159.955.1:165.243
К 56


    Коваленко , Алла Борисівна.
    Психологія розуміння творчих задач [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Коваленко Алла Борисівна ; Київ. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2000. - 396,[17] с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 355-396. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Розуміння задач--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
РОЗУМІННЯ -- знак і значення -- МИСЛЕННЯ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ТВОРЧІ задачі -- КОҐНІТИВНИЙ досвід суб'єкта -- смислова трансформація -- творчий тренінг
Анотація: В дослідженні розроблено модель процесу розуміння багатосмислових об'ктів. Здійснено аналіз процесу розуміння творчих задач та основних його складових компонентів. Досліджено характер залежності успішності процесу розуміння від рівня сформованості когнітивного компоненту. З'ясовано особливості прояву мислительних стратегій в процесі розуміння творчих задач та їх зв'язок з рівнями психічного розвитку суб'єкта.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Київський університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.954/.956
М 74


    Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна.
    Психологія творчого математичного мислення студентів [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Мойсеєнко Лідія Анватоліївна ; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 504 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 437-472. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Творче мислення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- математичне мислення -- МИСЛЕННЯ -- РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ -- ТВОРЧІ задачі -- розуміння -- інтуїція -- мовленнєвий акт
Анотація: В дослідженні проаналізовано результати психологічних досліджень творчого мисленнєвого процесу та розроблено теоретико-експериментальний підхід до вивчення проблеми творчого математичного мислення. Проаналізовано процес розуміння студентами творчих математичних задач впродовж їх розв'язування. Досліджено динаміку процесу формування гіпотези розв'язку творчої математичної задачі та визначено зміст мисленнєвих тенденцій, що спрямовують пошукові дії при розв'язанні математичних задач різних класів. З'ясовано зміст та механізми деяких неусвідомлених мисленнєвих актів студентів, що мали місце впродовж пошуку розв'язку творчих математичних задач. Розкрито сутність поняття стилю математичного мислення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922
Ч-34


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чеботова, Я. В.
    Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера [Текст] / Я. В. Чеботова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 336-341. - Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
креативність -- творчість -- особистість -- дизайн -- проектування -- творчий потенціал -- творчий процес -- творчі задачі
Анотація: В статті проаналізовано сутність поняття "креативність" в вітчизняній та зарубіжній психологічній літературі, виявлено складові творчого потенціалу особистості. Успішність творчої діяльності в сфері дизайну передбачає сформованість психологічних процесів, здатних забезпечити вирішення специфічних творчих задач найбільш продуктивними методами.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)