153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Фактори психологічного благополучча студентів [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 51-59
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополучча -- гедоністичне та евдемонічне благополучча -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- суб'єктність
Анотація: У статті розглядаються основні підходи до вивчення феномену психологічного благополуччя особистості, яке визначається як інтегральний показник ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування, а також ступеня реалізованості цієї спрямованості, що суб'єктивно виражається у відчутті щастя, задоволеності собою і власним життям. Емпіричним шляхом встановлено фактори психологічного благополучча особистості та прогностичну модель його розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
А 43


    Чайка, Г. В.
    Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 244-262
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічне благополучча -- евдемонічний підхід -- самореалізація особистості
Анотація: У статті проведений аналіз зарубіжної літератури, присвяченій проблемі психологічного благополучча. Розглянуто як найбільш цитовані статті останнього десятирічча, так і найновіші наукові публікації за останній рік. Показано, що проведені дослідження стосуються різних аспектів психологічного благополучча, чинників, які впливають на нього. Проте робіт, в яких досліджується, як психологічне благополучча так і зворотній вплив на повсякденні життя людини, значно менше. Майже відсутні роботи, в яких досліджуються особливості психологічного благополучча дошкільників, дітей молодшого шкільного віку. Інші вікові категорії також вивчені недостатньо. Результати певних робіт суперечать одна одній. Все це вказує на те, що дослідження психологічного благополучча ще далеко до завершення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зливков, В. Л.
    Особливості автентичності сучасних педагогів [Текст] / В. Л. Зливков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2017. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, Вип. 10. - С. 72-80 . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
автентичність -- ідентичність -- психологічне благополучча -- самореалізація -- педагогічна діяльність -- соціономічні професії
Анотація: Розглянуто поняття автентичності особистості. У наукових дослідженнях автентичність найчастіше пов'язується із ексзистенційною та гуманістичною психологією. Близьке до цього розуміння автентичності в гештальт-терапії, де вона визначається як відповідність людини самій собі, здатність жити, не зраджуючи своєму істинному "Я". Розкрито особливості автентичності педагогів, студентів соціономічних спеціальностей, вихователів ДНЗ та психологів. Запропоновано структурну модель автентичності фахівців соціономічних професій. Встановлено, що педагоги характеризуються середнім рівнем автентичності, що свідчить про розуміння педагогами свого справжнього Я, однак неможливість його найкраще проявити, через певні вимоги до професійної педагогічної діяльності, необхідність відповідати більше соціальній ролі, аніж виявляти свою індивідуальність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)