А 43 Коміссарова, О. Ю. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію [Текст] / О. Ю. Коміссарова> // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 152-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання Кл.слова (ненормовані): психологічні механізми навчання -- діалогова взаємодія Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Ч 75 Чорний, Артем Миколайович. Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 257 с. : табл. + 1 додатки 182 с. - Бібліогр.: с. 229-257 (266 назв). -
Кл.слова (ненормовані): програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно спрямована проблемна ситуація Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ч 75 Чорний, Артем Миколайович. Психологічні особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. М. Чорний ; наук. кер. О. Ф. Волобуєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 24 с. : табл. -
Кл.слова (ненормовані): програма -- проектування -- професійна компетентність -- майбутній офіцер-прикордонник -- професійна підготовка -- психологічні механізми навчання -- проблемне навчання -- професійно-спрямована проблемна ситуація Анотація: У дослідженні розкрито особливості проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах концепції проблемного навчання Ю.І. Машбиця з урахуванням психологічних механізмів проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Проведено психологічний аналіз професійної діяльності офіцерів-прикордонників щодо охорони і захисту державного кордону України. Визначено та обгрунтовано типові психологічні труднощі молодого офіцера-прикордонника (термін несення служби на державному кордоні становить до 5 років) на етапі професійного становлення. За результатами теоретичного аналізу поглядів вітчизняних і зарубіжних учених щодо проблематики професійного становлення: професійна компетентність - це здатність фахівців певної галузі в межах визначених за посадою повноважень застосвувати здобуті знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань професійної діяльності, а професійна компетентність офіцерів-прикордонників - це здатність майбутніх офіцерів - прикордонників у межах визначених за посадою повноважень застосовувати здобуті (спеціальні) знання, уміння та навички з метою якісного виконання завдань та обов'язків, професійного та особистісного розвитку в умовах інтенсивних психологічних навантажень у режимі реального часу. Визначено, що складовими професійної компетентності офіцерів-прикордонників є фахова (спеціальна), психологічна та методична компетентності. Розроблено структурно-функціональну модель цілеспрямованого проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, що є складовою програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Запропоновано практичні рекомендації керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічним працівникам, психологам щодо використання програми проектування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників на засадах проблемного навчання в умовах ВВНЗ. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Волобуєва, Олена Федорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |