А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Семенова, Римма Олександрівна. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текст] / Р. О. Семенова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Ст. 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- психічна реальність -- освітнє середовище -- освітні технології -- творчий акт -- проблемно-розвивальна ситуація Анотація: Визначено психологічні засади які сприяють розкриттю і оптимальному прояву обдарованості як творчої природи психіки. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 27 Перспективні освітні технології [Текст] : науково-методичний посібник / за заг. ред. Г. С. Сазоненко. - Київ : Гопак, 2000. - 560 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 40.00 грн.
Рубрики: Освіта Політика в галузі освіти Кл.слова (ненормовані): освітні технології -- проективна технологія -- особистісно зорієнтоване навчання -- інформаційні освітні технології -- родинне виховання -- національне виховання Дод.точки доступу: Сазоненко, Г. С. \за заг. ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Семенова, Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текст] / Р. О. Семенова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 5-22. - Бібліогр.: с. 21-22 (27 назва)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- освітні парадигми -- освітні технології -- типи моделей освітнього середовища -- розвивальне освітнє середовище Анотація: В статті проаналізовані основні підходи до проблеми освітнього середовища, сформульовані концептуальні положення щодо побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих дітей та молоді. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |