Л 63 Лисянська, Т. М. Педагогічна психологія [Текст] : [навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів] / Т. М. Лисянська ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : [б.и.], 2002. - 210 с. : табл., сх. - Б. ц.
Рубрики: Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- учіння -- психологія навчання -- психологія виховання -- психологія педагогічної праці Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 24 Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник / за ред.: Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенка. - Київ : [б. в.], 1991. - 183 с. : рис. - ISBN 5-11-002424-3 : 1.20 крб.
Рубрики: Підручник з психології Кл.слова (ненормовані): предмет педагогічної психології -- завдання педагогічної психології -- методи педагогічної психології -- показники психічного розвитку -- умови психічного розвитку -- психологія виховання -- психологія учіння -- психологія навчання Дод.точки доступу: Проколієнко, Л. М. \за ред.\; Ніколенка, Д. Ф. \за ред.\ Примірників всього: 4 ЧЗ (4) Свободны: ЧЗ (4) |
П 86 Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електроний ресурс] : монографія / за наук. ред. С. Д. Максименка. - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. в.], 2020. - 220 с. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Кл.слова (ненормовані): психологія навчання -- cуб’єкти освітнього простору -- Україна Анотація: Актуальність монографії обгрунтовується запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суб’єктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору, інтенсивного культурного обміну, впровадженням в освітню практику нових суб’єктно орієнтованих технологій. Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, вчителів, батьків, і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору, як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства в рішенні освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії в спільній діяльності. Для науковців, працівників в галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\ Свободных экз. нет |