159.955.1:165.243:81'42
Д 50


    Діхтяренко, Світлана Юріївна.
    Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Діхтеренко Світлана Юріївна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 238 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
настанова -- розуміння -- пісенний текст -- новоутворення -- творчий потенціал -- самодіяльність -- інтерпретація -- саморозуміння
Анотація: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.953.5:81'243(043.5)
К 78


    Кравчина, Тетяна Володимирівна.
    Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кравчина Тетяна Володимирівна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 201-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розуміння--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
інтерпретація -- іншомовний науковий текст -- розуміння -- творчі здібності -- інтелектуальні здібності -- стратегії поведінки
Анотація: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3
А 65


    Андрєєва, Ярослава Федорівна.
    Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Андрєєва Ярослава Федорівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 189 с. : табл., рис. - Біібліогр.: с. 175-186. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Читання тексту--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читання -- текст -- комунікативна компетентність -- діалогічна взаємодія
Анотація: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955.1:159.937:165.243
А 72


    Антонюк , Николай Степанович.
    Сравнительная характеристика понимания учащимися речевой информации в зависимости от способа её восприятия [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Антонюк Николай Степанович ; науч. рук. Баев Б. Ф. ; Киев. Ордена Ленина гос. ун-т им Т. Г. Шевченко. - Киев, 1977. - 160 с. : табл. - Библиогр.: с. 138-154. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевая информация--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
речевая информация -- учебный текст -- слуховое восприятие

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Баев, Б. Ф. \науч. рук.\; Киевский Ордена Ленина государственный университет им. Т. Г. Шевченко (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9:62
В 15


    Валовая, Ирина Константиновна.
    Психологические особенности формирования умственных операций в сенсорном навыке [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Валовая Ирина Константиновна ; науч. рук. Клименко В. В. ; Харьк. Ордена Ленина и Ордена Октябрьской революции политехн. ин-т им. В. И. Ленина. - Харьков, 1988. - 140 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 123-137. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Умственные операции--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
оператор -- психические процессы -- умственные операции -- утомление -- аффективность -- операторы ЭВМ -- напряженность -- смысловой текст -- сенсомоторный навык

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Виктор Васильевич \науч. рук.\; Харьк. Ордена Ленина и Ордена Октябрьской революции политехнический институт им. В. И. Ленина (Харьков)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955.1:165.243
К 67


    Корнияка, Ольга Николаевна.
    Психологические особенности понимания сообщения в зависимости от характера сочетания слова и наглядности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Корнияка Ольга Николаевна ; науч. рук. Чепелева Н. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1988. - 188 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 155-167. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Понимание--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
вербальная информация -- НАГЛЯДНОСТЬ -- знаковая наглядность -- ПОНИМАНИЕ -- научный текст -- ЭКСПЕРИМЕНТ
Анотація: В диссертации теоретически и экспериментально исследованы проблемы понимания текста, включающего в свою структуру вербальные и специфически наглядные средства передачи информации. Определены психологические особенности взаимодействия вербальных и наглядных средств предъявления информации в процессе понимания письменного сообщения. Установлена роль знаково-символической наглядности в структуре текста, и в частности ее функции в системе управления смысловым восприятием этого сообщения читателем. Выявлены уровни понимания сообщения в зависимости от степени сформированности у испытуемых умений и навыков проникновения в смысловую структуру текстов, и в частности от умения интерпретировать знаковую наглядность.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелева, Н. В. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Шифр: В665823 (Журнал)
Вестник Московского университета. Серия 14. Психология [Текст]/ Моск. гос. ун-т ; (Москва). - Москва : МГУ. - Виходить тричі на рік
Гл. ред. : Леонтьев А. Н.Науч. ред. : Лучков В. В.Науч. ред. : Нежнова Т. А. - ISSN 0201-7385

159.922.75:799.3+159.925
С 30


    Семак, Олена Олегівна.
    Особистісні кореляти успішності інтерпретації хореографічного тексту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Семак Олена Олегівна ; наук. кер. Москалець В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 245 с. : табл., рис., фотогр. - Бібліогр.: с. 182-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтерпретація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- розуміння -- інтерпретація -- хореографічний текст -- невербальна поведінка -- художній образ -- інтерпретаційна схема
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню особистісних чинників, якими зумовлюється успішність розуміння й інтерпретації хореографічного тексту. Встановлено певний симптомокомплекс спеціальних утворень і характеристик самоставлення, які постають детермінантами (корелятами) вибору певного способу інтерпретації хореографічного сюжету. Визначено й обґрунтовано перелік якісно-кількісних критеріїв успішності інтерпретації хореографічного тексту, які склали зміст відповідних психотехнічних процедур розробленої навчально-тренінгової програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москалець, Віктор Петрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3+028.02
С 60


    Соломка, Едуард Тіберійович.
    Формування читацької компетентності учнів старших класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Соломка Едуард Тіберійович ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 171 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 158-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Компетентність--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
читання -- текст -- смисл -- читацька компетентність -- продуктивність читання -- когнітивні операції читання -- діалогічна взаємодія -- старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів старших класів основних складових читацької компетентності, яка є одним з провідних чинників продуктивності читання. Визначено зміст та структуру читацької компетентності як інтегральної властивості особистості читача. Встановлено її вплив на продуктивність читацької діяльності. Обґрунтовано критерії сформованості читацької компетентності учнів старших класів.Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування читацької компетентності учнів в процесі вивчення курсу української літератури.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.955.1:165.243+028.02
Ч-12


    Чазова, Алла Александровна.
    Влияние рационального чтения на понимание вербальных и пикториальных текстов [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01, 19.00.07 / Чазова Алла Александровна ; науч. рук. Брудный А. А. ; Кыргызский государственный медицинский институт. - Бишкек, 1992. - 146 с. : табл., мал., рис. - Библиогр.: с. 108-137. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Понимание текста--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
рациональное чтение -- понимание текста -- вербальный письменный текст -- понимание пикториального текста
Анотація: В работе исследовано влияние на понимание пикториального текста как его монтажа, так и времени предъявления. Разработаны способы для определения сформированности навыка понимания студентами вербальной текстовой информации. Определены уровни сформированности навыка понимания вербальных письменных текстов у студентов-медиков и студентов-гуманитариев, закончивших школу на русском и национальном языках. Проведен сравнительный анализ сформированности навыка понимания вербальных письменных текстов у студентов-медиков 1, 3 и 5 курсов, а также студентов-медиков и студентов-гуманитариев 5 курса.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Брудный, А. А. \науч. рук.\; Кыргызский государственный медицинский институт (Бишкек)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.015.3:159.954
Ш 37


    Шевченко, Валентина Федоровна.
    Формирование у учащихся творческих приемов работы с художественным текстом [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Шевченко Валентина Федоровна ; науч. рук. Моляко В. А. ; Ин-т психологии АПН Украины. - Киев, 1994. - 201 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 157-175. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Работа с текстом--Речевая деятельность--Диссертации
   Педагогическая психология--Творческая деятельность--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
психология творчества -- творческий потенциал -- художественный текст -- текстообразование -- творческие приемы работы -- работа с художественным текстом
Анотація: В диссертации выявлен и описан актуальный набор стратегий, используемый при решении задач на построение художественных текстов . Осуществлена классификация основных мыслительных тактик и разработаны приемы психологической диагностики. Разработана программа по формированию у старшеклассников творческих приемов работы с художественным текстом.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.953.5:81'243
Г 87


    Громова, Наталія михайлівна.
    Формування у студентів прийомів діалогічної взаємодії з іншомовними текстами [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Громова Наталія Михайлівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 206 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 166-190. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Вивчення іноземної мови--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
діалогове спілкування -- діалогова взаємодія -- іншомовний текст -- розуміння -- когнітивна читацька компетентність
Анотація: У дисертації досліджено формування прийомів діалогічної взаємодії з іншомовними газетними текстами та підвищення рівня розуміння текстів студентами вищих навчальних закладів. Проаналізовано підходи до вивчення проблеми розуміння текстів, визначено психологічні характеристики розуміння іншомовних газетних текстів та їх основні діалогічні риси. Розглянуті прийоми діалогічної взаємодії з іншомовними текстамиі виділені найбільш ефективні. Розроблено програму формування у студентів прийомів діалогічної взаємодії з іншомовними газетними текстами.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

82
В 26
809 "р" / В 26-ЧЗ


    Вегеле, Франц.
    Дантъ Алигьери, его жизнь и сочиненія [Текст] / Ф. Вегеле ; пер. А. Веселовский. - Перев. с 3-го изд. - Москва : [б. в.], 1881. - 446 с. - (в пер.) : Б. ц.
УДК
Рубрики: Литературоведение--Биография Данте Алигьери--Біографічні видання
Кл.слова (ненормовані):
ЛИТЕРАТУРоведение -- биография Данте Алигьери -- творчество Данте Алигьери

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Веселовский, Алексей \пер.\; Данте, Алигьери (Итальянский поэт ; 1265-1321) \о нем\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

   15
   А 19


    Авенариус, Рихард.
    О предмете психологии [Текст] : пособие / Р. Авенариус ; пер. И. Марков. - Москва : Московское книгоиздательство, 1911. - 83,[14] c. : табл. - 0.60 грн р.
Примітки про походження:
Книга отримана у спадок від професора О.М. Раєвського
Екслібрис: (На титульній сторінці штамп у вигляді книги з написом : "Библиотека Проф. А. Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЯ -- ЗАГАЛЬНА психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Марков, Иван \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15
Б 46


    Бэн, А.
    Психология [Текст] : пособие / А. Бен ; пер. В. Н. Ивановский. - Москва : Издание М. Н. Прокоповича, 1906. - 123 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Общая психология
Кл.слова (ненормовані):
ПСИХОЛОГІЯ -- Праці А. Бена

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ивановский, В. Н. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.01
Б 97


    Бэн, А.
    Психология [Текст] : пособие. Т. I / А. Бэн ; пер., ред. А. С. Белкин. - Москва : Типография И. А. Баландина, 1902. - 422 с. : іл. - (Библиотека для самообразования). - Б. ц.
Перевод с английского, под редакцией и с предисловием приват-доцента Императорского Московского университета А. С. Белкина
Збереження документу: задов.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Загальна психологія -- праці Бена А.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Белкин, А. С. \пер., ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.01
Б 13


    Бэн, А.
    Психология [Текст] : пособие. Т. ІІ / А. Бэн ; пер. В. Н. Ивановский. - Москва : Издание М. Н. Прокоповича, 1906. - 101 с. - Б. ц.
Пер. с англ. и предисл. В. Н. Ивановского
Збереження документу: задов.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
Загальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ивановский, В. Н. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.01
В 24


    Введенский, А. И.
    Психология без всякой метафизики [Текст] : пособие / А. И. Введенский. - Изд. 3-е, испр. и доп. - Петроград : Типография М. М. Стасюлевича, 1917. - 351 с. : ил. - Б. ц.
Примітки про особливості:
На титульній сторінці екслібрис - штамп у вигляді книги з написом "Библиотека проф А.Н. Раевского", також штамп "Психологическая семинария при Университете св. Владимира"
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.01
В 24


    Введенский, А. И.
    Психология без всякой метафизики [Текст] : пособие / А. И. Введенский. - изд. 2-е, испр. и доп. - Петроград : [б. в.], 1915 (Типография М. М. Стасюлевича). - 351 с. - Б. ц.
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.9.01
В 38


   
    Вестник психологии, криминальной антропологии и гипнотизма [Текст] : сборник. Год 1, вып. 1 / ред.: В. М. Бехтерев, В. С. Серебреников. - Санкт-Петербург : [б. в.], 1904 (Типография Акц. Общ. Брокгауз-Ефрон). - 800 с. : табл. - Б. ц.
Примітки про походження:
Пимірник отриманий у спадок від проф. О. М. Раєвського
Екслібрис: (Штамп : "Психологическая семинария при Университете св. Владимира", штамп : "Библиотека проф. А. Н. Раевского")
Збереження документу: задов.
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уголовная антропология -- нравственная эволюция -- внушение -- биологическое значение психики -- психология мистицизма
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бехтерев, В. М. \ред.\; Серебреников, В. С. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)