15(08)
А 43


    Вернік, О. Л.
    Психологічні аспекти репетиторства [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 75-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
репетиторство -- тьюторство -- наставництво -- вчителювання -- структура діяльності -- освітнє середовище -- сімейне середовище
Анотація: В статті йдеться про феномен репетиторства, який є досить затребуваним у сучасному освітньому просторі України. Його основною метою є нетривалий індивідуалізований супровід при засвоєнні певних знань, вмінь, навичок. Репетиторська діяльність має суттєві відмінності порівняно з іншими видами педагогічної і психолого-педагогічної, зокрема вчителюванням, наставництвом і тьоторством, як в цілях і завданнях, так і в інструментах, засобах і ситуаціях її здійснення. Ключову роль в репетиторській діяльності грає психологічна складова. Показано, що позиція репетитора, як зовнішня по відношенню й до освітнього, й до сімейного середовищ учіння, є досить вигідною для вирішення завдання гармонізації взаємодії учня з відповідними сферами його життя. Виділено три принципово різні типи ситуацій здійснення репетиторської діяльності - проблема, розвиток, виступ - які передбачають й різні способи вибудовування репетиторської взаємодії, організації й планування занять тощо.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)