М 47 Мелоян, Анаіт Едуардівна. Глибиннопсихологічні витоки агресивності особистості (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мелоян Анаіт Едуардівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 312 с. : рис. - Бібліогр.: с. 203-221. -
Кл.слова (ненормовані): агресія -- агресивна поведінка -- глибинна психокорекція -- психоаналіз малюнків -- самоаналіз -- об'єктні відношення Анотація: Дисертаційну роботу присвяченоглибинно-психологічних витоків агресії, вивчено мотивацію агресивної поведінки суб'єкта, визначено взаємозв'язок агресії та страху. Досліджено поняття об'єктних відношень суб'єкта і їх закономірностей у практичній роботі з предметною моделлю. Подано глибиннопсихологічне розуміння агресії. Проведено психоаналіз комплексу тематичних малюнків майбутнього фахівця з практичної психології, додані рекомендації психологу- практику Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 25 Пеньковська, Наталія Михайлівна. Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пеньковська Наталія Михайлівна ; наук. кер. Кононко О. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 204 с. : рис., табл., цв.ил. - Бібліогр.: с.161-176. . -
Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- особистісна рефлексія -- самоаналіз -- саморегуляція -- ціннісне ставлення Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Кононко, Олена Леонтіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 22 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Сахно, С. В. Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу [Текст] / С. В. Сахно> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
Кл.слова (ненормовані): ресоціалізація -- психологічний тренінг -- рефлексія -- рефлексивність -- самоаналіз -- засуджені -- провина Анотація: У статті відображено формування і розвиток рівня рефлексії у засуджених жінок за допомогою психологічного тренінгу в умовах виправної колонії. показано роль рефлексії для ресоціалізації. Наведено приклади тренінгових вправ по підвищенню рівня рефлексії. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
Д 58 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Довгань, Н. Ю. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення [Текст] / Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (11 назв)
Кл.слова (ненормовані): фізичне самовдосконалення -- фізичне виховання -- самоконтроль -- самосвідомість -- самовиховання -- самоспостереження -- самоаналіз -- самооцінка Анотація: Розглянуто психолого-педагогічні підходи до формування системи знань з фізичної культури та здорового способу життя українського студентства, висвітлено зміст та форми організації самостійних занять студентів з фізичного самовдосконалення. Значну увагу приділено підвищенню рівня мотивації до занять фізичними вправами. розкрито психологічні компоненти фізичного самовиховання, самоконтролю і самосвідомості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Копилов, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Н 34 Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова> // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 296-301 : табл. - Бібліогр.: С. 301 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- самоаналіз -- саморозуміння Дод.точки доступу: Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Кондратець, І. В. Мотиваційно-ціннісна готовність дітей, педагогів, батьків до рефлексивного самоаналізу взаємостосунків [Текст] / І. В. Кондратець> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 105-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- самоаналіз -- цінності -- взаємостосунки -- педагоги -- батьки і діти Анотація: Стаття присвячена оптимізації взаємодії педагогічного колективу і сім'ї з метою гармонізації виховного впливу на процес засвоєння дитиною базових соціально значущих цінностей. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 43 Клибанівська, Т. М. Теоретичні аспекти дослідження самосвідомості особистості [Текст] / Т. М. Клибанівська> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 37-42. - Бібліогр.: с. 41-42 (23 назви)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): самосвідомість -- самооцінка -- Я-концепція -- Я-образ -- особистість -- самоаналіз -- суб'єкт Анотація: У статті теоретично досліджено психологічні аспекти самосвідомості особистості. Розкрито поняття "самосвідомість", "Я-концепція", "Я-образ". Проведено аналіз феномену самосвідомості у різних науках: філософії соціології, психології. Вказано на поетапний розвиток самосвідомості особистості в процесі онтогенезу та його поступове структурно-функціональне ускладнення упродовж всього життя. Розглядаючи самосвідомість як внутрішню детермінанту життєдіяльності та саморозвитку особистості, підкреслено виняткову роль Я-концепції у цьому процесі. Виокремлено зовнішні та внутрішні чинники становлення самосвідомості особистості. Визначено, що самосвідомість особистості формується у ході соціалізації, за допомогою процесів інтеріоризації, ідентифікації та порівняння. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |