316.613:159.937+316.776.33:659.1
Г 13


    Гаєвська, Наталія Володимирівна.
    Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 209 с. : табл. - Бібліогр.: с. 172-190. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
політична свідомість -- типи політичної свідомості -- реклама -- потреби особистості -- рекламні повідомлення -- особливості політичної свідомості -- дієво-ригідний -- дієво-флексибельний -- рецептивно-ригідний -- рецептивно-флексибельний -- рефлексивні механізми -- свідомість виборців -- рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють <соціокультурні чинники>. <Політична свідомість> проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.937.53-057.875:78
Л 64


    Литвинчук, Леся Михайлівна.
    Психологічні чинники сприймання студентською молоддю музичних творів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Литвинчук Леся Михайлівна ; наук. кер. Болтівець С. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 186 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-186. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання музики--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
музичне сприймання -- перцептивний патерн -- музична гама -- диференціація
Анотація: Дослідження присвячено проблемі сприймання студентською молоддю музичних творів. В роботі проаналізовано особливості становлення музичного образу у свідомості слухача, зміст інтонаційного енергетизму музичного твору, особливості сучасної студентської молоді та також вплив психологічних чинників на диференційоване сприймання музичного твору, з"ясовано їх змістовне значення для студентської молоді.У результаті експерементального дослідження виявлено, що здатність студентів до вибіркового сприйняття музичних творів обумовлена домінуючим впливом на їх розвиток особистісних та субкультурних чинників. Теоретично обгрунтовано та експерементально доведено наявність диференційованого сприймання студентською молоддю музичного твору, зумовленого позитивним чи негативним перцептивним патерном.Також помічено існування особистісних розбіжностей суб"єктивної оцінки музичних творів студентами різних психологічних типів. За допомогою програмного комплексу, розробленого кафедрою акустики і акустоелектроніки Національного технічного університету України "КПІ" встановлено, що особистісні особливості людини виявляються в швидкості сприймання акустичних сигналів різних частотних діапазонів. Отримані графічно зображені результати наочно показують, що найбільш швидка реакція виявляється на сигнали із частотою близько 3500 Гц. Проте необхідно враховувати, що на результати опитування значною мірою впливає поточний емоційний стан досліджуваного. Студенти, що мають музичну освіту і професійно грають на музичних інструментах, обраний в даному випадку фах впливає на диференційоване сприйняття музичного твору.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Литвинчук, Леся Михайлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.937:78
М 17


    Максимов , Микола Володимирович.
    Психологічні особливості сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Максимов Микола Володимирович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-176. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання музики--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- властивості особистості -- музичний дискурс -- емоційна сфера -- соціальна адаптованість -- мистецтво
Анотація: Дисертацію присвячено виявленню психологічним особливостям сприймання музики особистістю залежно від соціальної адаптованості. Розглянуто особливості стприймання людиною музичного простору; основні компоненти та параметри музичного дискусу як основи емоційно-чуттєвого сприйняття світу, а також зв"язок виявлених компонентів музичного дискурсу з певними особистісними властивостями людини відповідно до її музичних уподабань. У ході дослідження з"ясовано, що існує зв"язок мід певними особистісними особливостями людини та її музичним сприйманням. особи, яким притаманні внутрішні конфлікти, амбівалентність почуттів, недостатній розвиток рефлексії віддають перевагу творам, в яких домінують дисонансні сполучення, готрота та "колючість" мелодики та ритму. Загальному фону світосприймання соціально дезадаптованих осіб відповідає музика, я ка має небезпечний вплив на психічний стан людини через підвищену гучність, неприродні звукочастотні характеристики, надмірну повторність, що несе гіпнотичний , трансовий ефект. музика, що налаштовує на роздуми, відображає серйозні глибинні почуття, не сприймається соціально дезадаптованою особою, оскільки вступає всупереч з її намаганнім відволіктися від усвідомлення своєї життєвої позиції. Встановлено, що поняття "музичний дискурс" має розглядатися як конститувальна характеристика особистості. Виявлені закономірності музичного сприймання, що відповідають певним особистісним параметрам, дати можливість розорбити методику виизначення рівня соціальної адаптації людини відповідно до її індивідуального музичного дискурсу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.937.52+159.943
П 49


    Поляничко, Олена Миколаївна.
    Особливості сприймання відкритого та замкненого простору в регуляції рухової дії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Поляничко Олена Миколаївна ; наук. кер. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 200 с. : фот., табл. - Бібліогр.: с. 183-193. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Сприймання простору--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
сприймання простору -- відкритий простір -- замкнений простір -- рухові дії -- ілюзії -- фобії
Анотація: Здійснено теоретичний аналіз й узагальнення наявного у психологічній літературі матеріалу з досліджуваної та дотичної до неї проблематики. Встановлено, що сприймання відкритого і замкненого простору відрізняється своїм змістом, а його вплив на регуляцію рухів може покращуватися за таких умов, як наявність орієнтирів (зорова інформація), відсутність фобій відкритого й замкненого простору та висоти, фобії травм, іллюзій (зорових, слухових, сенсорно-моторних). Сприйняття відкритого простору здійснюється залежно від атмосферного тиску, невизначеності орієнтирів, фобій відкритого простору та висоти. Сприймання замкненого простору змінюється залежно від глибини, вимушеного обмеження рухів, розрізнення орієнтирів, змінювання поз тіла в пересування, навність фобії травм.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.937-057.875:75
К 55


    Кокарєва, Марія Володимирівна.
    Психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кокарєва Марія Володимирівна; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 226 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-188. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Художнє сприймання--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- художнє сприймання -- генезис художнього сприймання -- студенти -- психологічні особливості -- художні ознаки картини
Анотація: У дисертації розглядаються психологічні особливості сприймання студентами творів сучасного живопису. На основі аналізу провідних теоретичних підходів до розуміння процесу сприймання загалом та зокрема сприймання творів живопису в психології, визначено, що при дослідженні художнього сприймання для визначення його психологічних особливостей необхідно врахувати як характеристики картини, так й індивідуально-психологічні особливості сприймаючого. Сприймання творів живопису розглядається як взаємодія оцінки художніх ознак картин та власної творчості суб'єкта. Виявлено, що художні ознаки картини є проявами застосування митцем мисленнєвих дій аналогізування, комбінування та реконструювання в художньому образі, розпізнавання яких глядачем є вагомим аспектом сприймання творів живопису.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.2+159.922.4
К 32


    Квас, Олена Валеріївна.
    Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Квас Олена Валеріївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 443 с. : рис., рис. - Бібліогр.: с. 162-178. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Етносоціологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне оцінювання -- соціальна перцепція -- етнічний стереотип -- ентоцентризм -- міжособистісне сприймання -- автостереотип -- гетеростереотип
Анотація: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.937:78
М 15


    Макарова, Лада Георгіївна.
    Психологічні особливості сприймання музичних творів молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макарова Лада Георгіївна ; наук. кер. Науменко С. І. ; Нац. пед. ун-т ім. М. Драгоманова. - Київ, 2005. - 206, [16] с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 185-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання музичних творів--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МУЗИЧНЕ СПРИЙМАННЯ -- ОРГАНІЗАЦІЯ музичної мови -- МУЗИЧНі здібності -- звуко-сигнальний рівень сприймання музики -- звуко-знаковий рівень сприймання музики
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей сприймання музичних творів молодшими школярами в процесі розвитку у них адекватного сприймання і переживання високохудожніх зразків музичного мистецтва. В ній проаналізовано структуру інформаційної функції просторових компонентів організації музичної мови (горизонталь, вертикаль, глибина ), з'ясовано Їх змістове значення для молодших школярів. Експериментальне дослідження показало, що саме ці просторові компоненти визначають вихідні моменти переживання і розуміння дитиною музичного образу. Теоретично обґрунтовано та експериментально доведено, що розвиток чуття просторових параметрів музичного твору корелює із рівнем розвитку музичних здібностей учнів. Виділено критерії рівні адекватності сприймання музики молодшими школярами. Експериментально доведена можливість формування адекватного сприймання музики з урахуванням психологічних особливостей сприймання в молодшому шкільному віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Науменко, Світлана Іванівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім .М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7-053.6+159.937.53
О-66


    Орлова, Світлана Іванівна.
    Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Орлова Світлана Іванівна ; наук. кер. Михальчук Н. О. ; Рівненський держ. пед. ун-т. - Рівне, 2005. - 225,[9] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-225. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання поезії--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
сприймання поетичної форми -- семантичний простір -- конотативна семантика -- поетичний стиль -- програма "Поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Наталія Олександрівна \наук. кер.\; Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.4+159.937
П 49


    Польшина, Ольга Григорівна.
    Психосемантичні особливості сприймання студентами народної орнаментальної символіки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Польшина Ольга Григорівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 157,[14] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-156. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психосемантика--Сприймання --Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
народний орнамент -- психосемантика символів -- розуміння символів -- сприймання орнаментальних символів
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі психосемантики українського орнаменту та особливостям сприймання графічних елементів орнаменту. Досліджується символізм кольору в зображенні орнаментів, поняття "символ" в психології, смисл і значення символів, особливості розуміння символічних зображень. Проведено психосемантичний експеримент на вивчення гендерних особливостей означування орнаментальних мотивів, гендерних відмінностей у сприйманні орнаментальних символів у студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955.4+37.015.3:159,954
С 12


    Сабо, Анна Юрьевна.
    Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сабо Анна Юріївна ; наук. кер. Марусинець М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 173-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Рефлексія--Дисертації
   Вікова психологія--Учні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
підлітки -- музична творчість -- художня творчість -- творче сприймання -- особистісна рефлексія -- спільна діяльність -- комунікація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено впливу особистісної рефлексії та спільної діяльності на розвиток творчого сприймання і загалом творчих здібностей підлітків-учнів музичних шкіл. У роботі поглиблено розуміння ролі особистісної рефлексії в художній товорчості, зокрема і в творчому сприйманні. З'ясовано залежність творчого сприймання музики підлітками від сформованості в них рефлексивних умінь і спільної діяльності. Розкрито роль поєднання розвитку особистісної рефлексії та спільної діяльності у вдосконаленні творчих здібностей підлітків. Удосконалено методичні засоби формування в підлітків умінь і навичок рефлексії і спільної діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марусинець, Мар'яна Михайлівна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.937+159.942]:78
С 89


    Субота, Марія Василівна.
    Психологічні особливості емоційного сприймання музики молодшими школярами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Субота Марія Василівна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1992. - 141 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 94-106. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сприймання музики--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
емоційне сприймання музики -- музична діяльність -- молодші школярі
Анотація: У дисертації вивчається цілісний процес емоційного сприймання музики молодшими школярами у різних його аспектах. Виявлено його істотні статево-вікові, суб'єктні та характерологічно зумовлені особливості. Визначені найбільш типові особливості емоційного сприймання музики дітьми молодшого шкільного віку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.091.33:001.895+159.953.5
Г 57


    Гокунь, Олексій Олександрович.
    Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гокунь Олексій Олександрович ; наук. кер. Машбиць Ю. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 213 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчання письма--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
писемне мовлення -- творення тексту -- моделювання процесу мислення -- сприймання гіпертексту -- комп'ютерне середовище -- гіпертекстова система -- мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Машбиць, Ю. І. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.4(043.3)
Г 67


    Горбунова, Вікторія Валеріївна.
    Психологічні чинники формування етнічної свідомості у юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Горбунова Вікторія Валеріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 266 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-192. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Фомування етнічної свідомості--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
етнічна свідомість -- етнічна ідентичність -- особистісні конструкти -- юнацький вік -- психолого-педагогічний тренінг -- стререотипізація етнічного сприймання
Анотація: У дисертації вивчається проблема формування етнічної свідомості, розроблена теоретична модель формування етнічної свідомості особистості у юнацькому віці. Вивчені особливості міжетнічного сприймання, структури та змісту етнічної свідомості у юнацькому віці. Досліджено вплив поінформованості в етнічній сфері та творчої діяльності на формування етнічної свідомості особистості. Досліджено особливості розвитку етнічної свідомості особистості в залежності від характеру міжетнічної перцепції особистості, ціннісно-смислової когнітивної складності особистості в етнічній сфері і змістової організації етнічної свідомості особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2
П 17


    Папуча, Микола Васильович.
    Внутрішній світ людини та його становлення [Текст] : наукова монографія / М. В. Папуча ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Ніжин : Видавець Лисенко М. М., 2011. - 656 с. - Бібліогр.: с. 612-642. - ISBN 978-617-640-048-6
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Внутрішній світ людини--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
внутрішній світ людини -- психічні стани -- переживання -- діалог -- розвиток особистості -- сприймання художнього твору

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \рец.\; Яценко, Тамара Семенівна \рец.\; Бондаренко, Олександр Федорович \рец.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

371.015
П 78
371.015 / П 78-ЧЗ


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Проблеми загальної та педагогічної психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 15, ч. 2 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2013. - 244 с. : табл. - ISSN 2077-2289. - 10.00 р.
    Зміст:
Боришевський М., Мирослав Йосипович. Духовність у детермінації процесу самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С .27-34. - Бібліогр.: с. 34 (7 назв)
Верещак, Евгеній Прокопович. Духовно-християнські передумови становлення інтересів молодших школярів у сучасному інформаційному суспільстві / Е. П. Верещак. - С .42-50. - Бібліогр.: с. 49 (14 назв)
Володарська Н., Наталія Дмитрівна. Проблеми розвитку духовності особистості в освітньому просторі / Н. Д. Володарська. - С .50-58. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
Гончаренко, С. А. Психологічні аспекти запровадження ІКТ в навчально-виховний процес / С. А. Гончаренко. - С .58-65. - Бібліогр.: с. 63-64 (28 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретичні засади дослідження економічної культури школяра у системі особистої власності / Н. М. Дембицька. - С .65-73. - Бібліогр.: с. 72-73 (20 назв)
Курганська, Людмила Олегівна. Моделі становлення професійної ідентичності особистості в дослідженнях психологів країн СНД / Л. О. Курганська. - С .113-123. - Бібліогр.: с. 120-122 (28 назв)
Манилова, Лідія Михайлівна. Психологічні аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Манилова. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 153-155 (24 назви) : рис.
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв) : табл.
Пилипенко, Л. І. Психологічні аспекти впливу міжособистісних взаємин учнів на розвиток їх духовності / Л. І. Пилипенко. - С .184-192. - Бібліогр.: с. 191-192 (7 назв)
Строкач, Л. М. Деякі психологічні аспекти життєвого самовизначення старшокласників / Л. М. Строкач, Т. П. Захарчук. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (8 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв) : рис.
Алексеева, А. В. Професійна успішність особистості в суспільстві / А. В. Алексеева. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
Антоненко, В. В. Естетичне: шлях до самотворення / В. В. Антоненко. - С .13-19. - Бібліогр.: с. 19 (11 назв )
Бевз, Галина Михайлівна. Соціальне толерування як показник громадсько-ціннісного самовизначення щодо дітей та сім'ї / Г. М. Бевз. - С .20-26. - Бібліогр.: с. 25-26 (16 назв)
Добровольська, Л. П. Духовний розвиток як домінанта професійного становлення майбутнього педагога / Л. П. Добровольська, І. С. Третякова. - С .73-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (11 назв)
Дьяконов, Г. В. Психологічне дослідження духовної онтології П.О. Флоренського / Г. В. Дьяконов. - С .82-89. - Бібліогр.: с. 88-89 (19 назв)
Казібекова, В. Ф. Омани особистості : філософсько-психологічний зміст / В. Ф. Казібекова. - С .90-97. - Бібліогр.: с. 97 (9 назв)
Кальба, Я. Є. Вчинок як автентичний вияв душевно-духовних потенцій підростаючої особистості / Я. Є. Кальба. - С .97-105. - Бібліогр.: с. 104-105 (8 назв)
Куліш, В. Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології / В. Куліш. - С .105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Кутас, М. С. Порівняльне дослідження індивідуально-типологічних властивостей керівників проектів та майбутніх фахівців з управління проектами / М. С. Кутас. - С .123-130. - Бібліогр.: с. 130 (5 назв)
Лазарук, Т. М. До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності / Н. М. Лазарук. - С .131-139. - Бібліогр.: с. 138 (9назв)
Лаптєва, Г. Р. Компоненти структурної моделі духовної самореалізації особистості студента / Г. Р. Лаптєва. - С .139-147. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв)
Орішко, Н. К. Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці / Н. К. Орішко. - С .156-167. - Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв)
Пащенко, С. Ю. Співвідношення "я-професійного" і моральності у самосвідомості педагога вишу / С. Ю. Пащенко. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (30 назв)
Постоюк, Н. В. Д. Сергієнко про розвиток особистості школяра у навчально-виховному процесі / Н. В. Постоюк. - С .192-199. - Бібліогр.: с. 199 (10 назв)
Савчин, Н. В. Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини / М. В. Савчин. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (12 назв)
Широкорадюк, Л. А. Батьківське лихослів'я як деструктивний фактор у становленні духовності підростаючого покоління / Л. А. Широкорадюк. - С .223-241. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савчин, Н. В.
    Одухотворене сприймання часу як екзистенційна проблема людини [Текст] / Н. В. Савчин // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 200-206. - Бібліогр.: с. 206 (12 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
переживання часу -- духовна рефлексія часу
Анотація: У статті аналізується екзистенційне переживання і проживання особистістю часу , характеризується недуховне і духовне переживання часу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.928.22-058.862
Б 16


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бажанюк, Валентина Станіславівна.
    Дослідження когнітивних стилів пізнавальної діяльності студентів факультету фізики [Текст] / В. С. Бажанюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 1-13. - Бібліогр.: с. 13 (3 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
когнітивний стиль -- тип сприймання -- креативність -- мотивація -- успіх -- пізнавальна діяльність
Анотація: В статті представлено психологічний аналіз проблеми дослідження когнітивних стилів особистості. Пропонується програма діагностики когнітивного стилю особистості студентів фізичного факультету.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 20 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2014. - 376 с. : табл., рис. - 22.00 р.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. - С .7-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Алексєєва, Ю. А. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. - С .18-29. - Бібліогр.: с. 27-28 (24 назви)
Березова, Л. В. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. - С .30-37. - Бібліогр.: с. 36 (11 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. - С .47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Височіна, Н. Л. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. - С .56-64. - Бібліогр.: с. 63 (7 назв)
Гаража, М. В. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. - С .64-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (8 назв)
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. - С .72-79. - Бібліогр.: с. 78 (15 назв)
Гудінова, І. Л. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (20 назв)
Гурський, В. Є. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. - С .89-98. - Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
Доцевич, Т. І. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв) : рис.
Зінченко, Олександр Володимирович. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. - С .106-115. - Бібліогр.: с.113-114 (15 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (15 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. - С .123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Климчук, В. О. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. - С .131-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (13 назв) : табл.
Ковровський, Ю. Г. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. - С .138-146. - Бібліогр.: с. 146 (10 назв) : табл.
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. - С .147-154. - Бібліогр.: с.153 (3 назви) : рис.
Кущ, Олександр Сергійович. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (11 назв)
Лещенко, О. В. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. - С .164-171. - Бібліогр.: с. 169-170 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. - С .171-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (33 назви)
Москаленко, Валентина Володимирівна. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. - С .191-203. - Бібліогр.: с. 201-202 (11 назв)
Медведева, Надія Віталіївна. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
Музика, Олександр Леонідович. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .213-228. - Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. - С .228-237. - Бібліогр.: с. 236 (4 назви)
Мусіяка, Наталія Іванівна. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
Найдьонова, Любов Михайлівна. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 254 (13 назв)
Опанасюк, І. В. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. - С .256-265. - Бібліогр.: с. 264-265 (8 назв) : табл.
Панченко, О. А. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. - С .266-273. - Бібліогр.: с. 273 (6 назв) : рис.
Інші автори: Панченко Л. В., Садчікова О. Г., Мінакова О. М.
Плохіх, В. В. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. - С .274-283. - Бібліогр.: с. 282 (9 назв) : рис.
Подшивайлов, Ф. М. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. - С .284-293. - Бібліогр.: с. 291-292 (13 назв) : табл.
Радченко, Н. І. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. - С .294-302. - Бібліогр.: с. 301 (14 назв)
Траверсе, Т. М. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 310 (16 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. М. Третяк. - С .312-322. - Бібліогр.: с. 322 (4 назви)
Філенко, І. О. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. - С .323-335. - Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
Чеботова, Я. В. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. - С .336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
Шапаренко, Ю. В. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 349 (17 назв)
Шаркова, С. Ф. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. - С .350-358. - Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
Шатило, Ю. П. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило. - С .358-366. - Бібліогр.: с. 365 (7 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922
Б 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Біла, Ірина Миколаївна.
    Активізація творчого сприймання на етапі дитинства [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- творче сприймання -- стимулювання
Анотація: Завдання дослідження - віднайдення дійових форм та засобів розвитку перцептивних дій дошкільників, стимулювання їх творчого сприймання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)