В 41 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Візнюк, Інесса Миколаївна. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі [Текст] / І. М. Візнюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 79-88 : табл. - Бібліогр.: с. 86 (10 назв)
Кл.слова (ненормовані): педагогічна компетенція -- соціометричний статус -- дозвіллєва діяльність -- авторитет вчителя -- соціальні деструкції -- психологічний статус -- професійна толерантність -- самоактуалізація особистості -- особистісна зрілість -- ціннісні орієнтації -- соціокультурне життя Анотація: Аналізуються основні аспекти формування культурологічних тенденцій особистості педагога у соціометричному вимірі. Простежуються умови розвитку педагогічної компетенції та авторитету вчителя, відзначено основні характеристики його дозвіллєвої діяльності. Обгрунтовано проблеми щодо самоактуалізації особистості педагога у соціометричному вимірі, згідно його культурологічних цінностей і пріоритетів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Брюховецька, О. В. Модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / О. В. Брюховецька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - Бібліогр. : с. 7 (11 назв)
Рубрики: Організаційна психологія Кл.слова (ненормовані): професійна толерантність -- загальноосвітні навчальні заклади -- керівник -- аутотолерантність Анотація: Проаналізовано компоненти і складові професійної толерантності. Підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійно важливої якості особистості керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Брюховецька, О. В. Організаційно-психологічні чинники сформованості професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: сутність та рівні аналізу [Текст] / О. В. Брюховецька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 17-23. - Бібліогр.: с. 11-22 (17 назв)
Кл.слова (ненормовані): керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- організаційно-психологічні чинники -- чинники макрорівня -- чинники мезорівня -- чинники мікрорівня Анотація: У публікації систематизовано організаційно-психологічні чинники, які впливають на сформованість професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів на макрорівні(рівень суспільства), мезорівні (рівень організції), та мікрорівні (рівень особистості). Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
О-64 Брюховецька, О. В. Авторський навчальний модуль "Формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (отримання вищої освіти)" та аналіз результатів його впровадження [Текст] / О. В. Брюховецька> // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (10 назв)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія Кл.слова (ненормовані): майбутні керівники загальноосвітніх навчальних закладів -- професійна толерантність -- формування професійної толерантності в процесі професійної підготовки -- авторський навчальний модуль Анотація: У статті підкреслено актуальність формування професійної толерантності як інтегральної професійної важливої якості особистості майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної підготовки. Визначено мету, завдання, навчально-тематичний план і зміст авторського навчального модуля, в якому виокремлено три функціональні компоненти: 1) Інформаційно-смисловий; 2) діагностичний; 3) корекційно-розвивальний. Аналіз результатів впровадження авторського навчального модуля в освітній процес довів його ефективність. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Б 87 Брюховецька, Олександра Вікторівна. Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 483 с. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 414-483 (701 назва). -
Кл.слова (ненормовані): професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 87 Брюховецька, Олександра Вікторівна. Психологічні основи формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.10 / О. В. Брюховецька ; наук. конс. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 44 с. - Бібліогр.: с. 37-41 (33 назви). -
Кл.слова (ненормовані): професійна толерантність -- освітні організації -- керівники загальноосвітніх державних закладів -- професійна підготовка -- післядипломна освіта -- організаційно-психологічний супровід Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів як під час професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ), так у процесі післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Обґрунтовано авторську концепцію формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , розроблено модель професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; визначено рівні і чинники сформованості професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів ; розкрито особливості організаційно - психологічного супроводу формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів , визначено організаційно - психологічні умови формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів в процесі професійної підготовки ( здобуття вищої освіти ) і післядипломної освіти ( підвищення кваліфікації ). Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |