Ш 19 Шамрук, Олег Павлович. Психологічні особливості формування організованості у майбутніх співробітників державної пенітенціарної служби України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. П. Шамрук ; наук. кер. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 185 с. : табл. - Бібліогр.: с. 162-183. -
Кл.слова (ненормовані): організованість -- майбутні фахівці -- психологічний аналіз -- психологічна модель -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- професійно важливі якості -- професійна підготовка Анотація: В роботі розроблено психологічну модель організованості особистості майбутнього офіцера пенітенціарної служби. Апробовано діагностичні засоби фіксації та оцінки організованості майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв в умовах навчально-службової діяльності. Досліджено психологічні особливості прояву організованості у майбутніх офіцерів пенітенціарної служби залежно від етапу професійної підготовки. Розроблено, обґрунтовано та визначено ефективність запропонованої програми формування організованості у майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Ложкін, Георгій Володимирович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Подшивайлов, Ф. М. Динаміка змін основних показників мотиваційної сфери студентів-психологів (за результатами лонгітюдного дослідження) [Текст] / Ф. М. Подшивайлов, Л. І. Подшивайлова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2018. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 24. - С. 135-152. - Бібліогр.: С. 150-151 (10 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): мотиваційна сфера особистості -- емоційна спрямованість -- адаптивність -- особистісна тривожність -- організованість -- перфекціонізм -- учбова мотивація -- локалізація контролю -- ціннісні орієнтації Анотація: У статті подано аналіз результатів лонгітюдного дослідження мотиваційної сфери студентів-психологів за основними емпіричними показниками: емоційна спрямованість; адаптивність, особистісна тривожність, організованість, перфекціонізм; учбова мотивація (шкали «отримання знань», «оволодіння професією», «отримання диплому»), внутрішня і зовнішня мотивація; локалізація контролю, мотивація досягнення (прагнення успіху, страх невдач), ціннісні орієнтації. Динаміка змін зазначених показників має наступні особливості. Відчутні зміни в емоційній спрямованості відбулись у рангах п’яти типів емоцій з десяти, зокрема, з першого по четвертий курс ранги праксичних та естетичних емоцій знижуються, а ранги гедоністичних, пугнічних і глоричних – підвищуються. Виявлено суттєве зростання до четвертого курсу рівня особистісної тривожності й рівня мотивації уникнення невдач, а також зниження до третього курсу рівня загального перфекціонізму, зниження з першого до другого курсу внутрішньої мотивації; з першого до третього курсу знижується зовнішня позитивна мотивація. Стабільно низьким залишається рівень організованості, рівень адаптивності знижується у значної кількості студентів, без суттєвих змін залишається інтернальний локус контролю й учбова мотивація. З першого до четвертого курсу зростають ранги термінальних цінностей «цікава робота» та «пізнання», а ранги цінностей «здоров’я», «суспільне визнання», «розвиток», «свобода» – знижуються; ранги інструментальних цінностей «вихованість», «високі запити» зростають, а ранги цінностей «життєрадісність» та «ефективність» – знижуються. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Подшивайлова, Лідія Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |