159.922.73-053.6:616
Г 67


    Горбасенко, Ігор Михайлович.
    Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Горбасенко Ігор Михайлович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 203 с. : табл. - Бібліогр.: с.176-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісні утворення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- соматичний розлад -- психосоматичні співвідношення -- самоставлення -- мотивація досягнення -- самоповага -- часова перспектива -- психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2+159.923.32
Н 21


    Наконечна, Марія Миколаївна.
    Допомога іншому як психологічний засіб розвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Наконечна Марія Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 207 с. : табл. - Бібліогр.: с. 170-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
допомога іншому -- психологічний засіб -- розвиток особистості -- мотивація допомоги -- суб`єктивність -- самоактуалізація
Анотація: Показано, що психологічний зміст допомоги іншому полягає в сприянні входженню іншої людини в стан суб`єктивності, що передбачає певні особливості обох суб`єктів взаємодії, а саме-активність, рефлексивність, емпатичність і креативність, а також відповідний рівень мотивації. Результати емпіричного дослідження повністю підтвердили гіпотези, що були висунуті на початаку роботи. Виявлено, що, з психологічної точки зору, допомога іншому-це взаємодія з іншим, що здійснюється з метою: 1) полегшення його страждань; 2) сприяння його розвитку, розкриттю потенціалу його здібностей. Виділено три рівні надання допомоги: реципієнтний, предметний і суб`єктивний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2:616.1
Д 30


    Дем`яненко, Юлія Олександрівна.
    Особливості усвідомлення власного життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Дем`яненко Юлія Олександрівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 200 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 190-198. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Серцево-судинні захворювання--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
наратив -- усвідомлення -- особистісний досвід -- розвиток особистості -- Я-концепція -- серцево-судинні захворювання -- стенокардія -- гіпертонія
Анотація: Визначено тпи текстів-наратив та проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх породження; досліджено якісний склад автонаративів, виявлено домінуючі теми у наративах хворих; проаналізовано особливості інтеграції власного життєвого досвіду хворих у структуру "Я-концепції" особистості. на основі аналізу отриманих даних розкрито особливості усвідомлення життєвого досвіду людьми з серцево-судинними захворюваннями. Розроблено та апробовано програму тренінгу "Усвідомлення власного життєвого досвіду", що спрямована на розширення репертуару життєвих сюжетів особистості, переосмислення життєвих стратегій, усвідомлення власної відповідальності у створенні позитивного досвіду та позитивно спрямованого життєвого шляху. Доведено, що тренінгова робота з хворими на серцево-судинні захворювання сприяє глибшому усвідомленню власного досвіду та зміні сюжетних ліній у викладенні автобіографічного матеріалу, а відтак зміні життєвих орієнтирів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чєпелева , Наталія Василівна \науч. рук.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3:159.954.4
М 80


    Мороз, Юрій Віталійович.
    Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Юрій Віталійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творча активність -- самовизначення -- система цінностей -- профілі творчої особистості -- креативність -- розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923:005.95-051
Ю 74


    Юркевич, Галина Йосафатівна.
    Психологічні детермінанти розвитку особистості менеджера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Юркевич Галина Йосафатівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 170 с. : табл. - Бібліогр.: с. 141-156. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Розвиток особистості--Дисертації
   Соціальна психологія--Менеджер--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
управлінська діяльність -- менеджер -- розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних детермінант розвитку особистості менеджера, умов і факторів, що забезпечують ефективність даного процесу. Обгрунтована детермінованість особистісного розвитку менеджера індивідуальними властивостями та соціально-психологічними умовами життєдіяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.32-057.875
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологія духовного становлення студентів вищих навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Жигайло Наталія Ігорівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 428 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 335-390. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Духовний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ДУХОВНе становлення -- ДУХОВНІСТЬ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ДУХОВНІ ЦІННОСТІ -- РЕЛІГІЙНА свідомість -- студенти внз
Анотація: В роботі здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми духовного становлення особистості. Розроблена авторська модель духовності особистості в юнацькому віці. Запропонована система психолого-педагогічних вправ, спрямованих на сприяння духовному становленню особистості. Досліджено процесуальні аспекти духовного становлення особистості в контексті проблематики розвитку особистості в юнацькому віці. Розроблено та апробовано програму духовного становлення особистості студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2
П 17


