159.938
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Тетяна Леонідівна.
    Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників [Текст] / Т. Л. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 209-216 : табл. - Бібліогр.: с. 216 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійне самоздійснення -- професійна діяльність -- педагогічна діяльнічсть -- зовнішньопрофесійний рівень -- внутрішньопрофесійний рівень -- мотивація професійної діяльності -- самоефективність
Анотація: Розглянуто основні аспекти професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів. Подано узагальнення експериментальних досліджень, котрі демонструють особливості професійного самоздійснення педагогів різного віку та рівня кваліфікації. Визначено показники рівнів професійного самоздійснення, в т. ч. зовнішньопрофесійних та внутрішньопрофесійних складових, мотивації професійної діяльності, а також рівнясамоефективності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)