Г 17 Гальцева, Тетяна Олексіївна . Психологічні особливості включення вчителя в педагогічні системи навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гальцева Тетяна Олексіївна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 172 с. : рис., табл., граф. - Бібліогр.: с.160-172. . -
Кл.слова (ненормовані): свідомий вибір -- особисте сприйняття -- психологічна зрілість -- педагогічна система Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу вибору і прийняття вчителем педагогічної системи шкільного навчання. В роботі аналізується основні соціальні і <психологічні чинники>, що впливають на розвиток інноваційного педагогічного процесу. Встановлено, що включення в <інноваційний процес> вимагає від педагога особистого і професійного самозмінення. Побудовано низку моделей, які поступово розкривають психологічну структуру та механізми вибору вчителем педагогічної системи навчання. Показано, що базовим психологічним компонентом прийняття нової педагогічної системи є <особистіна зрілість> вчителя. Розроблено модель процесу прийняття щодо вибору нової педагогічної системи та визначено параметри психологічної готовності до акту вибору. Сформульовано принципи та показано можливості цілеспрямованого формування цієї готовності у закладах післядипломної освіти. розроблено навчальні програми, спрямовані на підвищення здатності вчителя до здійснення усвідомленого вибору вчителя в умовах організації процесу підготовки та перекваліфікації вчителів. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
А 56 Альперіна, Вікторія Юхимівна. Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Альперіна Вікторія Юхимівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 165 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 148-163. -
Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації Кл.слова (ненормовані): онтогенез -- мовленнєвий розвиток -- навчання -- білінгвізм -- домашня освіта -- сімейна система Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 68 Волошок, Олена Вячеславівна. Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Волошок Олена Вячеславівна ; наук. кер. Мар`яненко Б. С. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-202. -
Кл.слова (ненормовані): спрямованість особистості -- диспозиційна система особистості -- детермінанти -- соціальний розвиток -- особистість -- сім`я Анотація: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Мар`яненко, Борис Сергійович \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 20 Балацкая , Л. К. Психологическая система К.Д. Ушинского [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук / Балацкая Л. К. ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Нар. комиссариата просвещения УССР. - Киев, 1945. - 333 с. - Библиогр.: с. 322-332. -
Кл.слова (ненормовані): психические процесы -- развитие психики -- детская психология -- педагогическая психология Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Ушинский, Константин Дмитриевич (19.02.1824-22.12.1870) \о нем\; Научно-исследовательский институт психологии Народного комиссариата просвещения УССР (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б 23 Бандурка, Ірина Владиславівна. Індивідуально-психологічні особливості пам`яті як фактор успішності професійної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Бандурка Ірина Владіславівна ; наук. кер. Бочарова С. П. ; Українська інж.-пед. акад. - Харків, 2000. - 185 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 170-185. -
Кл.слова (ненормовані): фахова пам`ять -- юридична діяльність -- мнемічна система -- метапам`ять -- особистість фахівця Анотація: Системний аналіз структури і функцій мнемонічної діяльності особистості фахівця дозволяє визначити пам`ять як базову підсистему професійної діяльності, що забезпечує збереження її мотиваційно-цільового вектора, відбір і переробку сприйманої інформації, її збереження і використання в рішенні пізнавальних задач. При цьому загальні закономірності функціонування пам`яті завжди виявляються і індивідуальній формі, а показники її успішності завжди показують значну варіативність при рішенні однорідних професійних задач. Аналіз індивідуальних расходжень у продуктивності професійної пам`яті дозволяє виділити дві основні групи факторів, що детермінують варіативність у показниках успішності рішення пізнавальних і мнемонічних задач. До об`єктивних факторів варто віднести: предметний зміст і міру труднощів пропонованих задач; до суб`єктивних факторівможна віднести властивості особистості фахівця: професійний досвід, що зберігається в довгостроковій пам`яті; сформованість способів добору і логічної переробки сприйманої інформації в оперативній пам`яті, професійно-мотиваційні установки та ін. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Бочарова, Світлана Петрівна \наук. кер.\; Українська інженерно-педагогічна академія (Харків) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В 20 Васюк, Катерина Миколаївна. Особливості прояву егоцентризму особистості в періоди життєвих криз [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Васюк Катерина Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-192. -