    Папуча, Микола Васильович.
    Внутрішній світ людини та його становлення [Текст] : наукова монографія / М. В. Папуча ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Ніжин : Видавець Лисенко М. М., 2011. - 656 с. - Бібліогр.: с. 612-642. - ISBN 978-617-640-048-6
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Внутрішній світ людини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ людини -- психічні стани -- переживання -- діалог -- розвиток особистості -- сприймання художнього твору

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Яценко, Тамара Семенівна \рец.\; Бондаренко, Олександр Федорович \рец.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

316.614:004
Л 87


    Лучинкіна, Анжеліка Іллівна.
    Психологічні закономірності соціалізації особистості у віртуальному просторі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / А. І. Лучинкіна ; наук. консультант Н. Ю. Максимова ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 439 с. : табл. - Бібліогр.: с. 344-402. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціалізація особистості--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СОЦІАЛІЗАЦІЯ особистості -- віртуальне середовище -- ІНТЕРНЕТ-простір -- інтернет-соціалізація -- віртуальна особистість -- розвиток особистості -- психологічний супровід інтернет-соціалізації
Анотація: У дисертації визначено теоретико-методологічні підходи до розгляду процесу соціалізації в інтернет-середовищі та розроблено концептуальну модель соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Проаналізовано специфіку Інтернету як інституту соціалізації особистості, емпірично визначено його місце в ієрархії інститутів соціалізації особистості , описано його впливи на особистість в залежності від її інтернет-активності. Визначено критерії нормативної соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Розроблено систему психологічного супроводу користувачів інтернету, проаналізовано її ефективність на кожному етапі інтернет-соціалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
К 56


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / З. Я. Ковальчук ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 537 с. : табл. - Бібліогр.: с. 406-476. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Генетична психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- педагогічна взаємодія -- розвиток особистості -- експериментально-генетичний метод -- психологія впливу -- міжособистісні стосунки -- педагогічне спілкування -- комунікативна компетентність -- стиль педагогічної взаємодії -- професійне становлення -- особистісне самовизначення -- професіогенез
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.09
П 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Постоюк, Н. В.
    Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі [Текст] / Н. В. Постоюк // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- навчально-виховний процес -- профорієнтаційна робота -- суспільно-корисна праця -- гуртки
Анотація: У статті розглянуто погляди професора кафедри педагогіки Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка Д. Сергієнка на гармонійний розвиток особистості учня в навчально-виховному процесі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чєпелева , Наталія Василівна.
    Самопроектирование как фактор развития личности [Текст] / Н. В. Чєпелева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Вип. 8. - С. 4-15. - Бібліогр.: с. 14-15 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- самопроектування особистості -- постнекласична психологія -- нарратив -- дискурс -- особистий досвід -- смисл
Анотація: У статті розглядається проблема самопроектування особистості у контексті постнекласичної психології. Запропоновано тлумачення особистісного проекту як осмисленої версії людського буття. Виділено основні шляхи особистісного самопроектування. Охарактеризовано особливості побудови особистісних проектів на різних етапах розвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


159.942
Т 35


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещук, Ангеліна Дмитрівна.
    Особливості проявів афективної поведінки особистості в кризові періоди її розвитку [Текст] / А. Д. Терещук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 75-83. - Бібліогр.: с. 82-83 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
криза -- емоційні розлади -- афективна поведінка -- афективні прояви -- особистість -- розвиток особистості
Анотація: Представлено короткий огляд псиїхологічних особливостей кризових періодів розвитку особистості та причини й наслідки виникнення афективних проявів поведінки. Представлено структуру афективної сфери та рівневий підхід в дослідженні афективної регуляції поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.922:305+159.98:61(043.5)
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерні особливості формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. А. Любіна ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 300 с. : табл. - Бібліогр.: с. 187-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна компетентність--Гендер--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- МАЙБУТНІ ЛІКАРІ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ГЕНДЕР -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- НАВЧАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Анотація: В роботі визначено структуру та види професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено психолого-педагогічну модель формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Досліджено гендерні особливості розвитку основних компонентів професійної компетентності у майбутніх лікарів. Розроблено навчальну програму авторського спецкурсу та гендерно орієнтовану тренінгову програму з метою підвищення ефективності процесу формування професійної компетентності майбутніх лікарівчерез активізацію їх особистісного потенціалу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923-057.875:316.+316.752(043.5)
М 82


    Москаленко, Ольга Володимирівна.
    Розвиток ціннісно-смислової сфери у майбутніх фахівців технічного профілю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Москаленко ; наук. кер. В. Л. Зливков ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 198,[14] с. : табл. - Бібліогр.: с. 180-198. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісно-смислова сфера--Майбутні фахівці--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНО-СМИСЛОВА СФЕРА -- ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ особистості -- МАЙБУТНІ ФАХІВЦІ -- РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ -- ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНЕ НАВЧАННЯ -- ТРЕНІНГ
Анотація: В роботі розроблено структурну модель ціннісно-смислової сфери особистості студента технічного профілю. На основі визначених компонентів структурної моделі ціннісно-смислової сфери особистостідослідити ступінь розвитку даних компонентів у студентів технічного вузу. Визначено критерії оцінювання та рівні розвитку ціннісно-смислової сфери особистості студента.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.1:37.015.3:614.253.4
Л 93


    Любіна, Любов Анатоліївна.
    Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів [Текст] / Л. А. Любіна // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерно-орієнтований тренінг -- професійна компетентність -- майбутні лікарі -- асертивна особистість -- активні методи навчання -- професійне навчання -- розвиток особистості -- гендер
Анотація: Акцентується увага на ефективності використання активних методів навчання, зокрема тренінгових технологій психолого-педагогічного спрямування як ефективного засобу формування професійної компетентності майбутніх лікарів у процесі їх професійного навчання у вищих навчальних закладах. Запропонована психолого-педагогічна модель тренінгової програми розглядає процес розвитку особистості професійно компетентного фахівця з медицини як послідовність виконання професійно-орієнтованих завдань з точки зору гендерної проблематики.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Ш 19


    Шамне, Анжеліка Володимирівна.
    Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / А. В. Шамне ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 502 с. : табл. - Бібліогр.: с. 410-471. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості--Підлітки--Юнаки--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психосоціальний розвиток -- розвиток особистості -- віковий розвиток -- підлітково-юнацький вік -- вікова психологія -- отроцтво -- дихотомічний аналіз -- криза особистості -- криза суб'єкта -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2
Ч-44


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чепелєва, Наталія Василівна.
    Самопроектирование и развитие личности [Текст] / Н. В. Чепелєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- розвиток особистості -- особистісний проект -- наратив -- тезаурус -- саморозуміння -- інтерпретація
Анотація: Запропоновано тлумачення самопроектування як процесу вибудовування власної ідентичності, що базується на інтерпретації та осмисленні особистого і соціокультурного досвіду, засвоєнні культурно заданих схем самоорганізації. Особистісний проект представлено як осмислену версію людського буття, що значною мірою базується на процесі засвоєння соціокультурних дискурсів, які задають сценарії поведінки, а також основні вектори розвитку особистості. Показано роль завдань, які ставить перед собою особистість, насамперед, завдань на смисл у створенні особистісних проектів. Визначено основні види особистісних проектів - соціально орієнтований, особистісно орієнтований та альтернативний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.922
С 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368 : табл. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- розвиток особистості -- юнаки -- становлення особистості -- цивільно-патріотичні якості -- патріотичне виховання -- патріотична свідомість
Анотація: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.943
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- становлення особистості -- розвиток особистості -- ціннісна детермінація
Анотація: Встановлено співвідношення понять "становлення" і "розвиток" в контексті їх застосування до обдарованої особистості. Ціннісна детермінація розглядається як рух від ситуаційно-ціннісної регуляції на початкових етапах становлення до особистісно-ціннісної регуляції на завершальних етапах становлення і дального розвитку обдарованої особистості. Намічено підходи до проведення емпіричних досліджень ціннісної детермінації становлення обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.928
Г 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці [Текст] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
літературні здібності -- обдарованість -- ранній юнацький вік -- рефлексія здібностей -- творча особистість -- розвиток особистості -- психологічна підтримка -- розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)