Ш 33 Швидкий, Анатолій Лаврентійович. Психолого-педагогічна концепція життєвого самовизначення колегіїстів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Швидкий Анатолій Лаврентійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-199. -
Кл.слова (ненормовані): життєве самовизначення -- особистість -- розвивальне навчання -- школа інноваційного типу -- особистісний скаморозвиток -- система "колегіум" Анотація: Дисертація присвячена дослідженню авторської концепції життєвого самовизначення колегіїстів з практичним впровадженням її у діяльність школи інноваційного типу. Створена система організаційно-методичних та психо-дидактичних засобів і технологій навчально-виховного процесу, спрямованих на життєве самовизначення випускників. Визначені психологічні принципи, можливості та умови особистісного становлення. Перевірено ефективність нововведень з підтримки життєвого самовизначення колегіїстів у навчальному закладі інноваційного типу. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 95 Шулдик, Наталія Володимирівна. Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шулдик Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 153-171. -
Вікова психологія--Середній шкільний вік--Дисертації Кл.слова (ненормовані): розвивальне навчання -- формування понять -- особистісний розвиток -- засвоєння понять -- експериментально-генетичний метод Анотація: У дослідженні визначено змістову абстракцію для побудови початкового курсу загальної фізичної географії. Сконструйована система учбових ситуацій, що забезпечують виділення та фіксування учнями генетично-вихідного відношення географії у його всезагальному змісті та конкретних проявах. Визначена система учбових дій молодших підлітків, спрямованих на аналіз суттєвих природних компонентів ландшафту та генетично вихідного просторово-географічного відношення між ними. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Олефір, В. П. Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності [Текст] / В. П. Олефір> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 354-362. - Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- музичні здібності -- розвивальне навчання Анотація: У статті запропонована та теоретично обгрунтована модель розвитку інтегральної індивідуальності молодшого школяра, вона відображає зв'язок загально-психологічних, музичних характеристиках та психолого-педагогічних методів розвивального навчання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |