А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна обдарованість -- підлітковий вік -- освітнє середовище -- психологічна безпека -- розвивальне середовище -- соціальні взаємовідносини Анотація: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Карабаєва, І. І. Суб'єкт-суб'єктна взаємодія дорослого з дитиною як чинник прийняття дошкільником соціально значущих моральних цінностей [Текст] / І. І. Карабаєва> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 82-94
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника Кл.слова (ненормовані): значущий дорослий -- етичні інстанції -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- розвивальне середовище -- моральні цінності Анотація: У статті розглядаються питання розвитку етичних інстанцій дітей дошкільного віку в психологічному освітньому просторі. Розкривається значення суб'єкт-суб'єктної взаємодії дорослого з дитиною та розкрито сутність поняття "значущий дорослий". Представлено підходи до формування етичних інстанцій дошкільників шляхом використання прийомів роботи з суб'єктивним досвідом дитини. В роботі висвітлюються підходи до створення умов продуктивного діалогу між дитиною та дорослим. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
К 60 Колярова, Анастасія Олегівна. Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мельник ; наук. кер. С. О. Лукомська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 332 с. : табл. - Бібліогр.: с. 220-237 (177 назв). -
Кл.слова (ненормовані): самопроектування особистості -- тілесний досвід -- рефлексія -- рефлексія тілесного досвіду -- рефлексивний стиль особистості -- розвивальне середовище -- очно-дистанційний тренінг Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 60 Колярова, Анастасія Олегівна. Рефлексія тілесного досвіду як засіб самопроектування особистості [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. В. Мельник ; наук. кер. С. О. Лукомська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 22 с. : табл. - Бібліогр.: с. 18-20 (16 назв). -
Кл.слова (ненормовані): самопроектування особистості -- тілесний досвід -- рефлексія -- рефлексія тілесного досвіду -- рефлексивний стиль особистості -- розвивальне середовище -- очно-дистанційний тренінг Анотація: Дисертацію присвячено розв’язанню проблем визначення психологічних особливостей рефлексії тілесного досвіду як засобу розвитку здатності до особистого самопроектування. На засадах психолого-герменевтичного підходу виділено психологічні характеристики особистості, що визначають її здатність до самопроектування, та обґрунтовано поняття і зміст тілесного досвіду особистості. Визначено види рефлексії тілесного досвіду, критерії і рівні її сформованості. Емпірично з’ясовано психологічні особливості набуття тілесного досвіду за різних умов соціокультурного середовища. Узагальнення результатів дослідження покладено в основу визначення специфічних принципів проектування середовища розвитку рефлексії тілесного досвіду. Виділено конструктивніта неконструктивні рефлексивні стилі особистості, визначено особливості їх спонукального і блокувального впливу на самопроектування особистості. Розроблено програму тренінгу продуктивної рефлексії тілесного досвіду та доведено результативність йогозастосування в різних розвивальних середовищах. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Рудницька, Світлана Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |