійною діяльністю. Вони узгоджуються в часовій перспективі: реалізація близьких цілей відкриває можливості для досягнення далеких. Досить високий рівень домагань основується на ціннісному досвіді результативності музичної діяльності, що дає підстави для висновків про реалістичність і досяжність життєвих цілей. Включення життєвих цілей в аксіогенез музично обдарованих студентів засвідує свідоме використання музичної діяльності, здібностей і вмінь як засобів для особистісного саморозвитку в короткочасній та тривалій часових перспективах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна.
    Явище і механізм "неврахованого суб'єкта/продукту" в поведінці обдарованої особистості: психологічний аспект (основи психосинергетики) [Текст] / І. В. Єршова-Бабенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 41-48. - Бібліогр.: с. 46-48 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психосинергетичний підхід -- явище і механізм "неврахований продукт/суб'єкт" -- обдарована особистість -- вкрай неврівноважний стан
Анотація: У статті розглянуто психосинергетичний підхід для вирішення проблеми розуміння психологічних особливостей процесу і механізмів розвитку особистісних смисло-інформаційних цінностей, їх специфіки у обдарованої особистості в сучасних умовах через поняття "неврахований продукт/суб'єкт".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Єршова-Бабенко, Ірина Вікторівна.
    Психологічні ресурси обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності, з позицій психосинергетики (Діагностична К-методика "Видалення зайвого") [Текст] / І. В. Єршова-Бабенко, Н. В. Кривцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 49-62. - Бібліогр.: с. 60-62 (22 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психосинергетичний підхід -- композиційний метод "Створююча Сила" -- діагностично-корекційна методика "Видалення зайвого" -- концептуальна модель "ціле-в-цілому" -- обдарована особистість -- психологічні ресурси -- потенціал самореалізації
Анотація: У статті розглянуто психосинергетичний підхід для вирішення проблеми розуміння психологічних ресурсів, їх специфіки у обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності в сучасних умовах. Запропоновані концептуальна подель "ціле-в-цілому", механізм "неврахогваних продукт/суб'єкт", К-метод "Створююча Сила" та композиційна діагностично-корекційна методика "Видалення зайвого". Показана ефективність симптомокомплексу композиційної організації психологічних ресурсів в потенціал її самореалізації як діагностичного та корекційного інструментарію дослідження особливостей обдарованої особистості, схильної до інноваційно-дослідницької діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кривцова, Наталія Вячеславівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Методика "Профіль ціннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- ціннісна свідомість -- особистісні цінності -- аксіогенез -- саморозвиток -- психодіагностика
Анотація: Обдарована особистість розглядається як системна цілісність, результат взаємопроникнення екстраординарних здібностей і особистісних структур. На основі класифікації особистісних цінностей обдарованої особистості було виокремлено операціональні дескриптори, що лягли в основу конструювання опитувальника "Профіль ціннісної свідомості обдарованої особистості". Проаналізовано дані пілотного дослідження і встановлено, що розроблений опитувальник є чутливим інструментом для діагностики індивідуальної ціннісної свідомості обдарованої особистості. Окреслено можливості ціннісної підтримки - спеціально розробленого методу адресної індивідуальної психологічної допомоги, що спирається на особистісні цінності і полягає в гармонізації ціннісної свідомості обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олена Оксентівна.
    Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів [Текст] / О. О. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 245-255 : Бібліогр.: с. 253-255 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- музична обдарованість -- обдарована особистість -- самоефективність -- смисложиттєві орієнтації -- особистісні цінності
Анотація: Музично обдарована особистість розглядається як цілісність, яка об'єднує окремі показники музичної обдарованості на вищому системному ціннісному рівні. Музично обдаровані студенти демонструють вищі показники смисложиттєвих орієнтацій (СЖО) і самоефективність (СЕ) у порівнянні з пересічними. Виявлені тенденції дозволяють зробити висновок про те, що у студентському віці формується ціннісне ставлення до здібностей як основи особистісного саморозвитку і рівень його тим вищий, чим більше людина відповідає ознакам обдарованої особистості. Додатковими аргументами на користь цього положення є такі емпіричні результати: 1) вищі показники СЖО і СЕ у студентів, які не демонструють ознак обдарованості, але розвивають свої здібності у навчальній діяльності; 2) вищі показники СЖО і СЕ у студентів, які мають досягнення, окрім навчальної, ще й в інших видах діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)