005.32+37.07:001.895
Б 72


    Бочелюк, Віталій Йосипович.
    Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Бочелюк Віталій Йосипович; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 433 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 385-413. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Управління--Педагогічна діяльність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ -- ОСВІТНя діяльність -- Управління -- ІННОВАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС -- школа
Анотація: В дослідженні проаналізовані соціально-психологічні проблеми управління з точки зору сучасних зарубіжних і вітчизняних підходів. Обгрунтовані основні напрямки їх використання при дослідженні психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Виконаний системний аналіз змісту, структури та психологічних особливостей управління інноваційними процесами в школі. Визначені психологічні особливості впровадження системного підходу в управлінні інноваційними процесами в школі. Визначено зміст і структуру психологічної готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами у школі та розроблено методику її дослідження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.072.7:372.3
Ц 56


    Цибуляк, Наталія Юріївна.
    Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів [Текст] / Н. Ю. Цибуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 717-727 : табл. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійно важливі якості -- спостережливість -- майбутні вихователі -- педагогічна діяльність -- фахова підготовка -- психолого-педагогічні умови -- освітня діяльність -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Розкрито сутність і значення спостережливості як професійно важливої якості майбутніх педагогів на прикладі майбутніх вихователів дитсадків. Виявлено психолого-педагогічні умови розвитку професійної спостережливості у процесі фахової підготовки майбутніх вихователів. Представлено психодіагностичний інструментарій виявлення якості забезпечення психолого-педагогічних умов розвитку професійної спостережливості майбутніх фахівців у практиці освітньої діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)