Кл.слова (ненормовані): форма егоцентризму -- его-система -- захисний механізм -- криза Анотація: У дисертації досліджуються особливості захисних функцій егоцентризму особистості в ситуації переживання кризи. Аналізуються взаємозв`язки основниз форм егоцентризму із захисними механізмами, його форм, кореляційні зв`язкиз показниками соціально-психологічної адаптації-дезадаптації. Виявлено, що егоцентризм має значущі кореляційні зв`язки з показниками за шкалами: "Прийняття себе", "Неприйняття себе", "Дезадаптація", "Емоційний комфорт", "Емоційний дискомфорт", "Ескапізм". В холі дослідження доведено, що егоцентризм виконує захисні функції особистості в період переживання нею кризових ситуацій, як нормативних, так і ненормативних. Вирішальне значення має суб`єктивне ставлення особистості до кризової ситуації, тому що реакція підвищення рівня вираженості егоцентричних проявів має місце навіть після розв`язання проблемної ситуації, якщо емоційно людина продовжує її переживати. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 60 Соловьёв, Олег Владимирович. Психосемантическая регуляция функциональных систем человека [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02 / Соловьёв Олег Владимирович; науч. конс. Клименко В. В. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины. - Киев, 2012. - 447 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 400-445. -
Кл.слова (ненормовані): функциональная система -- нейронные сети -- сигнификация -- психосемантическая регуляция -- функциональные системы Анотація: В диссертации исследуется механизм функционального включения психических, субъективных явлений в объективную активность функциональных систем мозга человека, которые реализуют эти психические явления. Показано, что активность таких систем проявляет себя при посредничестве процесса сигнификации , что позволяет выделить в их активности синтактический, семантический и прагматический аспекты. Последние два аспекта активности систем мозга и формируют собой психическую (психосемантическую), объективно функционирующую сферу человека, где происходят специфические процесы переработки информации. Разработанная концепция исследования утверждает, что благодаря фактору субъективной оценки информации (прагматический аспект активности функциональных систем) в сфере психосемантики осуществляется интеграция прижизненно накапливаемого опыта субъекта, что позволяет человеку формировать на основе интегрированного опыта психические модели будущего для реализации адекватных поведенческих ответов на средовую новизну. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Клименко, Виктор Васильевич \науч. консультант.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
С 34 Сизко, Ганна Іванівна. Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сизко Ганна Іванівна; наук. кер. Зливков В. Л. ; Берд. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2012. - 237 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-179. -
Кл.слова (ненормовані): гуманність педагога -- система цінностей -- гуманістичне виховання -- гуманізація відносин -- гуманізація освіти -- професійна підготовка -- навчально-виховний процес Анотація: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Зливков, Валерій Лаврентійович \наук. кер.\; Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г 86 Гродская, Н. В. Структурные изменения мышления в процессе усвоения системы понятий [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гродская Н. В. ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1971. - 149 с. : табл. - Библиогр.: с. 131-149. -
Кл.слова (ненормовані): система понятий -- мышление -- усвоение понятий -- структурные изменения Анотація: Работа посвящена изучению структурных изменений в мышлении в ходе усвоения системы понятий, изменений, обусловливаемых содержанием усваиваемых понятий и способами руководства их усвоением. : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Д 18 Данилова, Таисия Николаевна. Формирование гуманистической направленности личности будущего практического психолога [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Данилова Таисия Николаевна ; науч. рук. Семиченко В. А. ; Центр. ин-т последипломного пед. образования АПН Укр. - Киев, 2004. - 188 с. : табл. - Библиогр.: с. 171-181. -
Педагогическая психология--Будущий психолог--Диссертации Кл.слова (ненормовані): гуманистическая направленность -- потребностно-мотивационная сфера -- система ценностей -- самосознание -- профессиональная подготовка -- деятельность практического психолога Анотація: Диссертация посвящена проблеме формирования гуманистической направленности личности будущих практических психологов. В работе представлены результаты исследования особенностей формирования направленности у студентов - будущих психологов. выделены и описаны основные типы направленности личности среди студентов-психологов: гуманистический, экзистенциальный, прагматический и эгоцентрический. Раскрыта взаимосвязь отдельных типов направленности с другими личностными характеристиками. Теоретически обоснована и практически реализована комплексная психолого-педагогическая программа формирования гуманистической направленности студентов-психологов. : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Семиченко, Валентина Анатольевна \науч. рук.\; Центральный институт последипломного образования АПН Украины (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Е 30 Егорова, Элеонора Николаевна. Особенности интерференции на различных функциональных уровнях мнемической системы [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Егорова Элеонора Николаевна ; науч. рук. Бочарова С. П. ; Харьков. гос. пед. ин-т им. Г. С. Сковороды. - Харьков, 1990. - 150 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 139-151. -
Кл.слова (ненормовані): ИНТЕРФЕРЕНЦИя -- ОСОБЕННОСТИ интерференции -- мнемическая система -- КРАТКОВРЕМЕННАЯ ПАМЯТЬ -- долговременная память Анотація: В диссертационной работе исследуются особенности интерференции на различных функциональных уровнях мнемической системы. Изучено феномен интерференции на различных функциональных уровнях памяти в рамках системного подхода. Дана систематизация субъективных и объективных факторов, детерминирующих проявление интерференции на различных функциональных уровнях памяти (сенсорной, кратковременной и долговременной) при преобразовании одновременно и последовательно предъявляемой графической и текстовой информации. В работе раскрыта системность детерминации интерференции в памяти, выражающаяся во взаимообусловленности внешних и внутренних факторов, влияющих на ее проявление. В диссертации показана специфичность интерференции на различных функциональных уровнях памяти и общность ее психологического механизма. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Бочарова, С. П. \науч. рук.\; Харьковский государственный педагогический институт им. Г. С. Сковороды (Харьков) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 26 Карпінська, Роксолана Іванівна. Психологічні аспекти вагітності та пологів у жінок із захворюванням серцево-судинної системи [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Карпінська Роксолана Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 190-216. -
Медична психологія--Захворювання серця--Дисертації Кл.слова (ненормовані): ВАГІТНІСТЬ -- пологи -- серцево-судинна система -- ПСИХОПРОФІЛАКТИКА -- ПСИХОКОРЕКЦІЯ -- сімейні пологи Анотація: Роботу присвячено психологічним аспектам вагітності та пологів у жінок із захворюванням серцево-судинної системи. На основі комплексного психоемоційного скринінгу вагітних із ССЗ виявлено, що ці жінки, відзначаючи меншу задоволеність якістю життя в порівнянні з соматично здоровими вагітними, вірогідно рідше, ніж останні, розглядали стан свого здоров'я як пріоритетну цінність, а ситуацію фрустрації пов'язували з нестатком інформації в повсякденному житті, що свідчило за наявність когнітивного субсиндрому стресу з дезінтеративним осмисленням ситуації. Розроблено та впроваджено науково-обґрунтовану систему психопрофілактичної підготовки подружжя за програмою "Сімейні пологи". Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 44 Кисель, Сергей Григорьевич. Продуктивность кратковременной памяти в связи с типологическими свойствами нервной системы человека [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Кисель Сергей Григорьевич ; науч. рук. Бочарова С. П. ; Харьков. инж.-пед. ин-т. - Харьков, 1994. - 150 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 133-150. -
Общая психология--Свойства нервной системы--Диссертации Кл.слова (ненормовані): ПАМЯТЬ -- КРАТКОВРЕМЕННАЯ ПАМЯТЬ -- типологические свойства -- нервная система -- ЭКСПЕРИМЕНТ Анотація: В диссертационная работа посвящена продуктивности кратковременной памяти в связи с типологическими свойствами нервной системы человека. В работе исследуется проблема взаимоотношения продуктивности памяти и типологических совйств нервной системы в таком специфическом виде деятельности, как деятельность летчиков-операторов динамических систем и при этом получены новые теоретические и практические результаты, имеющие значение для повышения эффективности отбора и обучения летчиков. Предложена новая структурно-функциональная модель памяти, отражающая взаимосвязь её филогинетического и онтогенетического уровней. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Бочарова, С. П. \науч. рук.\; Харьковский инженерно-педагогический институт (Харьков) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К 82 Кривоконь, Наталія Іванівна. Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кривоконь Наталія Іванівна ; наук. кер. Панок В. Г. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 232 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 191-212. -
Кл.слова (ненормовані): ПРОФЕСІЙНА САМОідентифікація -- ПРОФЕСІЙНА САМОСВІДОМІСТЬ -- професійна "Я-концепція" -- ПРОФЕСІЙНІ образи "Я" -- модель спеціаліста -- система соціального захисту населення Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Панок, Віталій Григорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л 48 Лепихова, Лора Анатольевна. Проявление основных свойств нервной системы в индивидуальных особенностях внимания подростков [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.02 / Лепихова Лора Анатольевна ; науч. рук. Малков Н. Е. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1973. - 156 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 132-156. -
Психофизиология--Внимание--Диссертации Кл.слова (ненормовані): нервная система -- ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ОСОБЕННОСТИ -- внимание -- подростки Анотація: В диссертационной работе исследуется проявление основных свойств нервной системы в индивидуальных особенностях внимания подростков. Рассмотрена концентрация и объем как свойство внимания. Изложены методики исследования свойств внимания и основных нервных процессов. Проанализированы взаимосвязи концентрации и объема внимания с основными свойствами нервной системы. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Малков, Н. Е. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л 64 Литовский, Вениамин Фроимович. Становление младшего школьника как субъекта письменной речи (в условиях культурологически ориентированного обучения) [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Литовский Вениамин Фроимович ; науч. рук. Балл Г. А. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2003. - 211 с. - Библиогр.: с. 196-211. -
Педагогическая психология--Речевая деятельность--Диссертации Кл.слова (ненормовані): МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- ПИСЬМЕННАЯ РЕЧЬ -- культурологически ориентированное обучение -- ЗНАКОВАЯ система -- ИГРА -- ДИАЛОГ -- речевая деятельность Анотація: Диссертация посвящена становлению млвдшего школьника как субъекта письменной речи в условиях культурологически ориентированного обучения. Показано, что в условиях культурологически ориентированного обучения оптимальной для личностного развития младшего школьника является становление его в качестве субъекта письменной речи в соответствии с замыслом Л. С. Выготского относительно ее "выращивания" ребенком из игры и рисования. В этом процессе школьник совершает собственный жизненный опыт как опыт культурный. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Балл, Георгий Алексеевич \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 18 Малков, Н. Е. Индивидуальные различия подвижности нервных процессов у старших школьников при формировании двигательных навыков [Рукопись] : дис. ... канд. пед. наук (по психол.) / Малков Н. Е. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1956. - 198 с. : граф., рис., табл. - Библиогр.: с. 186-198. . -
Общая психология--Нервные процессы--Диссертации Кл.слова (ненормовані): НЕРВНЫе процессы -- двигательные навыки -- старшие школьники -- ПОДВИЖНОСТь -- СИСТЕМА временных связей Анотація: Диссертация посвящена проблеме индивидуальных различий подвижности нервных процессов у старших школьников при формировании двигательных навыков. Изучены индивидуальные различия подвижности нервных процессов при первоначальном образовании и дальнейшей автоматизации системы временных связей. Описано образование дифференцировки между двигательными стереотипами как показатель подвижности нервных процессов человека. Выявлено функциональное состояние коры головного мозга и подвижность нервных процессов. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 80 Мороз, Юрій Віталійович. Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мороз Юрій Віталійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-210. -
Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації Кл.слова (ненормовані): творчість -- творча активність -- самовизначення -- система цінностей -- профілі творчої особистості -- креативність -- розвиток особистості Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 37 Плющ, Александр Николаевич. Трансформация мотивационной сферы квалифицированных спортсменов в период профессионального становления [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Плющ Александр Николаевич ; науч. рук. Ложкин Г. В. ; Нац. ун-т физ. воспитания и спорта Украины. - Киев, 1999. - 201 с. : рис., табл. - Библиогр.: с.169-194. -
Общая психология--Профессиональное становление--Диссертации Кл.слова (ненормовані): профессиональное становление -- профессиональное самоопределение -- мотивационная система -- система ценностей -- идентичность Анотація: В исследовании раскрыта психологическая природа изменения мотивационной сферы студентов-спрортсменов в процессе профессионального становления специалистов в сфере физического воспитания и спорта. Раскрыт механизм и явление личностной детерминации, обусловленной индивидуальными особенностями человека. Показано, как изменение семантических мотивационно-ценностных образований влияет на динамику компонентов структуры идентичности личности. Установлена зависимость между уровнем развития мотивационных структур, квалификацией спортсменов и характером изменения представлений о себе как субъекте жизнедеятельности. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Ложкин, Г. В. \науч. рук.\; Национальный университет физического воспитания и спорта Украины (Киев) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ш 33 Швидкий, Анатолій Лаврентійович. Психолого-педагогічна концепція життєвого самовизначення колегіїстів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Швидкий Анатолій Лаврентійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-199. -
Кл.слова (ненормовані): життєве самовизначення -- особистість -- розвивальне навчання -- школа інноваційного типу -- особистісний скаморозвиток -- система "колегіум" Анотація: Дисертація присвячена дослідженню авторської концепції життєвого самовизначення колегіїстів з практичним впровадженням її у діяльність школи інноваційного типу. Створена система організаційно-методичних та психо-дидактичних засобів і технологій навчально-виховного процесу, спрямованих на життєве самовизначення випускників. Визначені психологічні принципи, можливості та умови особистісного становлення. Перевірено ефективність нововведень з підтримки життєвого самовизначення колегіїстів у навчальному закладі інноваційного типу. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |