Г 17 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Гальцева, Тетяна Олексіївна . Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання) [Текст] / Т. О. Гальцева> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 117-129. - Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
Кл.слова (ненормовані): безробітні -- професійне навчання -- перенавчання -- соціально-психологічні особливості -- професійні компетенції -- готовність до навчання -- психологічна допомога -- конкурентоспроможність -- навчальні здібності -- ринок праці Анотація: представлено аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних учених щодо причин безробіття людей різного віку. Виділено соціально-психологічні особливості безробітних за віком, рівнем кваліфікації, станом здоров'я, відношенням до пошуку роботи, терміном перебування безробітного у стані пошуку роботи. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
П 77 Притула, Олеся Арсенівна. Соціально-психологічні характеристики ціннісно-мотиваційної сфери кризис-менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. А. Притула ; наук. кер. Т. Д. Перепелюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 211 с. : табл. - Бібліогр.: с. 186-209. -
Кл.слова (ненормовані): адаптація -- дезадаптація -- кризис-менеджер -- професійні компетенції -- професійні деформації -- рефлексія Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної характеристики ціннісно-мотиваційної сфери кризис-менеджерів. Професія кризис-менеджерів передбачає наявність точних і алгоритмізованих уявлень про кінцевий результат праці. Тому, необхідною умовою досягнення мети професійної діяльності є наявність знань у різних галузях: технічній, психологічній, педагогічній, соціальній, тощо. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Турбан, В. В. Теоретико-методологічний аналіз індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій в структурі професійної свідомості претендентів на вакантні посад спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості [Текст] / В. В. Турбан> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 223-233 . - ISBN 978-617-640-211-4
Рубрики: Загальна психологія Історична психологія Етнічна психологія Кл.слова (ненормовані): індивідуально-особистісні якості -- професійні компетенції -- професійна свідомість -- професійна самосвідомість -- професійна культура Анотація: У статті розглянуто витоки, класичні засади та сучасні інтерпретації теоретико-методологічного аналізу індивідуально-особистісних якостей і професійних компетенцій претендентів на вакантні посади спеціалістів та керівників базових центрів зайнятості, визначення психологічних передумов формування їх професійної самосвідомості. Визначено, що професійну самосвідомість варто розглядати у межах соціокультурного підходу. Професійна самосвідомість, як складова самосвідомості постає у зв'язку із культурно-історичною традицією, а також факторами, що дозволяють з'ясувати базові, нормативно зафіксовані умови функціонування структур, котрі пов'язані з процесами становлення професійної самосвідомості та в цілому надають можливість створення теоретичної моделі успішного та ефективного спеціаліста та керівника базового центра зайнятості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Гуменюк, О. Г. Теоретичний аналіз основних напрямів лідерства державних службовців [Текст] / О. Г. Гуменюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 9-15. - Бібліогр.: с. 13-15 (22 назви)
Рубрики: Організаційна психологія Кл.слова (ненормовані): лідер -- державне управління -- державні службовці -- професійне лідерство -- соціальне лідерство -- особистісне лідерство -- професійні компетенції Анотація: Метою статті є здійснення теоретичного аналізу напрямків лідерства державних службовців. Розглянуто професійний, соціальниї та особистісний напрями лідерства державних службовців. Відзначено, що професійне лідерство є досить важливою функцією психологічної компетентності; соціальний напрям лідерства є однією із складових систем управління, що покликана стимулювати інноваційну поведінку членів команди, забезпечуючи постійне генерування й використання нового знання на усіх рівнях організації; особистісний напрям лідерства обумовлений внутрішнім рівнем і визначає потребу в особистістному зростанні та саморозвитку. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 43 Крицька, А. М. Психолого-педагогічний потенціал розвитку професійних компетенцій майбутнього фахівця в сучасній медичній освіті [Текст] / А. М. Крицька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 139-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): професійні компетенції -- емоційна компетентність -- складові емоційної компетентності -- формування емоційної компетентності -- розвиток компетенцій у сфері емоцій -- особистість майбутнього лікаря -- професійна підготовка -- сучасна медична освіта Анотація: У статті представлено психолого-педагогічні засади розвитку професійних компетенцій майбутнього лікаря у сфері емоцій в умовах сучасної підготовки у вищому медичному навчальному закладі. Розкрито зміст ключових компетенцій лікаря, що сприяють становленню особистості фахівця, формуванню його професіоналізму. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є одним із чинників процесу формування професійної компетентності у процесі професійної підготовки. Виділено складові компоненти розвитку професійних компетенцій у сфері емоцій. Зроблено висновки, представлено перспективи подальших досліджень. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |