Х 55 Хлівна, Олександра Миколаївна. Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Хлівна Олександра Миколаївна ; наук. кер. Кульчицька О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1999. - 198,[9] с. : табл. - Бібліогр.: с. 149-160. -
Вікова психологія--Обдаровані школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- професійна підготовка -- обдаровані діти -- педагогічна діяльність -- початкова школа Анотація: Дисертацію присвячено питанням удосконалення професійної підготовки вчителя початкових класів в умовах принципових змін в освіті України. Розроблено модель готовності студента педагогічного вузу до роботи з обдарованими дітьми в системі загальної структури готовності до педагогічної діяльності. Виявлено критерії профпридатності студентів до практичної роботи з обдарованими дітьми в умовах навчання в педучилищі та методичні рекомендації щодо оновлення змісту, форм і методів психолого-педагогічної підготовки. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Кульчицька, Олена Іполитівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 53 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Сніжна, М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / М. А. Сніжна> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
Кл.слова (ненормовані): обдаровані учні -- обдаровані діти -- вчителі для обдарованих Анотація: Розглянуто психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями, найважливіші особистісні та професійні властивості вчителів. Розглянуто напрямки вдосконалення підготовки вчителів для обдарованих учнів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
К 68 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології [Текст] / Д. К. Корольов> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- особистість -- цінності -- мораль -- обдаровані діти -- ціннісна сфера -- морально-ціннісне виховання -- етична обдарованість -- особистісні якості -- емоційно-ціннісна сфера Анотація: Проаналізовано головні напрями вивчення цінностей обдарованої особистості в світовій психологічній науці. Піднімається проблема моральної відповідальності дорослих обдарованих, їх впливу на долю інших людей і людства в цілому. Розглядається проблема морально-ціннісного виховання обдарованих дітей, емоційно-ціннісні особливості обдарованих осіб. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
М 11 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності [Текст] / О. О. Музика> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 190-198 : табл. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв)
Кл.слова (ненормовані): активність -- суб'єктна активність -- обдарованість -- пустощі -- поведінка -- обдаровані діти Анотація: У статті аналізуються пустощі як своєрідні прояви суб'єктної активності дітей з ознаками обдарованості. Пустощі розглядаються як поведінкові форми суб'єктно-вчинкової активності, що проявляються у виході за межі усталених, знайомих дитині форм поведінки і спрямовані на їх соціальну валідизацію з метою виявлення можливих напрямів самоствердження й саморозвитку. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Я 92 Яценко, Тетяна Володимирівна. Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Яценко ; наук. кер. І. І. Карабаєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 243 с. : табл., рис., фот. - Бібліогр.: с. 168-195. -
Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- дошкільники -- психологічний портрет -- уява -- творча уява Анотація: У дослідженні проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення проблеми розвитку уяви та обдарованості в дошкільні роки. Досліджено особливості прояву творчої уяви обдарованих дошкільників. Створено модель комплексної програми розвитку обдарованих дошкільників і експериментально перевірено її ефективність. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Карабаєва, Ірина Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Карабаєва, Ірина Іванівна. Вплив значимого дорослого на розвиток інтелектуальних почуттів у обдарованих дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 48-57. - Бібліогр.: с. 56 (5 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані дошкільники -- дошкільники -- значимий дорослий -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- продуктивний діалог Анотація: Розглянуто питання розвитку інтелектуальних почуттів дітей дошкільного віку в психологічному освітньому просторі. Розкрито значення суб'єкт-суб'єктної взаємодії дорослого з дитиною та розкрито сутність поняття "значимий дорослий". Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Качар'ян, В. С. Соціально-психологічні особливості обдарованих дітей [Текст] / В. С. Качар'ян> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 63-72. - Бібліогр.: с. 71 (8 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- художньо-естетична обдарованість -- здібності -- самооцінка -- агресивність -- соціометричний статус Анотація: Робота присвячена вивченню соціально-психологічних особливостей дітей, що мають художньо-естетичні та практичні навички. Визначено типи темпераменту обдарованих дітей. Діагностовано рівень самооцінки досліджуваних. Виявлено рівень агресії цих дітей та рівень інтелекту. Визначено переважну спрямованість особистості обдарованих дітей. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Науменко, Ольга Степанівна. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Яценко, Тетяна Володимирівна. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей [Текст] / Т. В. Яценко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- психолого-педагогічна просвіта -- батьки обдарованих дітей Анотація: Описано систему роботи з батьками обдарованих дітей в умовах суспільних дошкільних навчальних закладів. наголошено на необхідності забезпечення психолого-педагогічної підготовки батьків, яка сприяє стимулювання і розвитку потенційних творчих можливостей дитини. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Яблонська, Тетяна Миколаївна. Розвиток ідентичності обдарованих дітей у сім'ї [Текст] / Т. М. Яблонська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 245-253. - Бібліогр.: с. 251 (8 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- обдаровані діти -- ідентичність -- сімейні взаємини -- сімейне виховання Анотація: Здійснено порівняння змісту і структури ідентичності обдарованих дітей та представників контрольної групи, а також особливостей сімейних взаємин цих груп дітей. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Сніжна, Марина Анатоліївна. Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді [Текст] / М. А. Сніжна> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- образотворча обдарованість -- обдаровані діти -- обдарована молодь Анотація: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків у європейських країнах, США та Україні.Здійснено порівняльний аналіз організації освітнього середовища в європейських середніх спеціалізованих школах мистецтв та українських спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням мистецьких предметів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 86 Психологічна допомога обдарованим дітям в умовах школи-інтернату [Текст] : монографія / Л. В. Кунгурцева, В. С. Бажанюк, В. В. Камишин ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : [б. в.], 2014. - 242 с. - ISBN 978-966-2633-41-2 : 59.26 грн
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна допомога -- обдаровані діти -- школа-інтернат Дод.точки доступу: Кунгурцева, Л. В.; Бажанюк, В. С.; Камишин, В. В.; Інститут обдарованої дитини НАПН України Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 86 Психологічні особливості соціалізації обдарованих дітей у віртуальному просторі [Текст] : монографія / А. І. Лучинкіна, К. Г. Мілютіна, Т. А. Яншина ; Інститут обдарованої дитини НАПН України. - Київ : [б. в.], 2014. - 252 с. - ISBN 978-966-2633-48-1 : 87.40 грн.
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): соціалізація -- обдаровані діти -- віртуальний простір -- психологічні особливості соціалізації Дод.точки доступу: Лучинкіна, Анжеліка Іллівна; Мілютіна, К. Г.; Яншина, Т. А.; Інститут обдарованої дитини НАПН України Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |