А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Науменко, Ольга Степанівна. Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків [Текст] / О. С. Науменко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): соціальна обдарованість -- соціальні здібності -- освітнє середовище -- розвивальне освітнє середовище Анотація: В статті розкрита структура соціальної обдарованості, зокрема, її компоненти, для розвитку яких сенситивним є молодший шкільний та підлітковий вік; визначені основні функції розвивального середовища для соціально обдарованих молодших школярів та підлітків. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Швалб, Антон Юрійович. Пространство осуществления социальных способностей личности [Текст] / А. Ю. Швалб> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): соціалізація особистості -- соціальні здібності -- соціальний простір -- комунікація -- взаємодія -- задача -- самовизначення особистості Анотація: У статті розглядається одна з центральних проблем соціальної психології – умови і механізми формування соціальних здібностей особистості. В рамках культурно-історичної парадигми пропонується концепція просторового підходу до аналізу умов існування соціальних здібностей як потенційної спроможності індивіда до побудови соціальних структур і відносин. Розроблено просторову модель базових сфер соціального життя суспільства і виділені ключові завдання, освоєння яких забезпечує механізм формування соціальних здібностей особистості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Демченко, О. П. Теоритизація соціальної обдарованості через наукову рецепцію психологічних концепцій [Текст] / О. П. Демченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 118-129
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): обдарованість -- здібності -- соціальні здібності -- соціальна обдарованість -- соціономічна діяльність -- творчість -- орієнтування -- адаптація Анотація: У статті представлено результати дослідження соціальної обдарованості в контексті психологічних концепцій обдарованості. Встановлено, що наявність здібностей у сфері соціальних взаємодій, спілкуванні та лідерстві визначається окремим типом обдарованості. З'ясовано місце соціальної обдарованості в класифікації за критерієм "широта прояву", виявлено два підходи вчених, які відносять її, як до загальної, так і до спеціальної обдарованості. За результатами аналізу узагальнено й розширено уявлення про соціальну обдарованість. Експліковано її систематичне психологічне утворення, в основі якого наявність значних здібностей у соціономічній сфері; творчий потенціал до перетворювальної діяльності в системі "людина-людина"; здатність пристосування до соціальної дійсності, впливаючи на події й обставини, змінюючи себе й оточуючих. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |