159.955.1:165.243:81'42
Д 50


    Діхтяренко, Світлана Юріївна.
    Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Діхтеренко Світлана Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
настанова -- розуміння -- пісенний текст -- новоутворення -- творчий потенціал -- самодіяльність -- інтерпретація -- саморозуміння
Анотація: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3:159.954
Ш 79


    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шопіна Марина Олександрівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2009. - 152 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 140-152. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творчий потенціал--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- творчий потенціал -- образна сомволіка -- творче мислення -- символічне мислення -- творча уява -- учіннєва діяльність -- творчий процес -- творча реалізація
Анотація: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Київський міжнародний університет (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.928-053.5+37.064.2
Л 93


    Любовецька, Ілона Йосипівна.
    Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями [Рукопис] : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07 / Любовецька Ілона Йосипівна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 201 с. : табл., рис., граф. - Бібліогр.: с. 179-195. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Обдарованість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КРЕАТИВНІСТЬ -- ОБДАРОВАНІСТЬ -- САМОРЕАЛІЗАЦІЯ -- САМОРОЗВИТОК -- УМОВИ навчання -- СУБ`ЄКТИ педагогічного ПРОЦЕСУ -- творення -- ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ -- ЕФЕКТИВНІСТЬ педагогічної ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Ничипорович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.928.23+37.015.3:159.928.23
П 48


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Поклад Ірина Миколаївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 183-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- хореографічні здібнолсті -- творчий потенціал -- музично-рухові можливості -- творчий тренінг
Анотація: У дисертації вивчається проблема розвитку хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі навчання основам хореографії. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено ідеї основних концепцій хореографічної освіти, подано аналіз базових понять дослідження та розроблено теоретичну модель розвитку хореографічних здібностей молодших школярів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922
Ч-34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чеботова, Я. В.
    Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера [Текст] / Я. В. Чеботова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творчість -- особистість -- дизайн -- проектування -- творчий потенціал -- творчий процес -- творчі задачі
Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття "креативність" в вітчизняній та зарубіжній психологічній літературі, виявлено складові творчого потенціалу особистості. Успішність творчої діяльності в сфері дизайну передбачає сформованість психологічних процесів, здатних забезпечити вирішення специфічних творчих задач найбільш продуктивними методами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.922.8:[968-34]
А 72


    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов [Текст] / Н. І. Антюхова // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 19-32 : табл. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- структура особистості -- соціальний компонент -- соціальна креативність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті структуровано компоненти виокремлені В.О. Моляко та Н.В. Кузьміною в структурі творчого потенціалу особистості стосовно вчителя іноземних мов. До соціального компонента творчого потенціалу віднесено складову "соціальна креативність". Уточнено структуру комунікативної компетентності вчителя іноземної мови. Змодельовано психолого-педагогічну технологію розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.922.8:[968-34]
А 72


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості [Текст] / Н. І. Антюхова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 12-25. - Бібліогр.: с. 21-22 (22 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- екологізація науки -- екологізація культури -- суспільна свідомість -- екологічне мислення
Анотація: Окреслено особливості екологізації науки та культури, а також охарактеризовано сутність екологізації суспільної свідомості. Описано особливості становлення екологічного мислення особистості та його впливу на формування творчого потенціалу людини. Охарактеризовано структуру творчого потенціалу особистості студента.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.92
Ш 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шандрук, Сергій Констянтинович.
    Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів [Текст] / С. К. Шандрук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- креативність -- психолог -- психологічна діяльність -- творча праця -- творчий потенціал
Анотація: Розглядаються основні концепції, положення та підходи до розвитку творчого мислення, творчості та професійних творчих здібностей майбутніх психологів. Проаналізовано сутність та особливості творчості, творчої активності та творчих здатностей особистості психолога-професіонала і виокремлено головні аспекти актуалізації його творчого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(06)
П 86


    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Рецепція проблеми творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов [Текст] / Н. І. Антюхова // Психологічний часопис : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 4-9. - Бібліогр.: с. 9 (12 назв) . - ISBN 978-966-189-358-9
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- структура особистості -- соціальна креативність -- комунікативна компетентність
Анотація: Обґрунтовано актуальність вивчення проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців. Охарактеризовано пізнавальний, морально-етичний, комунікативний, естетичний та творчий потенціали людини, описано компоненти структури особистості, яким ці зазначені потенціали відповідають. Обґрунтовано доцільність введення до структури творчого потенціалу вчителя іноземних мов соціального компонента, описано його складові.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний потенціал -- творчий потенціал -- професійний потенціал -- підвищення кваліфікації -- вчителі -- післядипломна освіта
Анотація: У статті послідовно описано методи виявлення і діагностики інтелектуального і творчого потенціалу вчителів на курсах підвищення кваліфікації. Проаналізовано якісні показники педагога, що базуються на творчості, підготовці, вмінні адаптуватися до конкретних педагогічних умов.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)


371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови [Текст] / Н. І. Антюхова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- структура особистості -- соціальна креативність -- комунікативна компетентність
Анотація: Окреслено особистісні якості майбутнього спеціаліста, які фасилітують становлення творчого потенціалу фахівця. Описано елементи творчого потенціалу спеціаліста. Охарактеризовано систему творчих якостей особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Садовая, М. А.
    Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы [Текст] / М. А. Садовая // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- професійна компетентність -- творчий потенціал -- творча діяльність -- творча самореалізація -- самоактуалізація
Анотація: Здійснено аналіз наукових підходів щодо дослідження творчого потенціалу особистості. Розкрито сутність творчих здібностей як складової професійної компетенції майбутніх спеціалістів соціально-культурної сфери.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема [Текст] / Н. І. Антюхова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 28-39. - Бібліогр.: с. 37-39 (12 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- структура особистості -- соціальний компонент -- соціальна креативність -- комунікативна компетентність
Анотація: В статті описано та охарактеризовано напрямки наукового дослідження психології творчості в цілому та психології творчого потенціалу зокрема. Обгрунтовано доцільність введення до структури творчого потенціалу вчителя іноземних мов соціального компонента, описано його складові.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шопіна, Марина Олександрівна.
    Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації [Текст] / М. О. Шопіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 321-328. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
вихователь -- творчий потенціал -- професійний потенціал -- творчі завдання -- підвищення кваліфікації
Анотація: Основну увагу в статті зосереджено на понятті розвитку творчого потенціалу вихователів дошкільних закладів, що розглядається як сукупність соціокультурних і творчих характеристик особистості педагога дошкільної освіти, що виражає готовність удосконалювати педагогічну діяльність. Аналізуються підходи до специфіки прояву психологічних властивостей та можливостей реалізації творчого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- професійна самореалізація -- потенціал -- творчий потенціал -- адаптивний потенціал -- складові творчого та адаптивного потенціалів -- індустрія моди -- фахівець індустрії моди
Анотація: У статті розглянуто сутність професійної самореалізації як один з вагомих чинників становлення особистості, як цілісне та інтегральне втілення творчого та адаптивного потенціалів. Обгрунтовано особливе місце у становленні, розвитку та реалізації професійності пошуково-перетворювальної активності у взаємодії з професійною діяльністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


151.51
М 71


    Міщиха, Лариса Петрівна.
    Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості [Текст] : монографія / Л. П. Міщиха. - Івано-Франківськ : Місто НВ, 2014. - 400 с. - ISBN 978-966-428-345-5 : 24.00 грн, 22.00 грн, 30.00 грн
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія особистості
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- особистість -- пізня дорослість -- інтегративна особистісна властивість -- творчий потенціал -- психобіографічний аналіз

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

159.954.4:373.011.3-051(043.5)
А 72


    Антюхова, Наталія Ігорівна.
    Психологічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н. І. Антюхова ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівненський державний гуманітарний ун-т. - Рівне, 2017. - 276 с. : табл. - Бібліогр.: с. 185-244. -
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія--Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- мотиваційний -- інтелектуальний -- вольовий та соціально-комунікативний компоненти творчого потенціалу -- соціальна креативність -- соціальна мотивація
Анотація: У роботі розроблено структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Зазначено, що творчий потенціал складається із певних компонентів, які, в свою чергу, вміщують окремі субкомпоненти та їхні складові. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано програму фасилітації розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Остання складається з трьох етапів: підготовчого; змістовного; контрольно-діагностувального. В емпіричному дослідженні гіпотеза, яку було висунуто на початку проведення експерименту, знайшла своє повне підтвердження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Михальчук, Н. О. \наук. кер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

153
П 86


    Калюжна, Ю. І.
    Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- творче мислення -- творча уява -- творча особистість -- мотивація досягнення -- самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
П 86


    Тодорова, І. С.
    Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів [Текст] / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
креативно-інноваційний потенціал -- творчий потенціал -- дивергентне мислення -- загальні творчі здібності -- професійна підготовка менеджера
Анотація: Стаття присвячена дослідженню змісту креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів та завдань з його розвитку в процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Уточнено поняття «креативно-інноваційний потенціал» в контексті діяльності менеджера, теоретично обґрунтовано та емпірично перевірено двофактору модель структури креативно-інноваційного потенціалу менеджера. Схарактеризовано види та рівні сформованості креативно-інноваційного потенціалу. Представлені результати емпіричного дослідження креативно-інноваційного потенціалу студентів.


Дод.точки доступу:
Бульченко, Д. С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 112-120. - Бібліогр.: с. 118-120 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- дизайнер -- індустрія краси та моди -- творчий потенціал -- перцепція -- творче сприймання -- естетичне сприймання
Анотація: У статті проаналізовано зміст понять «дизайн», «дизайн в індустрії краси та моди» як творчої проектно-художньої діяльності, процесу і результату художньо-технічного проектування фешн-продуктів, що зорієнтовано на досягнення найповнішої відповідності створюваних фешн-об'єктів і середовища загалом утилітарним й естетичним потребам споживачів, а також суттєве підвищення конкурентоспроможності фешн-продукції. Означено місце і роль творчого та адаптивного потенціалів перцепції у дизайні як цілісного та інтегрального процесу технологічного і художнього освоєння об'єктивної складної та багатогранної дійсності, адаптування до мінливих умов, зокрема у сфері краси та моди, а також розкриття власного потенціалу, світосприймання, світогляду, смаків, дизайнерської позиції у продуктах дизайнерської діяльності. Особливу увагу сфокусовано на тому, що у художньо-творчому процесі дизайну творче світосприймання та художнє сприймання є основою творчого комбінування ідей, образів, творчої імпровізації, коли автоматично відбувається фіксація нового в об’єкті; бачення цілого та деталей, зовнішньої форми та внутрішньої суті речей, відомого у невідомому, невідомого у відомому, одиничного та всезагального в одному об’єкті. Зазначено, що творче й естетичне сприймання дизайнера, повноцінне відтворення особливостей сприйманого світу у дизайні сприятиме залученню дизайнера до творчої діяльності та навпаки у творчо-пізнавальної діяльності виникатиме нове сприйняття предметного і соціального світу, і навпаки у творчо-пізнавальній діяльності виникає нове сприймання оточення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)