378-057.875:159.9-051
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 172 с. : табл. - Бібліогр.: с. 152-172. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- практичний психолог -- рефлексивно-професійний тренінг -- майбутні психологи

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.98-048.88:331.548-053.6
Л 89


    Льовочкіна, Антоніна Михайлівна.
    Психологічна допомога у життєвому та професійному самозначенні старшокласниками зони Чорнобильської катастрофи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Льовочкіна Антоніна Михайлівна ; наук. кер. Яковенко С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1995. - 193, [8] с. : табл. - Бібліогр.: с. 174-193. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне самовизначення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Чорнобильська катастрофа -- психологічні наслідки -- професійне самовизначення -- життєве самовизначення -- психологічна допомога -- життєві плани і перспективи
Анотація: Чорнобильська катастрофа посилила складність вибору професійного і життєвого шляху старшокласниками, які живуть в її зоні. Для вирішення цієї проблеми створена система психологічної допомоги, направлена на активізацію особистості старшокласника. Апробовані методи професійної орієнтації і корекції життєвих планів даного контингенту старшокласників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яковенко, Сергій Іванович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.014.5
Т 48


    Ткач, Тамара Володимирівна.
    Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ткач Тамара Володимирівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Освіта--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освіти -- освітній комплекс -- адаптація -- соціалізація -- навчально-виховний процес -- професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2+159.947.5]:331.54
В 52


    Вірна, Жанна Петрівна.
    Мотиваційно-смислова регуляція у професіоналізації психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Вірна Жанна Петрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2004. - 438 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 378-415. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професіоналізація--Мотиваційна сфера--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- МОТИВАЦІЙНО-смислова регуляція -- ОСОБИСТІНА реалізація -- ПРОФЕСІЙНА РЕалізація психолога -- МОТИВАЦІЯ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми і обґрунтовано концепт мотиваційно-смислової регуляції особистісної реалізації. З'ясовано специфіку мотиваційно-смислової регуляції процесу професіоналізації особистості. Визначено основні параметри структурно-функціонального та динамічного проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розроблено діагностичний метод фіксації та оцінки проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розкрито психологічний зміст та основні закономірності стильового прояву мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації студентів та практикуючих психологів в залежності від рівня їх професійного досвіду та компетентності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.014.5:130.12+378.091.33-027.22:130.12
С 43


    Cкляр, Павло Петрович.
    Психологічні засади гуманізації вищої технічної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Скляр Павло Петрович ; наук. конс. Третьяченко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 473 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 390-435. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Гуманізація освіти--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
вища технічна освіта -- гуманізація освіти -- інженерна підготовка -- УПРАВЛІНСЬКА культура -- ГУМАНІТАРизація -- життєві перспективи -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР -- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ
Анотація: В роботі визначено культурно-історичні передумови та теоретико-методологічні засади гуманізації сучасного освітнього простору. Проаналізовано існуючі моделі гуманітарного збагачення вищої технічноїх освіти в Україні. Досліджено соціально-психологічні чинники ефективності процесу гуманізації вищої технічної освіти в Україні. Розроблено психологічні моделізмісту, форм та засобів процесу гуманізації вищої технічної освіти у ВНЗ. Розроблено програму психологічного забезпечення навчального процесу у ВНЗ як складову гуманізації вищої технічної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Третьяченко, Вікторія Віталіївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9:37.015.3
Б 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні умови професійного самовизначення старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства [Текст] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
мотив -- мотивація -- професійне самовизначення -- старшокласники -- особистісний розвиток -- професійні інтереси -- навчальна діяльність -- самооцінка -- ідентичність
Анотація: Аналізуються соціально-психологічні умови, які дозволятимуть активізувати майбутнє професійне самовизначення старшокласників. Висвітлено основні принципипідготовки старшокласників до майбутнього професійного самовизначення.Надана характеристика особливостей поведінкового, когнітивного та особистісного розвитку сучасного старшокласника. Визначено мотиви діяльності, які впливають на майбутнє професійне самовизначення старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.922
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями [Текст] / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 245-253 : рис. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вибір професії -- смисложиттєві орієнтації -- самоставлення -- психологічний захист
Анотація: Здійснено психологічний аналіз чинників вибору професії старшокласниками із хронічними соматичними захворюваннями загальноосвітнього навчального закладу. Виявлено сформованість мотивів вибору професії, зв'язок професійної мотивації з особистісними та ціннісно-смисловими утвореннями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Курбатова, Альона Олександрівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

378.013.77:338.48-051
С 77


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Старова, Ю. В.
    Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу [Текст] / Ю. В. Старова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- управлінська діяльність -- мотивація -- особистісна сфера -- професійне самовизначення -- професійна соціалізація
Анотація: Визначено поняття психологічного супроводу підготовки до управлінської діяльності менеджерів. Надано основні методичні рекомендації для суб'єктів навчально-виховного процесув університеті, які сприятимуть цілеспрямованій підготовці до управлінської діяльності менеджерів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Кл.слова: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
Кл.слова: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
Кл.слова: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
Кл.слова: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
Кл.слова: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
Кл.слова: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 263 с. - 18.00 грн.
    Зміст:
Дітріх, Д. Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку / Д. Дітріх [и др.]. - С .11-28. - Бібліогр.: С. 27-28 (15 назв)
Інші автори: Брукнер Д., Доблхаммер К., Шатт І.
Кл.слова: психоаналіз, комп'ютерні технології, моделювання функцій мозку
Заіка, В. М. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості / В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. - С .29-44. - Бібліогр.: С. 42-43 (18 назв)
Кл.слова: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Горбенко, Ю. Л. Модель психологічної одиниці життя людини у світі / Ю. Л. Горбенко. - С .45-57. - Бібліогр.: С. 55-56 (15 назв)
Кл.слова: модель, одиниця аналізу, цілісність
Андрейко, Б. В. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку / . - С .58-64. - Бібліогр.: С. 63 (10 назв)
Кл.слова: емоційні стани, проблеми батьків, заперечення
Блозва, П. І. Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості / П. І. Блозва. - С .65-78. - Бібліогр.: С. 76-77 (26 назв)
Кл.слова: соціальний капітал, особистість, психологічний ресурс
Василець, Н. М. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності / Н. М. Василець. - С .79-87. - Бібліогр.: С. 85-86 (7 назв)
Кл.слова: довіра, коло довіри, рівні довіри
Зубцов, Д. Е. Особливості психологічних проблем розлучених жінок / Д. Е. Зубцов. - С .88-95. - Бібліогр.: С. 94-95 (6 назв)
Кл.слова: розлучення, жінки, самотність
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми ідентифікації з місцем проживання / Т. М. Мандзик. - С .96-105. - Бібліогр.: С. 104-105 (16 назв)
Кл.слова: ідентифікація з місцем, локальна ідентичність, самобутність
Овчар, О. В. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом / О. В. Овчар. - С .106-116. - Бібліогр.: С.114-115 (11 назв)
Кл.слова: стиль споживання матеріальних благ, локус контролю, мотивація афіліації
Перетятько, Л. Г. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань / Л. Г. Перетятько. - С .117-125. - Бібліогр.: С. 124 (7 назв)
Кл.слова: психосоматичне страждання, соматична патологія, психоемоційний стрес
Попелюшко, Роман Павлович. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії / Р. П. Попелюшко. - С .126-135. - Бібліогр.: С. 134-135 (3 назви)
Кл.слова: особистість, комбатант, генетико-психологічна теорія
Турецька, Х. І. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО / Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. - С .136-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (15 назв)
Кл.слова: копінг-стратегія, травматична ситуація, бойовий стрес
Чижиченко, Олена Василівна. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму / Н. М. Чижиченко. - С .146-155. - Бібліогр.: С. 154 (14 назв)
Кл.слова: фрустраційна толерантність, оптимізм, емоційна стійкість
Джакомуцці, С. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою) / С. Джакомуцці, К. Гербер. - С .156-165. - Бібліогр.: С. 163-165 (40 назв), адикція
Кононова, М. М. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами / М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. - С .166-174. - Бібліогр.: С. 173 (11 назв)
Кл.слова: депривація, самодепривація, психологічні захисти
Мельничук, М. М. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості / М. М. Мельничук. - С .175-188. - Бібліогр.: С. 1186-188 (35 назв)
Кл.слова: фантастика, науково-фантастичний кінофільм, пізнання
Бойко-Бузиль, Ю. Ю. Акцентуації характеру особистості керівника / Ю. Ю. Бойко-Бузиль. - С .189-198. - Бібліогр.: С. 197 (5 назв)
Кл.слова: особистість, характер, акцентуація
Крикля, К. П. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші / К. П. Крикля. - С .199-208. - Бібліогр.: С. 207 (15 назв)
Кл.слова: професійне становлення, професійне самовизначення, професійно важливі якості
Киричук, А. С. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі / А. С. Киричук. - С .209-218. - Бібліогр.: С. 217 (9 назв)
Кл.слова: адаптація, стрес, вищий навчальний заклад
Московченко, А. А. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів / А. А. Московченко. - С .219-227. - Бібліогр.: С. 226-227 (5 назв)
Кл.слова: креативність, студенти-менеджери, професійно вагомі якості менеджера
Рогачова, Т. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання / Т. Рогачова. - С .228-236. - Бібліогр.: С. 235 (9 назв)
Кл.слова: адаптація, вищий навчальний заклад, психологічна готовність
Чайкіна, Н. О. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера / Н. О. Чайкіна. - С .237-247. - Бібліогр.: С. 246 (15 назв)
Кл.слова: імідж, психічний образ, профспілковий лідер
Шевчук, В. В. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології / В. В. Шевчук. - С .248-256. - Бібліогр.: С. 255 (15 назв)
Кл.слова: наукова школа, ознаки психологічної наукової школи
Бондаренко, Олександр Федорович. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція / О. Ф. Бондаренко. - С .257-259
Чорнобривкіна, В. А. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку / В. А. Чорнобривкіна. - С .260-261
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

154
С 70


   
    Соціальна психологія бідності [Текст] : монографія / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України ; ред. В. О. Васютинський. - Київ : Міленіум, 2016. - 294 с. - ISBN 978-966-8063-83-16 : 18.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
бідність -- освітня кар'єра -- професійне самовизначення -- психологічні ресурси -- підвищення самоефективності

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Васютинський, Вадим Олександрович \ред.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Єрмусевич, Е. І.
    Значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції для професійного і особистісного самовизначення психологів-практиків [Текст] / Е. І. Єрмусевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (15 назв)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
філософсько-психологічна традиція -- персоналістична концепція людини -- психологічна допомога -- особистісне самовизначення -- професійне самовизначення
Анотація: У статті висвітлено значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції, глибоко вкоріненої в історії української культури й актуалізованої у теорії та практиці психотерапії, як одного із чинників становлення сучасної парадигми психотерапевтичної допомоги особистості. Показано, що філософсько-психологічна традиція, з її потужнім екзистенційним, ціннісним, етичним, персонологічним змістом може являти собою світоглядне підгрунтя особистісного і професійного самовизначення фахівців у галузі психологічної допомоги особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мішкулинець, О. О.
    Самовизначення молодшого підлітка в умовах модернізації шкільної освіти [Текст] / О. О. Мішкулинець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 363-372. - Бібліогр.: с. 369-371 (14 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
молодший підліток -- психологічні новоутворення -- профільне і до профільне навчання -- професійне самовизначення
Анотація: У статті порушено проблему самовизначення молодшого підлітка, вказано на важливі психологічні утворення, що спричинюють розвиток досліджуваної якості в умовах модернізації шкільної освіти в Україні. З’ясовано сутність поняття «профільне навчання» та «до профільне навчання», визначено їх спільні й відмінні особливості; розкрито роль «самовизначення» в орієнтуванні на вибір профілю навчання та готовності молодших підлітків до такого виду навчання з урахуванням важливих новоутворень та гендерних відмінностей; вказано на зарубіжний дослід науковців щодо такого виду навчання за окремими профілями та навчальними предметами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Курбатова, А. О.
    Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості [Текст] / А. О. Курбатова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 339-347
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- ціннісно-смислова сфера -- система особистісних смислів -- професійні плани -- самореабілітація -- самокорекція -- самокомпенсація
Анотація: У статті розкривається ціннісно-смислова сфера, як центральне утворення особистості, що впливає на її поведінку у кожній конкретній ситуації і визначає загальну спрямованість її життя, допомагаючи осмислювати своє існування, навколишні явища та світ в цілому. Обгрунтовано, що ціннісно-смислова сфера - це динамічна функціональна система, що формує смисли та цілі життєдіяльності людини і регулює способи їх досягнення. Показано, що успішність професійного самовизначення залежить від зв'язку системи особистісних смислів, цінностей з вибором професійної діяльності. У цьому випадку суб'єктивні цінності людини поєднуються з пріорітетами, цінностями, специфікою професійної діяльності, утворюючи ціннісно-смислову єдність


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савчук, О. А.
    Особливості взаємозв'язку професійного самовизначення з мотивацією до навчання майбутніх фахівців соціальної сфери [Текст] / О. А. Савчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 200-207 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- навчальна діяльність -- студенти -- фахівці соціальної сфери -- мотивація
Анотація: У статті проведено соціально-психологічний аналіз особливостей професійного самовизначення майбутніх фахівців соціальної сфери та його взаємозв'язок з мотивацією навчання. Показано, що професійне самовизначення передбачає вироблення власної позиції в проблемно-орієнтаційній ситуації, яка характеризується великим ступенем невизначеності: вибір професійного навчального закладу, професії, спеціальності, включення в професійний колектив тощо. Констатовано, що самовизначення в такій ситуації вимагає від молодої людини співвіднесення своїх потреб, позицій, інтересів з власними можливостями (підготовленістю, здібностями, емоційно-вольовими якостями, станом здоров'я) та співвіднесення цих можливостей до вимог професійного навчального закладу, професії, спеціальності, конкретної трудової функції. При цьому самовизначення може бути адекватним професійно важливій проблемі і тоді відбувається розвиток особистості, а може бути і неадекватним, тоді воно породжує внутрішній конфлікт, стаючи основою різноманітних кризових явищ, і активізуючи, замість процесів розвитку захисні механізми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153(06)
А 43


    Павлюк, М. М.
    Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності [Текст] / М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 244-259. - Бібліогр.: С. 256-257 (7 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- профільне навчання -- інтерес -- навчальна діяльність -- професійний вибір
Анотація: У статті розглянуто психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності. Розкрито взаємозв’язок професійного самовизначення з професійною орієнтацією. Обґрунтовується необхідність розуміння особистості старшокласника як суб’єкта професійного самовизначення. Представлено основні аспекти профорієнтаційної роботи: соціально-економічний, психолого-педагогічний. Описано способи вибору професії: метод проб та помилок, пошук наосліп, спроби своїх можливостей в різних сферах діяльності, поки не знайдеш ту єдину професію, що забезпечить тебе не тільки гідним існуванням, але й радістю від процесу роботи та ознайомленняя зі світом професій, вивчення вимог професії до людини і співвіднести їх зі своїми особливостями. Зроблено висновок про те, що вибір профільного навчання одна з важливих ланок формування готовності до свідомого вибору професії, що являє собою складне комплексне утворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичних умінь і навичок, сформованих у відповідності із вимогами суспільства і можливостями навчально-виховного процесу в школі. Підкреслено, що введення профільної освіти в Україні профілізація дає позитивні результати тільки в єдності з профорієнтацією і можлива у поєднанні з фундаментальністю знань та з урахуванням вітчизняного культурно – історичного досвіду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Куницька, О.; Журавська, Д.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Федоренко, Л. П.
    Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл [Текст] / Л. П. Федоренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 351-359. - Бібліогр.: С. 358-359 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- психологічний супровід -- професійна орієнтація -- професійний вибір -- просвітницька робота -- активізація професійного самовизначення
Анотація: У статті проаналізовано підходи до розуміння психологічної сутності та структури професійного самовизначення старшокласників, форм і методів його активізації. Розкрито специфіку та умови підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл. Представлено теоретичну модель психологічного супроводу випускників сільських шкіл щодо підвищення ефективності їх професійного самовизначення, яка передбачає активізацію старшокласників до подолання труднощів у цьому процесі, роботу із батьками випускників з метою забезпечення їх конструктивної сімейної взаємодії, а також активізацію освітньо шкільного середовища у напрямку формування у випускників якостей, які сприятимуть їх успішньому вибору професії та побудові професійної кар'єри після закінчення школи.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Марусинець, М. М.
    Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи [Текст] / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- професійне самовизначення -- передпрофільна підготовка -- профільне навчання -- профорієнтаційна робота
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз ранньої професіоналізації учнів підліткового віку. Вказано на особливості і специфіку віку; наведено й обгрунтовано чинники, які зумовлюють ранні прояви професійногог самовизначення: суб'єктивні; об'єктивні; соціальні. Здійснено поетапну характеристику походження підлітками професійного самовизначення підлітками в умовах освітнього середовища школи: вибір професії, професійне самовизначення, що здійснюється в процесі освітнього середовища та професійного навчання як освоєння майбутньої обраної професії; професійна адаптація; самореалізація у відповідній діяльності в умовах неперервної освіти, освітнє середовище.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лемішова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(08)
А 43


    Євдокимова, Н. О.
    Професійне самовизначення старших підлітків [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. О. Харченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 91-98. - Бібліогр.: с. 96-98 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне самовизначення -- вибір професії -- чинники професійного вибору -- профорієнтаційна робота -- старший підлітковий вік
Анотація: У статті акцентована актуальність проблеми вибору, зокрема у підлітковому віці, коли визначаються власні професійні нахили і потреби та обирається профіль навчання. Проаналізовано останні дослідження і публікації щодо проблеми професійного самовизначення особистості. Наголошується, що сьогодні в психолого-педагогічній літературі однозначного визначення поняття "професійного самовизначення" немає. Виділено особливість підходів учених до визначення цього поняття через призму понять життєвої перспективи, життєвого плану, психологічного часу, ціннісних орієнтацій. Результатом професійного самовизначення особистості є її готовність до професійного та кар'єрного зростання, а також здатністоь самостійно ставити цілі та визначати етапи їх досягнення протягом усього життя, оптимально використовуючи при цьому наявні можливості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Харченко, О.О.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)