Ч-12 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект [Текст] / К. О. Чала, С. І. Позняк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічний простір -- соціальна взаємодія -- соціальний капітал -- громадянська активність -- відповідальність -- норми і правила Анотація: Окреслено основні положення теоретичної моделі дослідження репрезентації соціальної взаємодії у структурі соціально-психологічного простору студентства, базовими поняттями якої є соціалізувальний дискурс та соціальний капітал. Описано і проаналізовано особливості моделей семантичного простору уявлень про соціальну взаємодію молоді центрального регіону, репрезентованого київськими та вінницькими студентами ВНЗ, та проведено порівняльний аналіз уявлень досліджуваних столиці та обласного центру. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Позняк, Світлана Іванівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Дембицька, Наталія Миколаївна. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу [Текст] / Н. М. Дембицька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 21-25. - Бібліогр.: с. 24 (5 назв)
Кл.слова (ненормовані): економічна психологія -- економічгна соціалізація -- економічна культура -- економічна суб'єктність -- соціально-психологічний простір Анотація: Обґрунтовано методологічні підходи до до дослідження соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації школяра в освітньому просторі школи. Це забезпечення показане з точки зору традиційного детерміністського та конструкціоністського підходів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
А 43 Дембицька, Наталія Миколаївна. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра [Текст] / Н. М. Дембицька> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 29-34. - Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
Рубрики: Економічна психологія Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації особистості -- школяр -- соціально-психологічний простір -- економічна соціалізація -- економічна культура особистості Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню системної моделі соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації учня в освітньому просторі школи. Обґрунтовані основні структурні складові забезпечення та окремі етапи цього процесу. Схарактеризовані критерії оцінки успішності здійснення соціально-психологічного забезпечення економічної соціалізації школяра. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Фурман, О. Є. Розвивальна взаємодія в освітньому закладі як сфера психологічного оргвпливу [Текст] / О. Є. Фурман, А. Н. Гірняк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2020. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 55. - С. 66-71. - Бібліогр.: с. 70-71 (17 назв)
Рубрики: Організаційна психологія Кл.слова (ненормовані): розвивальна взаємодія -- освітній цикл -- модульно-розвивальна система -- соціально-психологічний простір -- психологічний оргвплив -- самореалізація Анотація: У статті здійснюється психологічний аналіз соціально-психологічного оргвпливу, який становить центральну ланку розвивальної взаємодії, що розглядається в контексті п'яти компонентів: соціально-культурно-психологічного простору-часу; організаційної культури; взаємодоповнення трьох циклів: освітнього, розвивального і самореалізаційного; психологічного оргвпливу та його класів; вітакультурного підходу. Водночас авторами за допомогою наукового експертизи емпірично відстежено у ході навчальних занять ефективність актуальної розвивальної взаємодії за трьома параметрами: управлінсько технологічними, соціально-психологічними та індивідуально-психологічними. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гірняк, А.Н. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |