Б 61 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Біла, Ірина Миколаївна. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства [Текст] / І. М. Біла> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 38-47. - Бібліогр.: с. 46 (6 назв)
Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- творче сприймання -- стимулювання Анотація: Завдання дослідження - віднайдення дійових форм та засобів розвитку перцептивних дій дошкільників, стимулювання їх творчого сприймання. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Біла, Ірина Миколаївна. Реабілітація творчого сприймання [Текст] / І. М. Біла> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 40-48. - Бібліогр.: с. 48 (3 назви)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): естетичне сприймання -- творче сприймання -- стимулювання -- реабілітація Анотація: Вирішальним завданням виховання та розвитку особистості є формування сенсорного досвіду, спостережливості, перцептивних дій, стимулювання виникнення феноменів творчого сприймання. Застосування системи творчих завдань, ігор, комплексу умов та розвивальних прийомів забезпечить цілеспрямовану активізацію сенсорно-перцептивних, мисленнєвихпроцесів, становлення сенсорного, естетичного досвіду творчого бачення світу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
С 80 Стимулювання творчого сприймання інформації [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 72 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019. - ISBN 978-966-97846-2-9 : Б. ц. Зміст: Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування / Ю. А. Гулько. - С. 4-17 Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 17-24 Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 25-34 Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач / Т. Н. Третяк. - С. 35-46 Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності / М. В. Шепельова. - С. 47-52 Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів / В. В. Москаленко. - С. 53-56 Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників / О. М. Боровицька. - С. 57-70 Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв) Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
Кл.слова (ненормовані): функціонування творчого сприймання -- сприймання інформації -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти -- когнітивне конструювання образу сівту Анотація: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю. Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Свободных экз. нет |
С 80 Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування [Текст] / Ю. А. Гулько> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 4-17 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
С 80 Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників [Текст] / Н. А. Ваганова> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 17-24 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
С 80 Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів [Текст] / Н. М. Латиш> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 25-34 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
С 80 Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач [Текст] / Т. Н. Третяк> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 35-46 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
С 80 Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності [Текст] / М. В. Шепельова> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 47-52 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
С 80 Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів [Текст] / В. В. Москаленко> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 53-56 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
С 80 Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників [Текст] / О. М. Боровицька> // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 57-70 . - ISBN 978-966-97846-2-9
Дод.точки доступу: Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ |
А 43 Власенко, А. А. Про адаптаційну функцію когнітивного стилю особистості [Текст] / А. А. Власенко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 31-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (19 назв)
Рубрики: Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): адаптація -- соціально-психологічна адаптація -- соціально-психологічна адаптація студента -- когнітивний адаптаційний процес -- когнітивний стиль особистості -- адаптаційна функція когнітивного стилю особистості -- корекція когнітивного стилю особистості -- стимулювання адаптаційних процесів Анотація: Стаття пропонує до уваги теоретичне дослідження когнітивної складової адаптаційного процесу, адаптаційної компонети когнітивного стилю особистості. Визначається місце і значення процесів адаптації, обумовлене когнітивним стилем особистості в загальній структурі адаптаційних процесів. Аналізуються сучасні дослідження адаптаційної функції індивідуального когнітивного стилю, визначаються їх особливості та перспективи. Акцентується поліполярностсть когнітивних стильових конструктів, які використовуються в наведених дослідженнях, як фактор, дисонуючий стильовій терміносистемі. Як найбільш перспективна, домінуюча в дослідженнях соціальна група визначені студенти і курсанти, яким в статті приділено підвищену увагу. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |