А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Дубчак, Галина Михайлівна. Зв'язок типу поведінки в стресовій ситуації з рівнем психічної напруги студентів [Текст] / Г. М. Дубчак> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 91-99. - Бібліогр.: с. 98 (5 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): соціономічні професії -- стрес -- стресостійкість -- психічне напруження Анотація: Описано процедуру дослідження з використанням опитувальника самодіагностики типу поведінки в стресовій ситуації та шкали психологічного стресу PSM-25. Проаналізовано особливості психічної напруги, типів поведінки в стресових ситуаціях та специфіку цих проявів у сучасних українських студентів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 43 Черкаська, Є. Ф. Роль емоційної стійкості педагога у сучасних психологічних дослідженнях [Текст] / Є. Ф. Черкаська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 329-341. - Бібліогр.: с. 337-340 (22 назви)
Рубрики: Методологія і теорія психології Кл.слова (ненормовані): емоційна стійкість -- психічне напруження -- інтелектуальне напруження -- педагогічна діяльність -- емоційна саморегуляція -- ефективність професійної діяльності -- стресостійкість Анотація: У статті проаналізовано психологічні дослідження емоційної стійкості, її показники і співвідношення з іншими компонентами професійної компетентності вчителя. Емоційна стійкість розглядається, як невід'ємна частина професійної компетентності, насамперед, емоційної культури педагога. Наведено приклади досліджень проблеми емоційної стійкості вчителів і значення комунікативних навичок і навичок саморегуляції в системі освіти. Для розвитку емоційної стійкості сучасна психологічна наука пропонує чимало способів, до яких можна віднести: внутрішні способи саморегуляції, нервово-м'язову й дихальні вправи, поведінкову психотерапію, групові тренінги тощо. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |