А 43 Савченко, М. В. Формування просторових уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрового проектування [Текст] / М. В. Савченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 194-201. - Бібліогр.: С. 200-201 (5 назв)
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторові уявлення -- гра -- метод ігрових проектів -- план -- карта Анотація: Стаття присвячена одній із важливих проблем сенсорно-пізнавального розвитку дітей дошкільного віку - формуванню просторових уявлень. На основі вивчення психолого-педагогічних досліджень із проблемами визначено задачі, шляхи та методи оволодіння дітьми уявлень про простір. Інструментом виховної роботи обрано метод ігрових проектів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 37 План наукових досліджень на 1994 рік [Текст]. - Київ : [б. в.], 1994. - 36 с. - 1000.00 крб.
Рубрики: Наукові дослідження Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Латиш, Н. М. Психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку [Текст] / Н. М. Латиш> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 148-157. - Бібліогр.: с. 156-157 (14 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- творча уява -- творчі завдання -- внутрішній план дій -- молодший шкільний вік Анотація: В статті описано психологічні аспекти становлення творчого мислення учнів молодшого шкільного віку. Молодший шкільний вік зазначається як вік, що має особливе значення для розвитку мислення дітей. Саме в цьому віці формуються різні типи мислення, його різновиди, їх основні якості та властивості, закладаються передумови для формування у дітей особливого, близького до творчого стилю розумової діяльності. Розвиток пізнавальних психічних процесів в молодшому шкільному віці характеризується тим, що вони стають більш самостійними видами психічної діяльності, які мають свою мету, мотив та способи виконання: запам'ятовування - в діяльність цілеспрямованого, довільного заучування; сприймання - в діяльність спостереження, мислення - в діяльність розмірковування і т. ін. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 16 Панок, В. Г. Основи психологічних знань [Текст] : факультативний курс для старших класів середньої загальноосвітньої школи. Навчально-тематичний план і програма / В. Г. Панок, С. В. Лазаревський, В. І. Барко ; Інститут психології АПН України, Центр психологічної служби в системі освіти, Тернопільський інститут народної освіти. - Київ-Тернопіль : [б. в.], 1994. - 256 с. - 0.59 грн.
Рубрики: Психологія підручник Кл.слова (ненормовані): психологія Дод.точки доступу: Лазаревський, С.В.; Барко, В.І.; Інститут психології АПН України; Центр психологічної служби в системі освітиТернопільський інститут народної освіти Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |