Г 67 Горбань, Галина Олександрівна. Соціально-психологічне дослідження особистості школяра в процесі експериментального навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Горбань Галина Олександрівна ; наук. кер. Фурман А. В. ; Тернопільськ. акад. нар. госп-ва. - Тернопіль, 2001. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 175-190. -
Кл.слова (ненормовані): дослідження особистості -- соціально-психологічне дослідження -- експериментальне навчання -- соціальна взаємодія -- мала група -- експериментальна школа Анотація: У дослідженні проведений теоретично-методичний аналіз підходів до організації сучасного соціально-психологічного експерименту. Розроблена інноваційна модель комплексного соціально-психологічного дослідження особистості школяра. апробована авторська програма комплексного соціально-психологічного дослідження особистостів ході реалізації наукового проекту "Школа здібностей". Відстежені і проаналізовані особливості змін внутрішнього світу особистості за умов експериментального навчання. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Фурман, Анатолій Васильович \наук. кер.\; Тернопільська академія народного господарства (Тернопіль) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
П 33 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Піроженко, Тамара Олександрівна. Ціннісні орієнтації дітей старшого дошкільного віку в сьогоденних реаліях життя [Текст] / Т. О. Піроженко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 172-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (12 назв)
Кл.слова (ненормовані): ціннісні орієнтації -- індивідуальні інтенції -- усталені нормативні смисли -- орієнтир життя -- соціальна взаємодія -- соціальний контроль -- суб'єктна активність Анотація: Досліджується процес становлення ціннісних орієнтацій старшого дошкільника в умовах суспільного виховання. Визначено основні шляхи вирішення проблеми становлення ціннісних орієнтирів дошкільника в сучасному суспільстві. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Е 15 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Євдокимова, Наталя Олексіївна. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів [Текст] / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
Кл.слова (ненормовані): адаптація -- дезадаптація -- психологічна служба -- психотерапевтична група -- група підтримки -- психоемоційний стан -- соціальна взаємодія -- соціальна взаємодія -- соціальні зв'язки -- соціально-психологічна адаптація Анотація: Розкрито основні теоретичні підходи до проблеми дезадаптації особистості та пошуку ефективних технологій психологічної допомоги дезадаптованим студентам у закордонній та вітчизняній практиці. Представлено авторську модель організації груп підтримки для студентів 0з проблемами дезадаптації при злитті ВНЗ у рамках діяльності психологічної служби. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Партенадзе, О. В.; Гуров, А. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
Ч-12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект [Текст] / К. О. Чала, С. І. Позняк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічний простір -- соціальна взаємодія -- соціальний капітал -- громадянська активність -- відповідальність -- норми і правила Анотація: Окреслено основні положення теоретичної моделі дослідження репрезентації соціальної взаємодії у структурі соціально-психологічного простору студентства, базовими поняттями якої є соціалізувальний дискурс та соціальний капітал. Описано і проаналізовано особливості моделей семантичного простору уявлень про соціальну взаємодію молоді центрального регіону, репрезентованого київськими та вінницькими студентами ВНЗ, та проведено порівняльний аналіз уявлень досліджуваних столиці та обласного центру. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Позняк, Світлана Іванівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність до соціальної взаємодії у світлі окремих психодіагностичних показників [Текст] / О. Ю. Булгакова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 26-38. - Бібліогр.: с. 35-37 (18 назв)
Рубрики: Екологічна психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна готовність -- студенти -- соціальна взаємодія -- емоційно-комунікативні здібності Анотація: У статті розкривається сутність психологічної готовності, описуються психологічні особливості студентів, що відрізняються між собою високим і низьким рівнем загального показника психологічної готовності до соціальної взаємодії який здійснювався за допомогою методу профілів. Описуються результати діагностики психологічної готовності до соціальної взаємодії груп студентів з різним рівнем готовності до соціальної взаємодії. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія суб'єктів освітнього простору [Текст] / Н. В. Слободяник> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (11 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): соціальна взаємодія -- психолого-педагогічна взаємодія -- ефективна взаємодія -- освітній простір -- розвивальна освіта -- психологічний контакт -- суб'єкт проектування Анотація: У статті аналізуються результати теоретичного дослідження особливостей психолого-педагогічної взаємодії учасників освітнього простору. Психолого педагогічна взаємодія розглядається як особистісний контакт викладача з учнями, спрямований на взаємні зміни в їхній поведінці, діяльності, відносинах, настановленнях. Підкреслюється, що взаємодія учасників освітнього простору є найважливішим способом для успішного вирішення завдань навчально-виховного процесу, ефективність якого визначається розвитком особистості педагогів та школярів, ступенем досягнення результатів. Зазначається, що ефективність психолого-педагогічної взаємодії передбачає наявність трьох компонентів: афективного, когнітивного та поведінкового. Наводяться принципи розвивальної освіти та уточнюється зміст ключового поняття - освітній простір. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |