К 32 Квас, Олена Валеріївна. Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Квас Олена Валеріївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
Кл.слова (ненормовані): міжособистісне оцінювання -- соціальна перцепція -- етнічний стереотип -- ентоцентризм -- міжособистісне сприймання -- автостереотип -- гетеростереотип Анотація: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Х 98 Худякова, Віра Іванівна. Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Худякова Віра Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 191 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-180. -
Соціальна психологія--Соціальна перцепція--Дисертації Кл.слова (ненормовані): соціальна перцепція -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи Анотація: У дисертації подано психологічний аналіз соціальної перцепції в управлінні середньою загальноосвітньою школою. Досліджуються зміст, основні функції та механізми соціальної перцепції і особливості їх прояву в управлінській діяльності керівника середньої школи. Науково обґрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл і особливостями їхньої управлінської взаємодії. Створено модель оптимальних соціально-перцептивних характеристик управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 42 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання [Текст] / Н. В. Медведева> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Кл.слова (ненормовані): образ -- перетворююче бачення -- спостережливість -- спостереження -- сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість -- увага Анотація: Представлено дослідження психологічних закономірностей творчого сприймання в руслі єдиної стратегіально-діяльнісної теорії. Проаналізовано роль спостережливості у творчому сприйманні. Сприймання, як і інші психічні процеси, розглядається в контексті певних когнітивних процесів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Х 98 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Худякова, Віра Іванівна. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти [Текст] / В. І. Худякова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
Кл.слова (ненормовані): гендер -- соціальна перцепція -- суб'єктивна адекватність -- рольові сподівання -- стереотипізація -- ідентифікація -- проекція Анотація: Подано аналіз гендерних стандартів та критеріїв соціального оцінювання, узгодженості у побудові перцептивного образу. Розглянуто гендерні особливості динамічних та змістових характеристик міжособистісного сприймання. Досліджено гендерні особливості прояву механізмів соціальної перцепції, рольових сподівань, "Я-образу", самоперцепції керівників закладів освіти. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 86 Костюченко, Е. В. Психотехники сенсорно-перцептивной активизации [Текст] / Е. В. Костюченко> // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 56-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (24 назви) . - ISBN 978-966-189-358-9
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): адаптація -- психотехнології -- перцепція -- сенсорно-перцептивна активізація Анотація: Теоретично досліджено місце і роль перцепції у структурі психотехнологій, поліфункціональність яких надає всебічний вплив на різні сфери особистості. Особливу увагу сфокусовано на таких підходах, рівнях психотехнологій і техніках, які сприяють реалізації активної, адаптивної, адекватної та ефективної природи сприйняття. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художнього сприймання у молодшому шкільному віці [Текст] / Н. В. Медведєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 278-288. - Бібліогр.: с. 288 (12 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість Анотація: В статті аналізується проблема сприймання, розглядаються різні погляди, визначення і концепції сприймання в психології. Основна увага сконцентрована на проблемі художнього сприймання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ). Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 21 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2015. - 364 с. : табл. - 21.00 грн. Зміст: Моляко, Валентин Олексійович. Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі / В. О. Моляко Алієва, Е. Ю. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви) Антюхова, Наталія Ігорівна. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв) Біла, Ірина Миколаївна. Реабілітація творчого сприймання / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв) Бондаренко, Я. І. Самоставлення самотніх жінок / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв) Боровицька, О. М. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв) Ваганова, Наталія Аркадіївна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв) Віннічук, І. П. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв) Гулько, Юлія Анатоліївна. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.) / Ю. А. Гулько Гусєв, А. І. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв) Дмитріюк, Н. С. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис. Кириченко, Віктор Васильович. Літературне полотно життя / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв) Кириченко, Віктор Васильович. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв) Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв) Козова, І. Л. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл. Кокарєва, Марія Володимирівна. Типологія сприймання студентами рекламної інформації / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл. Костюченко, Олена Вікторівна. Художня перцепція в системі рекреації / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис. Кривцова, Н. В. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв) Липка, Н. В. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв) Мазілов, В. О. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.) / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви) Мазяр, Олег Васильович. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв) Макаренко, Стефанія Стефанівна. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв) Медведєва, Надія Віталіївна. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва) Крижановська, З. Ю. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви) Москаленко, В. В. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв) Мул, Сергій Анатолійович. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв) Найдьонова, Л. М. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл. Подшивайлов, Ф. М. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження) / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис. Терещенко, М. В. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис. Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл. Чичуга, М. М. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв) Шелег, Л. С. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв) Шопіна, Марина Олександрівна. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви) Щербан, Т. Д. Дослідження відповідальності у системі профвідбору / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв) Моляко, Валентин Олексійович. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко) / В. О. Моляко
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Костюченко, Олена Вікторівна. Художня перцепція в системі рекреації [Текст] / О. В. Костюченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 174-183. - Бібліогр.: с.181-183 (23 назви)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): мистецтво -- художня творчість -- художня перцепція -- художній образ -- рекреація Анотація: З'ясовано, що саме у перцептивних діях виявляється: сенситивність, як здатність органів чуттів тонко і точно сприймати, розрізняти й вибірково реагувати на стимули; автоматична фіксація нового в об'єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей. Акт художнього сприйняття представлений як процес осягнення твору, до якого включається вся людська особистість з її світоглядом, ставленням до життя, що сприяє творчій діяльності. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Медведєва, Надія Віталіївна. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського [Текст] / Н. В. Медведєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 229-238. - Бібліогр.: с. 237-238 (4 назва)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): культурно-історична теорія розвитку Л. С. Виготського -- художні образи -- сприймання -- творче сприймання -- художнє сприймання -- перцепція -- творчість Анотація: У статті аналізується проблема сприймання, зроблено сприбу розглінути висунуту проблему в контексті дослідження процесів зовнішнього опосередкування діяльності, а саме процесів інтеріоризації та екстеріоризації щодо проблеми вивчення психологічних закономірностей творчого сприймання реальності, в межах культурно-історичної теорії розвитку вищих психічних функцій Л. С. Виготського. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Віготський, Л. С. \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
К 72 Костюченко , Олена Вікторівна. Перцептивні основи образу світу у студентів [Текст] : монографія / О. В. Костюченко . - Київ : ТОВ НПП "Інтерсервіс", 2013. - 444 с. - 30.00 грн
Рубрики: Психологія сприйняття Кл.слова (ненормовані): перцепція -- світосприймання -- творче світосприймання -- творчий характер -- адаптація Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
А 43 Костюченко, Олена Вікторівна. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди [Текст] / О. В. Костюченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): дизайн -- дизайнер -- індустрія краси та моди -- творчий потенціал -- перцепція -- творче сприймання -- естетичне сприймання Анотація: У статті проаналізовано зміст понять «дизайн», «дизайн в індустрії краси та моди» як творчої проектно-художньої діяльності, процесу і результату художньо-технічного проектування фешн-продуктів, що зорієнтовано на досягнення найповнішої відповідності створюваних фешн-об'єктів і середовища загалом утилітарним й естетичним потребам споживачів, а також суттєве підвищення конкурентоспроможності фешн-продукції. Означено місце і роль творчого та адаптивного потенціалів перцепції у дизайні як цілісного та інтегрального процесу технологічного і художнього освоєння об'єктивної складної та багатогранної дійсності, адаптування до мінливих умов, зокрема у сфері краси та моди, а також розкриття власного потенціалу, світосприймання, світогляду, смаків, дизайнерської позиції у продуктах дизайнерської діяльності. Особливу увагу сфокусовано на тому, що у художньо-творчому процесі дизайну творче світосприймання та художнє сприймання є основою творчого комбінування ідей, образів, творчої імпровізації, коли автоматично відбувається фіксація нового в об’єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей, відомого у невідомому, невідомого у відомому, одиничного та всезагального в одному об’єкті. Зазначено, що творче й естетичне сприймання дизайнера, повноцінне відтворення особливостей сприйманого світу у дизайні сприятиме залученню дизайнера до творчої діяльності та навпаки у творчо-пізнавальної діяльності виникатиме нове сприйняття предметного і соціального світу, і навпаки у творчо-пізнавальній діяльності виникає нове сприймання оточення. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Подшивайлова, Лідія Іванівна. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість [Текст] / Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 263-277. - Бібліогр.: с. 273-276 (36 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): сприймання -- сприйняття -- перцепція -- властивості сприймання -- стратегія -- перцептивно-мисленнєва стратегія -- творчість -- властивість особистості Анотація: У статті представлено теоретичний огляд наукової літератури з проблеми визначення поняття сприймання та його властивостей (вибірковість, структурованість, осмисленість, опредметненість, нелінійність, адекватність, синкретичність, константність, цілісність). На основі аналізу словників та праць з психології творчості визначено основні функції стратегії: визначає готовність суб’єкта до творчої діяльності; упорядковує інформацію, що надходить до особистості; дозволяє оцінити своєчасність конкретних дій; задає напрям здійснення творчої діяльності; виділяє певну інформацію із загального інформаційного потоку; задає напрям інтерпретації інформації; визначає орієнтацію на майбутнє; вибудовує ієрархію цілей; визначає вектор пошуку, напрям вирішення задач. Перцептивно-мисленнєва стратегія розглядається як властивість, що спрямовує особистість на досягнення гармонії з оточуючим середовищем у процесі їх взаємодії. Вона інтегрально визначає здатність особистості до творчої діяльності, спрямовує її на успішність прийняття і здійснення рішень у процесі розв’язання задач, задає основний напрямок інтерпретації, розуміння актуальної інформації, в подальшому реалізується у певній діяльності, орієнтує особистість на майбутнє. Перцептивно-мисленнєва стратегія сприяє конструктивному вирішенню протиріч між наявними у суб'єкта знаннями й досвідом та новими вимогами актуальної ситуації, в чому полягає її творчий характер. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість особистості визначає її індивідуально-психологічні особливості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шепельова, М.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції [Текст] / Б. М. Ткач> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 211-231
Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): перцепція часу -- постравматичні стресові стани -- мозкові дисфункції -- біоритмологія -- нейропсихологія Анотація: Стаття присвячена висвітленню особливостей часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції в України. Розглянуто три рівні організації психологічного часу: психофізіологічний, особистісний і соціальний. Проаналізовано мозкові механізми хроноперцепції, хронометрії та усвідомлення часу. Висвітлено створення прийняття часу в нормі та при патології. Розкрито вікові та гендерні особливості сприйняття часу. Досліджено причини відсутності у ветеранів моделі майбутнього у мирному житті. Показано нейропсихологічні механізми порушення часової перспективи у ветеранів. Запропоновано напрями подальшого вдосконалення ресоціалізації ветеранів у суспільство. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Козлова, О. С. Психологічні засади фомрування професійного іміджу викладачів ВНЗ [Текст] / О. С. Козлова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 114-121. - Бібліогр.: с. 121 (14 назв) Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): імідж -- викладач вищого навчального закладу -- соціальна перцепція Анотація: Статтю присвячено психологічним засадам формування професійного іміджу викладача вищого навчального закладу. Вказується, що професійний імідж викладача є образом, що формується як результат соціальної перцепції. Розглядається вплив установок, стереотипів, ефектів міжособистісного сприйняття, соціальної рефлексії на формування професійного іміджу викладача вищого навчального закладу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Паламарчук, М. Є. Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників [Текст] / М. Є. Паламарчук> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 277-289. - Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): стигма -- дестигматизація -- соціальна перцепція -- соціальний стереотип -- інклюзивний соціально-інтерактивний театр -- інклюзивний театр -- інвалідність -- інвалідність внаслідок інтелектуальних порушень Анотація: У статті розглянуто явище соціальної стигми як одного із чинників впливу на життя соціальної меншості. Досліджено досвід спілкування з представниками стигматизованої соціальної меншості як чинник формування уявлень щодо неї. Розглянуто специфіку зв'язку між наявністю в особи досвіду спілкування та взаємодії з представниками стигматизованої групи та її сприйнятливістю до впливу дестигматизуючих засобів. Розглянуто зв'язок явищ соціальної перцепції, соціального стереотипу та соціальної стигматизації. Представлено метод інклюзивного соціально-інтерактивного театру як засіб дестигматизації людей з інвалідністю. Статистично встановлено особливості змін в уявленнях та станах досліджуваних у зв'язку із досвідом взаємодії з групою меншості під час вистави. У виставі було представлено інформацію, пов'язану із соціальною стигматизованою групою, а саме з групою людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |