Р 15 Радчук, Галина Кіндратівна. Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. конс. Карпенко З. С. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франковськ, 2011. - 479 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 459-479. -
Кл.слова (ненормовані): аксіогенез -- ціннісність -- смисл -- професійна освіта -- суб`єктивна позиція -- смислове переживання -- особистісний досвід -- освітній діалог Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Карпенко, Зіновія Степанівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 32 Пілецька, Любомира Сидорівна. Соціально-психологічні основи професійної мобільності особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / Л. С. Пілецька ; наук. консультант Н. Є. Завацька ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2014. - 446 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 334-390. -
Кл.слова (ненормовані): мобільність -- професійна мобільність -- професійне становлення -- соціалізація особистості -- професійна освіта -- соціально-психологічний супровід Анотація: В дослідженні проведено аналіз наукових підходів до вивчення проблеми професійної мобільності особистості. Розроблено структурно-функціональну модель професійної мобільності особистості та проаналізовано її складові. Здійснено емпіричне дослідження змістовних характеристик професійної мобільності та визначено взаємозв'язок її структурних складових із індивідуально-психологічними особливостями особистості. Розкрито етапи становлення професійної мобільності особистості та виокремлено її конструктивні та деструктивні наслідки. Визначено провідні концептуальні принципи соціально-психологічних основ професійної мобільності особистості. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Завацька, Наталія Євгенівна \наук. консультант.\; Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 78 Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн. Зміст: Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв) Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв) Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис. Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв) Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв) Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв) Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв) Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв) Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв) Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв) Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв) Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв) Кл.слова: психотравма, травматичний досвід Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв) Кл.слова: копінг, конфлікт Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв) Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв) Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв) Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв) Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв) Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв) Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв) Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв) Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв) Кл.слова: тренувальний процес, карате Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв) Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв) Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви) Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв) Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви) Кл.слова: стрес, психологічний час Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв) Кл.слова: переживання, прийняття рішень Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви) Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв) Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв) Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис. Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис. Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426 Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак Кл.слова: професійне вигорання Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |