159.922.6+159.955.1:165.243
Н 19


    Назарук, Оксана Миколаївна.
    Вікові особливості розуміння особистого досвіду [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Назарук Оксана Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 213 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- адаптованість -- особистий досвід -- наратив -- розуміння -- особистісні якості -- вікові особливості -- діти -- підлітки
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923-021.254+159.944
П 37


    Плющ, Світлана Миколаївна.
    Зв'язок особистісних та індивідуально-психологічних особливостей у розумовій стомлюваності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Плющ Світлана Миколаївна ; наук. кер. Казіміренко В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 207, [63] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-207. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розумова діяльність--Особистісність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
розумова стомлюваність -- втома -- саморегуляція -- особистісні якості -- стиль діяльності
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування властивої розумової стомлюваності як характеристики особистості. З'ясовано, що стомлюваність залежить від особливостей компенсаторних відносин між різними рівнями її опосередкування. Обґрунтовано можливість інтерпретації стомлюваності як критерію сформованості індивідуального стилю діяльності. Запропоновано методику тестового визначення індивідуальних особливостей розумової стомлюваності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казіміренко, Вячеслав Петрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6-056.49+37.015.3:159.977](043.5)
Г 95


    Гурлєва, Тетяна Степанівна.
    Психолого-педагогічні умови формування відповідальності у важковиховуваних підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. С. Гурлєва ; наук. кер. В. О. Татенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 285 с. : табл. - Бібліогр.: с. 187-212. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Важковиховувані підлітки--Відповідальність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- важковиховувані підлітки -- відповідальність -- безвідповідальність -- особистісні якості -- просоціальна відповідальність -- дисгармонія розвитку
Анотація: В роботі сформульовано вихідні теоретичні положення щодо дослідження відповідальності як особистісної якості, запропоновано її типологію, визначено припущення щодо умов та можливостей її формування у важковиховуваних підлітків. Здійснено дослідження особливостей відповідальності, а також з'ясовано конкретні психолого-педагогічні причини, які перешкоджають її розвитку у важковиховуваних підлітків. Визначено психолого-педагогічні умови формування просоціальної відповідальності у важковиховуваних підлітків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Татенко, Віталій Олександрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.92
Ч-84


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творча особистість -- креативна діяльність -- темперамент -- винахідливість -- кмітливість -- особистісні якості
Анотація: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.944
К 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Комар, Таїсія Василівна.
    Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку [Текст] / Т. В. Комар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистісна зрілість -- професійна зрілість -- особистісні якості -- професійно важливі якості -- академічна зрілість -- соціальна зрілість -- майбутні спеціалісти
Анотація: Викладено загальні результати теоретичного аналізу провідних передумов становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку. Ціннісна структура особистості вивчається лише в контексті становлення професійної зрілості . Процес формування ціннісних орієнтацій як основи особистісної зрілості спеціаліста соціономічного напрямку розглядається як спеціально організовану навчально-пізнавальну діяльність, що сприяє формуванню системи ставлень до професійної діяльності як цінності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.9
К 68


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- особистість -- цінності -- мораль -- обдаровані діти -- ціннісна сфера -- морально-ціннісне виховання -- етична обдарованість -- особистісні якості -- емоційно-ціннісна сфера
Анотація: Проаналізовано головні напрями вивчення цінностей обдарованої особистості в світовій психологічній науці. Піднімається проблема моральної відповідальності дорослих обдарованих, їх впливу на долю інших людей і людства в цілому. Розглядається проблема морально-ціннісного виховання обдарованих дітей, емоційно-ціннісні особливості обдарованих осіб.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.928
М 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мазяр, Олег Васильович.
    Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- обдарованість -- вольові здібності -- пізнавальні процеси -- особистісні якості
Анотація: Означено основні концептуальні положення проблеми обдарованості, які висувалися вченими в кін. ХІХ-поч. ХХ ст. В результаті дослідження індивідуальності на нейропсихологічному, психофізіологічному та соціально-психологічному рівнях було визначено загальні положення функціональної природи і специфіки взаємозв'язку структурних компонентів індивідуальності обдарованих осіб.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.942.5:614.253.4:331.54(043.5)
П 27


    Перепелиця, Анна Володимирівна.
    Подолання негативних переживань як чинник професійного самовизначення студентів медичних коледжів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Перепелиця ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 363 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 343-363. -
УДК
Рубрики: Педагогічна та вікова психологія--Професійне самовизначення--Медичний коледж--Студенти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІНЕ самовизначення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР -- ПРОФЕСІЙНІ задатки -- ОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ -- ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов формування професійного самовизначення майбутніх медичних сестер. Теоретично обгрунтовано та розроблено модель професійного самовизначення студента медичного коледжу. Розроблено і апробовано програму тренінгу подолання негативних переживань з метою попередження емоційного вигорання на етапі професійної відготовки. Підтвердженно, що зміни професійного самовизначення з відмовою від професії медичної сестри відбувається в результаті переживання студентом негативних емоцій під час виконання практичних навичок в лікувальних закладах, та залежить від особистісних професійних якостей, потрібних для праці в стресогенних ситуаціях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков , Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Одинцова, Г. Ю.
    Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста [Текст] / Г. Ю. Одинцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- професійна креативність -- особистісні якості -- психологічний портрет
Анотація: У статті аналізується експериментальне дослідження психологічних детермінант формування готовності до креативного мислення юриста.Описується методологія емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують індивідуальні особливості професійної креативності юриста.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пророк, М. В.
    Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога [Текст] / М. В. Пророк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- психологічна зрілість -- майбутні психологи -- особистісні якості -- успішність діяльності
Анотація: У статті проаналізовано счасні наукові уявлення щодо комунікативної компетентності та представлено результати пілотажного дослідження рівня розвитку комунікативної компетентності у майбутніх психологів. Показано, що поняття компетентності включає: когнітивну, операціонально-технологічну, мотиваційну, етичну, соціальну та поведінкову складові.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


    Мельничук, М. М.
    Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу [Текст] / М. М. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- кіномистецтво -- особистісні якості -- ціннісні орієнтації
Анотація: Розглядається розвиток толерантності як найактуальніша проблема виховання сучасної молоді. Обґрунтована участь молоді в діяльності кіноклубу як найефективнішої форми виховання для використання можливостей кіно задля підвищення рівня її толерантності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Особистісні якості у структурі самооцінки професійних здібностей майбутніх лікарів [Текст] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 308-318. - Бібліогр.: с. 315 (15 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- особистісні якості -- професійні здібності -- майбутні лікарі -- студенти-медики -- професійне становлення
Анотація: Виявлено динаміку особистісно-професійних якостей студентів залежно відроку навчання. Визначено перелік найбільш стабільних особистісних якостей у структурі професійних здібностей майбутніх лікарів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


151.51
А 43


    Преснякова, Л. В.
    Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні [Текст] / Л. В. Преснякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 287-296. - Бібліогр.: с. 294-296 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- знання -- вміння -- навички -- особистісні якості -- компетентність у спілкуванні -- комунікативна компетентність
Анотація: На основі теоретичного аналізу автором розроблено та обґрунтовано структурно-динамічну модель компетентності дільничних інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні. Основу моделі становлять комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності, які складаються з когнітивного, особистісного та поведінкового компонентів. Показано, що комунікативна, перцептивна та інтерактивна компетентності ґрунтуються на відповідних знаннях, вміннях, навичках та особистісних якостях особистості професіонала. Уточнено зміст понять, що було використано для позначення структурних елементів моделі, показано їх зв'язок з психологічними особливостями професійної діяльності та професійного спілкування, особистістю інспектора, результатами професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Павленко, Т. В.
    Відмінності розвитку комунікативної сфери у дівчат та хлопців підліткового віку [Текст] / Т. В. Павленко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 370-379
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
підлітковий вік -- комунікативні властивості -- кореляційний аналіз -- комунікація -- підліток -- особистісні якості
Анотація: В статті визначено особистісні якості підлітка, які можуть виступати як внутрішні чинники розвитку комунікативної сфери, а також проаналізовано їх вплив окремо дівчат і хлопців. Порівняння середніх за критерієм Стьюдента та кореляційний аналіз дозволили визначити спільні та відмінні риси у розвитку комунікативної сфери підлітків. Було виявлено, що особистісні якості можуть як позитивно, так і негативно впливати на розвиток комунікативних властивостей. В результаті визначено ряд внутрішніх чинників, працюючи з якими можна сприяти розвитку комунікативних здібностей підлітка. Врахування гендерних відмінностей у розвитку комунікативної сфери даного віку дозволить створювати більш якісні програму розвитку та становлення особистості


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923:616-05(043.5)
П 32


    Пилипчук, Людмила Станіславівна.
    Особистісні чинники взаємодії медичних сестер з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Л. С. Пилипчук ; наук. кер. К. С. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 249 с. : табл. - Бібліогр.: с. 215-234 (212 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісні якості -- лікувальна взаємодія -- етико-деонтологічні аспекти -- лікувальний процес -- професійно значущі якості -- ціннісно-мотиваційна сфера
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особистісних якостей медичних сестер, що зумовлюють ефективну лікувальну взаємодію з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування. У роботі проведено аналіз наукових робіт, присвячених особистісним якостям людини, лікувальній взаємодії, етико-деонтологічним аспектам лікувального процесу. У роботі проведено порівняння загальних уявлень медичних сестер і пацієнтів про особистісні якості, що забезпечують їх ефективну взаємодію, визначено ступінь їх узгодженості. Розглянуто специфіку уявлень медичних сестер про якості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом, досліджено їх у динаміці. Вивчено мотивацію, задоволеність професією, цінності та емоційну спрямованість медичних сестер у період навчання. Виявлено наявність взаємозв'язку ціннісно-мотиваційної сфери особистості медичних сестер з соціальними уявленнями про значущі якості особистості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом. Розроблено науково обґрунтовану модель розвитку професійно значущих особистісних якостей медичних сестер, спрямовану на оптимізацію їх особистісних якостей. Створено психологічну тренінгову програму, спрямовану на оптимізацію особистісних якостей медичних сестер та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Ксенія Сергіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923:616-05(043.5)
П 32


    Пилипчук, Людмила Станіславівна.
    Особистісні чинники взаємодії медичних сестер з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Л. С. Пилипчук ; наук. кер. К. С. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 24 с. : табл. - Бібліогр.: с. 21 (5 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісні якості -- лікувальна взаємодія -- етико-деонтологічні аспекти -- лікувальний процес -- професійно значущі якості -- ціннісно-мотиваційна сфера
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особистісних якостей медичних сестер, що зумовлюють ефективну лікувальну взаємодію з пацієнтами в умовах стаціонарного лікування. У роботі проведено аналіз наукових робіт, присвячених особистісним якостям людини, лікувальній взаємодії, етико-деонтологічним аспектам лікувального процесу. У роботі проведено порівняння загальних уявлень медичних сестер і пацієнтів про особистісні якості, що забезпечують їх ефективну взаємодію, визначено ступінь їх узгодженості. Розглянуто специфіку уявлень медичних сестер про якості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом, досліджено їх у динаміці. Вивчено мотивацію, задоволеність професією, цінності та емоційну спрямованість медичних сестер у період навчання. Виявлено наявність взаємозв'язку ціннісно-мотиваційної сфери особистості медичних сестер з соціальними уявленнями про значущі якості особистості, що забезпечують взаємодію з пацієнтом. Розроблено науково обґрунтовану модель розвитку професійно значущих особистісних якостей медичних сестер, спрямовану на оптимізацію їх особистісних якостей. Створено психологічну тренінгову програму, спрямовану на оптимізацію особистісних якостей медичних сестер та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Ксенія Сергіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

15(08)
А 43


    Перепелиця, А. В.
    Проблема комп'ютерних ігор, як альтернатива реальності [Текст] / А. В. Перепелиця // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 265-279. - Бібліогр.: с. 275-278 (23 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
психологія -- комп'ютерна гра -- залежність -- кіберадикція -- особистісні якості -- психологічні фактори -- мотив
Анотація: Статтю присв'ячено проблемі комп'ютерної ігрової діяльності. Розглянуто психологічні підходи зарубіжних та вітчизняних досліджень з позитивного та негативного впливу комп'ютерних ігр на психіку людини. Проаналізовано види комп'ютерних ігор та психологічні фактори, які можуть сприяти формуванню до них залежності. Виділено і теоретично обгрунтовано психологічні особливості молодшого підліткового віку як потенційно небезпечної вікової групи до кіберадикції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)