М 17 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Максим, О. В. Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища [Текст] / О. В. Максим> // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 346-354. - Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- самоконтроль -- самокорекція -- самооцінка -- адаптація -- рефлексія -- емпатія Анотація: Стаття розкриває соціально-психологічні аспекти адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції. розглянуто та описано деякі психологічні механізми адаптації дітей до соціокультурного середовища. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
М 17 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Максим, О. В. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища [Текст] / О. В. Максим> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 88-96. - Бібліогр.: с. 95 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): емпатія -- рефлексія -- саморегуляція -- самоконтроль -- самокорекція -- самоставлення -- адаптація -- дезадаптовані неповнолітні Анотація: Розглянуто принципи та методи адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища. Розкрито соціально-психологічні аспекти методів адаптації. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів [Текст] / А. В. Черкаський> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Рубрики: Загальна психологія Кл.слова (ненормовані): психодіагностичні методики -- соціально-психологічний тренінг -- відбір персоналу -- керівництво колективом -- локус контролю -- самокорекція -- саморозвиток Анотація: У статті розглядаються психодіагностичні можливості тренінгу, аналізуються основні методики, які використовуються в процесі тренінгової роботи для оцінки і вибору персоналу. Приділяється увага основним якостям особи керівника. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1) Вільні: ЧЗ (1), (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Курбатова, А. О. Ціннісно-смислова регуляція професійного самовизначення особистості [Текст] / А. О. Курбатова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 339-347
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): професійне самовизначення -- ціннісно-смислова сфера -- система особистісних смислів -- професійні плани -- самореабілітація -- самокорекція -- самокомпенсація Анотація: У статті розкривається ціннісно-смислова сфера, як центральне утворення особистості, що впливає на її поведінку у кожній конкретній ситуації і визначає загальну спрямованість її життя, допомагаючи осмислювати своє існування, навколишні явища та світ в цілому. Обгрунтовано, що ціннісно-смислова сфера - це динамічна функціональна система, що формує смисли та цілі життєдіяльності людини і регулює способи їх досягнення. Показано, що успішність професійного самовизначення залежить від зв'язку системи особистісних смислів, цінностей з вибором професійної діяльності. У цьому випадку суб'єктивні цінності людини поєднуються з пріорітетами, цінностями, специфікою професійної діяльності, утворюючи ціннісно-смислову єдність Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |