З-13 Завгородня, Олена Василівна. Психологія художньо обдарованої особистості (гендерні аспекти) [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Завгородня Олена Василівна; наук. конс. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 452 с. : табл., іл. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 407-452. -
Кл.слова (ненормовані): художньо обдарована особистість -- образотворча діяльність -- гендер -- метагендер -- маскулінність -- фемінність Анотація: Дисертаційне дослідження висвітлює проблему гендерних та метагендерних аспектів психології художньо обдарованої особистості. Проаналізовано фемінність і маскулінність у психологічно-естетичному аспекті. Запропоновано модель взаємодії фемінності та маскулінності метагендерного рівня в творчому циклі художньо обдарованої особистості. Охарактеризовано індивідуальні відмінності образотворчої діяльності та прояви образотворчих стратегій в чоловічих і жіночих групах. Визначено залежність рівня художньої оригінальності роботи від внутрішньої емоційно-смислової динаміки суб'єкта діяльності. Простежено неоднозначні зв'язки рівня художньої оригінальності образотворчих робіт зі статтю їхніх авторів. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Балл, Георгій Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 42 Медведева, Надія Віталіївна. Трансформація задуму в процесі образотворчої діяльності молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Медведева Надія Віталіївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с.180-200. -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): молодші шкільний вік -- образотворча діяльність -- трансформація задуму -- творчий процес Анотація: У роботі наводяться результати теоретико-емпіричного дослідження процесу формування художнього задуму, в основу якого покладена теорія творчості за В. О. Моляко, зокрема концепція стратегіальної організації та регуляції творчих процесів. У результаті експериментального дослідження було виявлено особливості трансформації задуму, зокрема на етапі перетворення ескізів-малюнків в кінцевий малюнок, що полягають у розгортанні трансформацій за локальним або векторним напрямом. Викладено зміст і структуру розробленої та апробованої авторської методики "Творчий калейдоскоп". Встановлено, що застосування навчально-розвивальних вправ сприяє позитивній динаміці в образотвочій діяльності та впливає на процес формування задуму, стимулює розвиток художньо-творчих здібностей дітей. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. В. Медведєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): образотворча діяльність -- стратегіальні тенденції -- творчість -- трансформація задуму -- художня творчість Анотація: У статті представлено погляд на проблему розвитку дитячої творчості. Творчість розглядається як універсальна здатність, що забезпечує вдале виконання різноманітних дитячих діяльностей. Ключовим моментом розвитку творчості молодших школярів є формування особливої структури їх досвіду - евристичної структури. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |