А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Євченко, І. М. Формування у студентів здатності до самоствердження [Текст] / І. М. Євченко> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 123-130. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): стратегія самоствердження -- студентський вік -- рефлексія -- емпатія -- ефекитвна комунікація -- самосвідомість -- образ Я Анотація: У статті представлено зміст, структуру та особливості програми "Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження". Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Подкоритова, Лариса Олександрівна. Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери [Текст] / Л. О. Подкоритова> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 175-187. - Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
Рубрики: Психологія навчання Генетична психологія Медична психологія Кл.слова (ненормовані): рефлексія -- студентський вік -- соціономічна сфера -- студент -- фахівець -- становлення -- рефлексивні механізми Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз особливостей становлення рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери. Представлено визначення провідних використаних у дослідженні термінів: "рефлексія", "студентський вік", "соціономічна сфера". Визначено окремі психолого-педагогічні умови, які сприяють цілеспрямованому розвитку рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ) Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2) Вільні: ЧЗ (2) |
А 43 Уніат, Наталія. Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текст] / Н. Уніат> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
Рубрики: Психологічна герменевтика Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Данилевич, Л. А. Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці [Текст] / Л. А. Данилевич> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 93-102. - Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
Рубрики: Психологія творчості Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- студентський вік -- креативні якості -- психотренінг -- саморозвиток -- саморегуляція Анотація: Стаття присвячена питанням розвитку творчих здібностей студентів. Подано результати дослідження розвитку творчості студентів в період навчання засобом психотренінгу. Психотренінг тлумачиться як активний усвідомлений процес, що являє собою освіту у сфері мислення та є важливим підходом у навчанні творчості. Особливості психотренінгу творчості полягаю у своєрідному навчанні через безпосереднє "проживання" та усвідомлення досвіду, який забезпечується теоретичними поясненнями процесів, які протікають в організму завдяки різним прийомам саморегуляції. Одним з основних завдань сучасної психологічної науки у розвитку творчої особистості в студентському віці є лише розробка методів діагностики творчих (креативних) якостей, а й сприяння проявам творчого потенціалу в єдності головних сторін - створення творчого середовища, де особистість включається в процес створення нового і отримує навички досягнення творчих результатів, а також включення в організацію навчальної та познавчальної діяльності творчих психотренінгів, що сприятиме саморозвитку та самореалізації студентів. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |