Р 15 Радчук, Галина Кіндратівна. Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Радчук Галина Кіндратівна ; наук. конс. Карпенко З. С. ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франковськ, 2011. - 479 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 459-479. -
Кл.слова (ненормовані): аксіогенез -- ціннісність -- смисл -- професійна освіта -- суб`єктивна позиція -- смислове переживання -- особистісний досвід -- освітній діалог Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-методологічному обгрунтуванню та емпіричному вивченню механізмів. закономірностей, структурно-динамічних показників та психолого-педагогічних умов аксіогенезу особистості студентів у процесі вищої професійної освіти. Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як еперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення; розроблено функціонально-динамічну модель особистості; виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ; емпірично виявленно структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено та апробовано психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Карпенко, Зіновія Степанівна \наук. консультант.\; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |