З-36 Засєкіна, Лариса Володимирівна. Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. кер. Кримська Г. І. ; Волин. держ. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2000. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-183. -
Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації Кл.слова (ненормовані): МИСЛЕННЯ -- ТВОРЧІСТЬ -- педагогічна творчість -- педагогічна психологія -- ФАХІВеЦь -- професійно-творче мислення -- навчання іноземної мови Анотація: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Кримська, Ганна Іллівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 78 371.015 / П 78-ЧЗ UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ). Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 244 с. : табл. - ISSN 2077-2289. - 10.00 р. Зміст: Боришевський М., Мирослав Йосипович. Духовність у детермінації процесу самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С .27-34. - Бібліогр.: с. 34 (7 назв) Верещак, Евгеній Прокопович. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві / Е. П. Верещак. - С .42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв) Володарська Н., Наталія Дмитрівна. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі / Н. Д. Володарська. - С .50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв) Гончаренко, С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес / С. А. Гончаренко. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв) Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності / Н. М. Дембицька. - С .65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв) Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД / Л. О. Курганська. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв) Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви) : рис. Пенькова, Олена Іванівна. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв) : табл. Пилипенко, Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності / Л. І. Пилипенко. - С .184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв) Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв) Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв) : рис. Алексеева, А. В. Професійна успішність особистості в суспільстві / А. В. Алексеева. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв) Антоненко, В. В. Естетичне: шлях до самотворення / В. В. Антоненко. - С .13-19. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв ) Бевз, Галина Михайлівна. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї / Г. М. Бевз. - С .20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв) Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога / Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. - С .73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв) Дьяконов, Г. В. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського / Г. В. Дьяконов. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв) Казібекова, В. Ф. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст / В. Ф. Казібекова. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (9 назв) Кальба, Я. Є. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості / Я. Є. Кальба. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв) Куліш, В. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології / В. Куліш. - С .105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) Кутас, М. С. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами / М. С. Кутас. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв) Лазарук, Т. М. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності / Н. М. Лазарук. - С .131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв) Лаптєва, Г. Р. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента / Г. Р. Лаптєва. - С .139-147. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв) Орішко, Н. К. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці / Н. К. Орішко. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв) Пащенко, С. Ю. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу / С. Ю. Пащенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв) Постоюк, Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі / Н. В. Постоюк. - С .192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв) Савчин, Н. В. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини / М. В. Савчин. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (12 назв) Широкорадюк, Л. А. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління / Л. А. Широкорадюк. - С .223-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
