А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. О. Островська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): готовність до навчальної діяльності -- молодші школярі -- психічний розвиток -- затримка психічного розвитку -- порушення мовлення Анотація: У роботі проведено порівняльний аналіз показників готовності до навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку та їх здорових однолітків. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1) Вільні: ЧЗ (1), (1) |
П 86 Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування [Текст] / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко> // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): ортодонтичне лікування -- адаптація -- біль -- психологічні особливості -- порушення мовлення -- знімні конструкції -- брекет-техніка Анотація: Ортодонтичне лікування – це дуже складний і тривалий процес, який поділяють на 3 періоди: адаптаційний, активний, або редукційний, та ретенційний. Велика доля успіху в ортодонтичному лікуванні залежить від досвіду та компетентності лікаря, його вміння прогнозувати результати лікування. Алене рідко застосування сучасних способів лікування не дозволяє досягти бажаного результату через недостатньо враховану лікарем- ортодонтом психологічну підготовленість пацієнта до лікування та його віри в успішність останнього. У середньому пацієнти різного віку припиняють розпочате лікування в 35,7%, з яких 50% – це діти. Однією з причин переривання ортодонтичного лікування є складний період адаптації. Дод.точки доступу: Довженко, А. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |