С 53 Снігур, Людмила Анатоліївна. Психологія становлення громадської особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Снігур Людмила Анатоліївна ; Південноукр. держ. пед. ун-т. - Одеса, 2004. - 447 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 373-406. -
Кл.слова (ненормовані): становлення громадянськості -- становлення особистості -- ціннісно-смислова орієнтація -- студенти внз -- курсанти внз -- мотиви поведінки -- творча група -- психолого-педагогічна взаємодія Анотація: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми становлення громадянськості. Розроблено концептуальну модель громадянськості особистості та обґрунтовано систему психолого-педагогічних умов становлення громадянськості. Досліджено процесуальні аспекти становлення громадянськості. Розкрито психологічні закономірності та механізми становлення громадянськості. Розроблена та апробована методика діагностико-корекційної роботи з молоддю у сприянні становленню громадянської особистості. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Південноукраїнський державний педагогічний університет (Одеса) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 78 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Шостак, Уляна Вікторівна. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї [Текст] / У. В. Шостак> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 441-449. - Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- психолого-педагогічна взаємодія -- технологізація -- психолого-педагогічна технологія -- взаємодія сім'ї та школи Анотація: Стаття присвячена проблемі ефективної взаємодії сім'ї та школи на початковому етапі шкільної освіти.Представлено аналіз теоретичних підходів до визначення понять "технологія", "психолого-педагогічна технологія" та їх змістового наповнення у площині психолого-педагогічної науки. Проаналізовано поняття "взаємодія", встановлено психологічні особливості ефективної взаємодії сім'ї та школи. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії [Текст] / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): метапам'ять -- психолого-педагогічна взаємодія -- засвоєння знань -- розв'язання завдань Анотація: Здійснено теоретичний аналіз проблеми організації психолого-педагогічної взаємодії викладача та студента з позиції як підвищення ефективності процесів метапам'яті студента, так і корекції діяльності викладача для покращення ефективності навчального процесу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Довгалюк, Т. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня [Текст] / Н. В. Слободяник> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): стиль -- психолого-педагогічна взаємодія -- Я-концепція -- компоненти -- адаптація -- соціалізація Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження впливу стилю психолого-педагогічної взаємодії вчителя на розвиток особистості учня. Найважливішою умовою формування Я-концепції учнів є психолого педагогічна взаємодія, в якій вчитель є не лише ретранслятором професійних знань, але й носієм власної особистісної позиції. Я-концепція розглядається як складне утворення, що представляє собою єдність когнітивного, афективного та вольового компонентів. Підкреслюється, що ї слід розглядати як своєрідну систему, окремі підструктури якої часто є неусвідомленими. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору [Текст] / Н. В. Слободяник> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): соціальна взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективна взаємодія -- освітній простір -- розвивальна освіта -- психологічний контакт -- суб'єкт проектування Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
П 86 Слободяник, Н. В. Дослідження психологічних особливостей взаємодії в системі "учитель-учень" [Текст] / Н. В. Слободяник> // Психологічний часопис : науковий журнал / Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : ["ГК"Все просто"], 2020. - №3 (35), Вип. 6. - С. 173-181
Рубрики: Збірки наукових праць Кл.слова (ненормовані): взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективність навчання -- сумісна діяльність -- взаємини -- освітнє середовище Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \за ред.\; Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |