О-66 Орлова, Світлана Іванівна. Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Орлова Світлана Іванівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівненський держ. пед. ун-т. - Рівне, 2005. - 225,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-225. -
Вікова психологія--Підлітки--Дисертації Кл.слова (ненормовані): сприймання поетичної форми -- семантичний простір -- конотативна семантика -- поетичний стиль -- програма "Поетика" Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний педагогічний університет (Рівне) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Панасенко, М. Ю. Теоретичні засади розвитку творчого мислення школярів за допомогою мовно-лінгвістичних ігор [Текст] / М. Ю. Панасенко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 380-387
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): творче мислення -- творчі здібності -- мислення підлітків -- креативність -- узагальнення -- аналіз -- семантика -- гра -- лінгвістична гра Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми розвитку творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови. Розглядається питання використання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення. Досліджуються методи розвитку художньо-творчих та креативних інтелектуальних здібностей дитини. Був зроблений внесок про те, що розвинути художньо-творчі та креативні інтелектуальні здібності дитини можна, навчаючи методам конструювання нових образів та метафор на підгрунті вивчення пареміологічних словосполучень, а також розвиваючи гнучкість мислення, аналітичні та синтетичні розумові операції. Всі ці методи і засоби використовуються з метою стимулювання у підлітків навчальної та пізнавальної активності на вищому творчому рівні. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Ж 92 Журнал практикующего психолога [Текст]. Вып. 8 / [гл. ред. А. Ф. Бондаренко] ; [ред. кол. С. Д. Максименко ; Н. В. Чепелева], [и др.]. - [б.м.] : [б.и.], 2002. - 194 с. : табл., рис. - 5.00 грн.
Рубрики: Практична психологія (психотехнологія) Психотерапія Кл.слова (ненормовані): задачи психологии -- взаимопонимание субъектов психологического консультирования -- символдрама -- панические расстройства -- психоанализ -- психічні розлади -- поведінкові розлади -- обдарованість -- этническая идентичность -- эмоциональная зависимость в интимных отношениях -- семантика психотерапевтического высказывания -- структура психотерапевтического высказывания Дод.точки доступу: Бондаренко], А. Ф. \[гл. ред.\; Максименко, С. Д. \[ред. кол.\; Чепелева], [и др.], Н. В. \ .\ Примірників всього: 2 ЧЗ (2) Свободны: ЧЗ (2) |
Т 33 Теория и практика глубинной психокоррекции [Текст] : первая авторская школа академика АПН Украины Т. С. Яценко: [учебное пособие] / Министерство образования и науки Украины, Министерство образования и науки Автономной Республики Крым, РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г. Ялта), Центр глубинной психологии КГУ и АПН Украины ; [сост. С. М. Аврамченко [и др.] ; под ред. Т. С. Яценко. - Донецк : [ДИПиП] ; Ялта, 2008. - 268 с. - 35.00 грн.
Рубрики: Психокорекція Кл.слова (ненормовані): глубинная психология -- психокоррекция -- психодинамическая теория -- психоанализ -- психодрама -- семантика высказываний -- топологические модели Дод.точки доступу: Аврамченко [и др.], С. М. \[сост.\; Яценко], Т. С. \[под ред.\; Министерство образования и науки Украины; Министерство образования и науки Автономной Республики КрымРВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г. Ялта); Центр глубинной психологии КГУ и АПН Украины Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Т 33 Теория и практика глубинной психокоррекции [Текст] : вторая авторская школа академика АПН Украины Т. С. Яценко: [учебное пособие] / Министерство образования и науки Украины, Министерство образования и науки Автономной Республики Крым, РВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г. Ялта), Научно-исследовательский центр глубинной психологии АПН Украины ; [сост. А. В. Глузман [и др.] ; [под ред. Т. С. Яценко]. - Ялта : [РИО КГУ], 2009. - 221 с. - 35.00 грн.
Рубрики: Психокорекція Кл.слова (ненормовані): глубинная психология -- психокоррекция -- психодинамическая теория -- психоанализ -- психодрама -- семантика высказываний -- топологические модели Дод.точки доступу: Глузман [и др.], А. В. \[сост.\; Яценко], Т. С. \[под ред.\; Министерство образования и науки Украины; Министерство образования и науки Автономной Республики КрымРВУЗ "Крымский гуманитарный университет" (г. Ялта); Научно-исследовательский центр глубинной психологии АПН Украины Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |