А 43 Назар, М. М. Продуктивність групового дистанційного навчання у віртуальному просторі [Текст] / М. М. Назар> // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 228-242. - Бібліогр.: с. 239-242 (27 назв)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання Кл.слова (ненормовані): інтернет -- дистанційне навчання -- психологічний курс -- навчання Анотація: Метою дослідження є виявлення складових продуктивного дистанційного навчального курсу, що здійснюється у мережі Інтернет на основі застосування сучасних інфокомунікативних і мультимедійних технологій. В процесі дослідження виявлені та описані базові компоненти продуктивних групових дистанційних навчальних курсів. Одним із ключових компонетів продуктивних дистанційних навчальних курсів є віртуальний освітній простір (або віртуальне освітнє середовище) - нова комплексна навчальна технологія, що є спеціально створеним інформаційним простом в мережі Інтернет для здійснення різних форм дистанційного навчання, які грунтуються на принципах активності, ініціативності та суб'єктивності тих, хто навчається. Серед представників наявної вибірки учасників інтернет-тренінгу з комунікативної компетентності та успішного спілкування відзначається наявність значимих змін у суб'єктній активності та комунікативній компетентності між початком навчання у дистанційному навчальному курсі та після його завершення. Дистанційні навчальні курси мають величезний психолого-педагогічний потенціал, будучи одним із засобів, що перетворюють навчання та освіту на активний, свідомий, особистісний, творчий процес. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |