159.98:351.746.1(043.5)
М 11


    Мул, Сергій Анатолійович.
    Психологія готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Мул С. А. ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 405 с. : табл. + 1(додатки) шт. - Бібліогр.: с. 365-405. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Готовність до професійної діяльності--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- психологічна готовність -- офіцери -- професійна підготовка
Анотація: У дослідженні розкрито структуру готовності до професійної діяльності офіцера-прикордонника. Розроблено модель психології готовності прикордонного офіцера до професійної діяльності, що розкриває сутність, компонентний склад, зміст, структуру, умови і шляхи розвитку готовності до виконання завдань за призначенням. Визначено зміст психології готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності, що дає змогу оптимізувати процес підготовки офіцера-керівника в умовах програм навчальних закладів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

151.04
В 68


    Волобуєва, Олена Федорівна.
    Психологічні засади розвитку професійних іншомовних здібностей майбутнього військового професіонала [Текст] : монографія / О. Ф. Волобуєва. - Хмельницький : Видавництво Національної академії ДПСУ, 2006. - 394 с. - ISBN 978-966-8056-20-8 : 27.00 грн
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійні здібності -- іншомовні здібності -- майбутній військовий персонал -- військова діяльність -- офіцери-прикордонники

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

154
А 43


    Фурс, О. Й.
    Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура [Текст] / О. Й. Фурс // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 44-49. - Бібліогр.: с. 49 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психічна саморегуляція -- структура психічної саморегуляції -- фахівці -- екстремальні види діяльності -- стрес-чинники -- офіцери оперативно-тактичного рівня
Анотація: У статті аналізується психолого-педагогічна література щодо поняття, змісту, структури й особливостей психічної саморегуляції фахівців екстремальних видів діяльності. Наведено структуру психічної саморегуляції майбутніх фахівців екстремальних видів діяльності, яка розвивається в процесі їхньої фахової підготовки. Описано сукупність рефлексивно-суб’єктних елементів, які включають у себе такі елементи: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, емоційно-вольовий, поведінково-діяльнісний. Досліджено основні стрес-фактори, які впливають на майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня та фахівців спеціальних підрозділів. Розкрито особливості формування здатності до психічної саморегуляції у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159:343.83(043.3)
С 85


    Стріха, Сергій Володимирович.
    Індивідуальні особливості майбутніх психологів пенітенціарних установ як чинник їх професійного зростання [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.09 / С. В. Стріха ; наук. кер. О. А. Матеюк ; Нац. акад. Держ. прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (10 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія діяльності в особливих умовах
Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- індивідуально-психічні риси особистості -- особливі умови діяльності -- майбутні офіцери-психологи -- пенітенціарні умови
Анотація: Дослідження при свячено вивченню важливих індивідуальних особливостей особистості майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ, які відображені в індивідуально - психічних рисах особистості , а саме: емоційно - вольовій стійкості, рівні інтелекту, самоконтролі поведінк и та наполегливості у досягненні мети. Виявлено, що професійний розвиток фахівців детермінує зміну мотиваційної сфери особистості, а саме: прагнення до досягнення вищих результатів у професійн ій діяльності, подолання труднощів, що виникають на шляху досяг нення визначеної мети; вдосконалення та розвиток власних здібностей; формування та розвиток важливих індивідуально - психічних рис особистості, що необхідн і для покращання їх професійної діяльності. Визначено індивідуально - психічні риси особистості майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ , що необхідні для ефективного виконання ними їх посадових обов’язків, удосконалено психограму офіцера - психолога пенітенціарної установи не лише в аспекті врахування вимог професії , що постійно оновлюються, а й в аспекті у досконаленн я особливостей дій офіцерів - психологів пенітенціарних установ в різних особливих чи нестандартних ситуаціях, які постійно ускладн юються. Основну увагу приділено про яв ам індивідуально - психічних рис особистості офіцерів - психологів пенітен ціарних установ, врахування та вчасне реагування щодо яких дають їм змогу виконувати свої професійні обов’язки на належному рівні . Визначено ієрархію ступеня загрозливості особливих умов діяльності офіцерів - психологів пенітенціарних установ . Розроблено та запроваджено у практику підготовки психологів тренінгов ий курс розвитку впевненості поведінки майбутніх офіцерів - психологів пенітенціарних установ. Здійснено розвиток індивідуально - психічних рис особистості психологів пенітенціарних установ щодо ефективно го виконання ними посадових функцій та доведено їх значущі позитивні зміни після проходження ними авторського тренінгового курсу

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Матеюк, Олег Анатолійович \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.072:356.13]+[378.6.015.3:355]:005.336.5](043.5)
Ф 32


    Федик, Андрій Олександрович.
    Психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. О. Федик ; наук. кер. О. Ф. Волубуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 232 с. : табл. + 1 додатки 120 с. - Бібліогр.: с. 207-232 (245 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професійне мислення -- розвиток -- майбутні офіцери-прикордонники -- психологічні умови -- програма розвитку мислення -- модель -- практичні рекомендації
Анотація: У дисертації здійснено дослідження психологічних умов розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників у системі професійної підготовки Державної прикордонної служби України. За результатами теоретико-методологічного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики розвитку професійного мислення та з урахуванням психологічних особлимвостей професійної діяльності офіцерів-прикордонників і специфіки розв'язування ними професійних завдань визначено сутність понятття "професійне мислення офіцерів-прикордонників". Виокремлено основні групи типових професійних завдань охоронців кордону та відповідні мисленнєві стратегії, характерні для їхнього розв'язування. Проаналізовано специфічні особливості використання психологічних механізмів проблемного навчання як управління навчальною діяльністю Ю.І. Машбиця. Визначено та обгрунтовано психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників, а також структурно-функціональну модель, що є складовою. Розроблено практичні рекомендації викладачам щодо використання програми в системі професійної підготовки персоналу силових та правоохоронних структур сектору безпеки і оборони України.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волубуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.072:356.13]+[378.6.015.3:355]:005.336.5](477)(043.5)
Ф 32


    Федик, Андрій Олександрович.
    Психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. О. Федик ; наук. кер. О. Ф. Волубуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 5 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
професійне мислення -- розвиток -- майбутні офіцери-прикордонники -- психологічні умови -- програма розвитку мислення -- модель -- практичні рекомендації
Анотація: У дисертації здійснено дослідження психологічних умов розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників у системі професійної підготовки Державної прикордонної служби України. За результатами теоретико-методологічного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики розвитку професійного мислення та з урахуванням психологічних особлимвостей професійної діяльності офіцерів-прикордонників і специфіки розв'язування ними професійних завдань визначено сутність понятття "професійне мислення офіцерів-прикордонників". Виокремлено основні групи типових професійних завдань охоронців кордону та відповідні мисленнєві стратегії, характерні для їхнього розв'язування. Проаналізовано специфічні особливості використання психологічних механізмів проблемного навчання як управління навчальною діяльністю Ю.І. Машбиця. Визначено та обгрунтовано психологічні умови розвитку професійного мислення майбутніх офіцерів-прикордонників, а також структурно-функціональну модель, що є складовою. Розроблено практичні рекомендації викладачам щодо використання програми в системі професійної підготовки персоналу силових та правоохоронних структур сектору безпеки і оборони України.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Волубуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

159.9:37.032:355/359.08(043.3)
П 32


    Пізінцалі, Віктор Валентинович.
    Розвиток психологічної культури у майбутніх офіцерів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. В. Пізінцалі ; наук. кер. О. Ю. Андрощук ; Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького. - Хмельницький, 2020. - 20 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологічна культура -- майбутні офіцери -- психологічна грамотність -- психологічна компетентність -- чинники розвитку психологічної культури -- програма -- структурно-функціональна модель

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Андрощук, Олена Юріївна \наук. кер.\; Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (Хмельницький)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)