Кл.слова (ненормовані): ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 78 UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ). Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 16, ч. 1, 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 474 с. : табл. - ISSN 2077-2289 Зміст: Барабаш, О. Ю. Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків / О. Ю. Барабаш. - С .7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв) Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості формування адиктивної поведінки в постнатальному онтогенезі / Н. М. Бугайова. - С .15-24. - Бібліогр.: с. 24 (12 назв) Грись, Антоніна Михайлівна. Особливості функціонування "образу Я" в результаті переживання психологічної травми / А. М. Грись. - С .25-37. - Бібліогр.: с. 36 (10 назв) Євменова, Т. М. Політична соціалізація особистості і проблема жіночого лідерства / Т. М. Євменова. - С .37-50. - Бібліогр.: с. 48-50 (21 назва) Каліщук, С. М. Онтологічний підхід до структурування внутрішнього досвіду особистості клієнта / С. М. Каліщук. - С .51-58. - Бібліогр.: с. 57 (12 назв) Кікінежді, О. М. Психологічні механізми розвитку гендерної ідентичності в онтогенезі : особистісно-еґалітарна парадигма / О. М. Кікінежді. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (20 назв) Кліменко, В. А. Соціально-психологічні аспекти професійної соціалізації студентів / В. А. Кліменко. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (16 назв) : рис. Кобикова, Ю. В. Особливості ставлення до сексу малолітнії повій / Ю. В. Кобикова. - С .76-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (9 назв) : табл. Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Спрямованість у процесі педагогічного спілкування / З. Я. Ковальчук. - С .83-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (12 назв) Кочарян, О. С. Статеворольова структура симптомокомплексу "емоційного холоду" / О. С. Кочарян, Є. В. Фролова, І. О. Бару. - С .92-100. - Бібліогр.: с. 99-100 (12 назв) Красножон, О. В. Емпіричне дослідження етнопсихологічнимх особливостей міжкультурної комунікації сучасних німців та українців (частина 1) / О. В. Красножон. - С .100-109. - Бібліогр.: с. 108-109 (9 назв) Максимов, Микола Володимирович. Роль музичного простору у виникненні девіацій / М. В. Максимов. - С .109-116. - Бібліогр.: с. 115-116 ( 10 назв) Максимова, Наталія Юріївна. Різновид злочину як наслідок типу девіацій / Н. Ю. Максимова. - С .116-124. - Бібліогр.: с. : рис. Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекція девіантної поведінки підлітків за допомогою сугестії / І. Ф. Манілов. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв) Медведева, В. О. Культорологічна парадигма освіти : культуроцентристський підхід у вищих навчальних закладах / В. О. Медведева. - С .132-140. - Бібліогр.: с. 139 (5 назв) Мельніченко, С. А. Психолого-педагогічні особливості адаптації особистості, включеної в діяльність скаутської організації / С. А. Мельніченко. - С .140-147. - Бібліогр.: с. 147 (6 назв) Низовець-Кропта, О. А. Шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів засобами соціально-психологічного тренінгу / О. А. Низовець-Кропта. - С .148-157. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) Орап, Марина Олегівна. Мовленнєвий досвід як фактор адаптації особистості до нового соціокультурного середовища / М. О. Орап. - С .157-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (10 назв) Попович, І. С. Регулятивна функція соціальних очікувань особистості / І. С. Попович. - С .165-173. - Бібліогр.: с. 172 (10 назв) Работа, Т. О. Соціально-психологічні прояви девіантної поведінки / Т. О. Работа, О. В. Царькова. - С .173-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (12 назв) Римарчук, О. А. Девіантна поведінка дітей та молоді під впливом ЗМІ / О. А. Римарчук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 188 (8назв) Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні чинники саморозвитку особистості в науковій спадщині Г.С. Костюка / Л. З. Сердюк. - С .188-195. - Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв) Сіткар, В. І. Особливості соціалізації сучасних дітей в контексті субкультури : соціокультурний досвід, гендерний та психологічний аспекти / В. І. Сіткар. - С .195-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (14 назв) Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу / О. Г. Скляр. - С .205-212. - Бібліогр.: с. 212 (4 назви) Слободяник, В. І. Психологічні аспекти прояву агресивності у поведінці курсантів вищих навчальних закладів ДСНСУ / В. І. Слободяник. - С .213-220. - Бібліогр.: с. 220 (3 назви) Фіделус, А. Еволюція ідентичності засуджених як основа їх соціальної реадаптації / А. Фіделус. - С .220-229. - Бібліогр.: с. 206 (4 назви) Філоненко, Л. А. Комплексність і системність як основа успішності процесу соціальної реадаптації неповнолітніх до сучасного соціокультурного середовища / Л. А. Філоненко. - С .229-236. - Бібліогр.: с. 235-236 (7 назв) Царьова, К. С. Образа як форма реагування на прояви агресивності в спілкуванні / К. С. Царьова. - С .236-243. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) Шаповал, Л. С. Психологічні особливості особистості як фактор відповідності особи до служби в ОВС / Л. С. Шаповал. - С .244-252. - Бібліогр.: с. 252 (2 назви) Янкевич, Сергій Михайлович. Духовно орієнтовані чинники готовності фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками / С. М. Янкевич. - С .252-261. - Бібліогр.: с. 260 (13 назв) Баранов, В. В. Духовність як основа соціальної реабілітації дітей з девіантною поведінкою / В. В. Баранов. - С .262-270. - Бібліогр.: с. 269-270 (11 назв) Березіна, О. О. Психосинергетичні особливості розвитку особистості в період геронтогенеза / О. О. Березіна. - С .271-278. - Бібліогр.: с. 278 (6 назв) : табл. Бугайова, Наталія Михайлівна. Девіантні еквіваленти аутоагресивної поведінки особистості / Н. М. Бугайова. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 287-288 (17 назв) Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні бар'єри студентів-психологів у процесі їх підготовки до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .289-299. - Бібліогр.: с. 298 (8 назв) : табл. Гуменюк, Галина Вадимівна. Психологічний простір професійного самоздійснення особистості як предмет дослідження / Г. В. Гуменюк. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-310 (24 назви) Гурська, Т. В. Локус контролю як специфічна психологічна характеристика особистості. Досвід дослідження / Т. В. Гурська. - С .310-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (5 назв) : рис. Заболотний, С. М. Проблеми відбору кандидатів на навчання у навчальних закладах військово-правоохоронних структур України / С. М. Заболотний. - С .317-321. - Бібліогр.: с. 321 (9 назв) Ірхін, Ю. Б. Психолого-кримінологічний дискурс довірчості в профілактиці злочинності серед неповнолітніх / Ю. Б. Ірхін. - С .322-330. - Бібліогр.: с. 329 (5 назв) Карпенко, Зіновія Степанівна. Глибинно-психологічні джерела й етнокультурна феноменологія віктимності українського суспільства / З. С. Карпенко. - С .330-338. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв) Литвинчук, Леся Михайлівна. Розвивальний потенціал музичної діяльності особистості: перспективи дослідження та використання / Л. М. Литвинчук. - С .338-346. - Бібліогр.: с. 345-346 (7 назв) Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви) Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Механізми девіантної поведінки у світлі теорії позитивної психотерапії / І. А. Мартинюк. - С .354-362. - Бібліогр.: с. 361-362 (12 назв) : табл. Мірза, О. Ф. Особливості адаптації до навчання у школі дітей з психосоматичними захворюваннями з огляду на дитячо-батьківські взаємини / О. Ф. Мірза. - С .363-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (11 назв) Павлюк, Марія Михайлівна. Сімейні стосунки очима учнів молодшого шкільного віку / М. М. Павлюк. - С .370-377. - Бібліогр.: с. 377 (6 назв) Ростомова, Л. М. Особливості мислення, мовлення і поведінки неповнолітніх делінквентів / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .378-386. - Бібліогр.: с. 385 (6 назв) Рябовол, Т. А. Особливості порушень батьківсько-дитячих стосунків та їх зв'язок із психосоматичними розладами / Т. А. Рябовол. - С .386-393. - Бібліогр.: с. 392 (4 назви) : рис. Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу / С. В. Сахно. - С .393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви) Сірко, Роксолана Іванівна. Психопрофілактика наркотичної та алкогольної залежності серед студентів-психологів вищих спеціалізованих навчальних закладів / Р. І. Сірко. - С .400-408. - Бібліогр.: с. 407-408 (11 назв) Скляр, О. Г. Розгортання життєвої перспективи особистості засобами сценарного підходу (на прикладі підлітків, схильних до маргіналізації) / О. Г. Скляр. - С .408-416. - Бібліогр.: с. 415-416 (4 назви) Скляренко, О. М. Деякі особливості прояву життєтворчості у працівників органів внутрішніх справ / О. М. Скляренко. - С .416-423. - Бібліогр.: с. 422-423 (10 назв) Тараненко, І. В. Педагогічний потенціал фізичної культури та спорту в підвищенні самооцінки підлітків із девіантною поведінкою та підлітків-спортсменів / І. В. Тараненко. - С .424-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв) Фесенко, Р. С. Аналіз методу визначення структури мнемічної дії в дослідженні Ляудіс В. Я. / Р. С. Фесенко. - С .430-434. - Бібліогр.: с. 434 (5 назв) Філоненко, Л. В. Деякі причини негативної адаптації дітей-сиріт у прийомних сім'ях / Л. В. Філоненко. - С .435-441. - Бібліогр.: с. 440-441 (7 назв) Цумарєва, Н. В. Адаптаційні можливості дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації в умовах дитячого будинку / Н. В. Цумарєва. - С .441-448. - Бібліогр.: с. 447-448 (16 назв) Шебанова, В. І. Психотерапевтична корекція харчової поведінки при психогенному переїданні / В. І. Шебанова. - С .449-456. - Бібліогр.: с. 456 (11 назв) Щербина-Прилука, В. М. Проблема "професійного вигорання" педагогічних працівників закладів соціальної реабілітації / В. М. Щербина-Прилука. - С .457-464. - Бібліогр.: с. 463 (7 назв) Яцишин, С. Є. Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді / С. Є. Яцишин. - С .464-471. - Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
Кл.слова (ненормовані): ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Свободных экз. нет |
Р 82 Рупп, Ганс (проф.). Проблемы и аппараты экспериментальной педагогики и детской психологии [Текст] : редкая книга / Г. Рупп ; пер. М. М. Рубинштейн ; ред. М. М. Рубинштейн. - Москва : Моск. Акц. Издат. О-во, 1927 (Ржевская типография). - 181 с. : ил., рис., табл. - Пер. с немецк. - Б. ц. Збереження документу: задов.
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія Дод.точки доступу: Рубинштейн, М. М. \пер.\; Рубинштейн, М. М. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Х 72 Холл, Стенли. Инстинкты и чувства в юношеском возрасте [Текст] : перевод с изд. 1911 г. / С. Холл ; ред. Л. Г. Оршанский. - С. - Петербург : Изд-во газеты "Школа и жизнь", 1913 (Типогр. "Север"). - 90 с. - Пер. с англ. - Б. ц. Збереження документу: задов.
Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Оршанский, Л. Г. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Я 87 Ятищук, Анастасія Анатоліївна. Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. А. Ятищук ; наук. керівн. Т. М. Яблонська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 240 с. - Бібліогр.: с. 206-239. -
Кл.слова (ненормовані): психологія виховання С. Балея -- педагогічна психологія -- виховання -- гетероедукація -- автоедукація -- принцип природовідповідності Анотація: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. . Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Я 87 Ятищук, Анастасія Анатоліївна. Проблеми психології виховання у творчій спадщині С. Балея [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / А. А. Ятищук ; наук. керівн. Т. М. Яблонська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. -
Кл.слова (ненормовані): психологія виховання С. Балея -- педагогічна психологія -- виховання -- гетероедукація -- автоедукація -- принцип природовідповідності Анотація: Робота присвячена вивченню проблем психології виховання та шляхів їх розв’язання в теоретичному спадку видатного українсько-польського вченого Степана Балея. Здійснений теоретико-методологічний аналіз творчої спадщини вченого, проаналізовані передумови формування його наукового світогляду, розглянута система його науково-психологічних поглядів. Психологія виховання С.Балея, що складає основу його наукової спадщини, є цілісною системою поглядів, яка характеризується єдністю структурних і функціональних елементів мети, факторів, принципів, змісту та методів виховання, орієнтованих на практичну реалізацію психологічно обґрунтованого виховання та навчання, глибоко особистісного і творчого за своєю суттю.У роботі здійснено ретроспективний аналіз становлення ідей психології виховання Степана Балея у системі наукового знання, обґрунтовано оригінальність поглядів вченого на розв’язання проблем психології виховання. Окреслено значення ідей психології виховання С. Балея для розвитку теорії та практики педагогічної психології, їх роль у контексті завдань сучасної освіти, запропоновано шляхи впровадження ідей психології виховання вченого у педагогічну практику. . Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Яблонська, Тетяна Миколаївна \наук. керівн.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Актуальные проблемы общей, социальной и педагогической психологии [Текст] : сборник научных трудов / Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики ; Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики. - Москва : Ротипринт НИИ ОП АПН СССР, 1980. - 160 с. : табл. - 0.60 грн.
Рубрики: Загальна психологія Соціальна психологія Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): загальна психологія -- педагогічна психологія -- соціальна психологія Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Давыдова , В.В. \ред.\; Академия педагогических наук СССР. Научно-исследовательский институт общей педагогики Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 79 Степанов, Олександр Максимович. Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / О. М. Степанов. - Київ : [б. в.], 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2(серия), 978-617-572-010-3 : 22.00 грн
Рубрики: Педагогіка вищої школи Тренінги. Технології проведення тренінгів Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л 63 Лисянська, Т. М. Педагогічна психологія [Текст] : [навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Т. М. Лисянська ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : [б.и.], 2002. - 210 с. : табл., сх. - Б. ц.
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- учіння -- психологія навчання -- психологія виховання -- психологія педагогічної праці Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 84 Професійно-орієнтовані завдання з психології [Текст] : навчальний посібник / Житомирський державний університет імені Івана Франка, Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології ; [за ред О. Л. Музики]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010. - 566 с. - Б. ц.
Рубрики: Практикум з психології Кл.слова (ненормовані): підготовка студентів-психологів -- загальна психологія -- вікова психологія -- педагогічна психологія -- математичні методи у психології -- диференційна психологія -- психологія праці -- експериментальна психологія -- психологічний тренінг -- мотивація -- емоції -- психодіагностика -- клінічна психологія -- дефектологія -- консультативно-тренінгова робота -- геронтопсихологія -- ціннісна свідомість -- творчість -- консультування -- психотерапія -- психогенетика Дод.точки доступу: Музики], О. Л. \[за ред.\; Житомирський державний університет імені Івана Франка. Соціально-психологічний факультет; Кафедра соціальної та практичної психології Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |