15(08)
А 43


    Гуд, Г. О.
    Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження [Текст] / Г. О. Гуд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 64-75. - Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
молодший шкільний вік -- діти -- тривожність -- особливості тривожності -- шкільний стрес -- агресія -- фрустрація
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження тривожності молодших школярів, проведеного за допомогою застосування комплексу психодіагностичних методик. Проаналізовано особливості емоційної сфери учнів початкової школи; розкрито динаміку розвитку тривожності, як особистісної властивості. Вказано на особливості тривожності як форми прояву емоційного неблагополуччя, а саме занепокоєння щодо навчання та спілкування з однолітками, очікування поганого ставлення зі сторони вчителів, батьків, однокласників, фрустрація потреб успіху. Емпірично засвідчено, що загальна шкільна тривожність у молодших школярів, які навчаються за традиційною системою освіти, переважно представлена високим рівнем. Виявлено, що школа, як соціальний інститут виступає стресогеним чинником та спричинює тривожність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)