159.9:316.77]:044.77(043.5)
Н 50


    Немеш, Олена Миколаївна.
    Психологія комунікативної діяльності в інтернет просторі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / О. М. Немеш ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 402 с. : табл. - Библиогр.: с. 355-402. -
УДК
Рубрики: Общая психология--История психологии--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- опредметнення -- розвиток -- генетико-моделюючий метод -- психологічна допомога -- консультування -- психотерапія
Анотація: Показано, що практична психологія віртуальної реальності-нова, актуальна та високотехнологічна галузь професійної діяльності психолога. Ефективне застосування психологом Інтернет-технологій потребує глибокої теоретичної підготовки та всебічної обізнаності щодо сучасних концептуальних моделей комп'ютерно опосередкованих комунікацій. Доведено, що використання Інтернет-технологій особистістю актуалізує інтрапсихологічні смисли та переводить їх у міжособистісний контекст. Опредметнення смислів в Інтернет-комунікації є одним із способів особистісного розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергей Дмитриевич \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9:316.77]:044.77(043.5)
Н 50


    Немеш, Олена Миколаївна.
    Психологія комунікативної діяльності в інтернет просторі [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / О. М. Немеш ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології імені. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 40 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Общая психология--История психологии--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- опредметнення -- розвиток -- генетико-моделюючий метод -- психологічна допомога -- консультування -- психотерапія
Анотація: Показано, що практична психологія віртуальної реальності-нова, актуальна та високотехнологічна галузь професійної діяльності психолога. Ефективне застосування психологом Інтернет-технологій потребує глибокої теоретичної підготовки та всебічної обізнаності щодо сучасних концептуальних моделей комп'ютерно опосередкованих комунікацій. Доведено, що використання Інтернет-технологій особистістю актуалізує інтрапсихологічні смисли та переводить їх у міжособистісний контекст. Опредметнення смислів в Інтернет-комунікації є одним із способів особистісного розвитку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергей Дмитриевич \наук. конс.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Зміст:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

15(08)
А 43


    Омелянюк, С. М.
    Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози [Текст] / С. М. Омелянюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
загроза -- екстремальна ситуація -- воєнна загроза -- безпека -- екзистенціальна тривога -- невротична тривога -- дискурси воєнної загрози
Анотація: У статті розкривають теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози. Обгрунтовано актуальність теоретичних підходів, запропонованих гуманістичною й екзистенціальною психологією, а також соціальним неофройдизмом. Насамперед до актуальних належить концепт "пошуку сенсу", який уможливлює адаптацію особистості до екстремальних ситуацій життєдіяльності. Згідно з результатами дослідження поняття "екстремальна ситуація" не є придатним для точного опису воєнної загрози. Передусім, це пов'язано з тим, що "екстремальна ситуація" є ширшим поняттям, аніж "воєнна загроза. Доведено, що трактування воєнної загрози вимагає опосередкування політико-філософських понять. Відповідно, важливим напрямком соціально-психологічного дослідження є виявлення характеру застосування згаданих понять і їх наявності в рефлексії воєнної загрози. Обгрунтовано, що в демократичних суспільствах завжди функціонує декілька дискурсів воєнної загрози. Така можливість дискурсів притаманна й українському суспільству. Дискурси воєнної загрози співіснують і справляють домінантний вплив на окремі соціальні групи. Рецепція дискурсів неминуче спричиняє існування когнітивного дисонансу, який набуває найрізноманітніших проявів і форм подолання. Особливістю українського суспільства є його постколоніальний характер, що позначається на функціонуванні дискурсів воєнної загрози. Ця особливість неодмінно має братися до уваги в процесі соціально-психологічного дослідження сприйняття воєнної загрози. Встановлено, що суспільство не завжди здатне виявити й адекватно витлумачити фактор-загрозу. Важливу роль тут відіграють цінності, які поділяються суспільством та усталені соціально політичні практики. Водночас реакції на фактор-загрозу можуть бути як конструктивними так і деструктивними, що знову ж таки залежить до цінностей і ціннісних пріоритетів. Соціально-психологічне дослідження має включати також встановлення об'єктивності загрози, зокрема й воєнної. Це є необхадним задля розрізнення конструктивних і деструктивних реакцій, адже останні можуть мати невротичний характер.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)