159.922.8
М 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Майстренко, Тетяна Миколаївна.
    Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів [Текст] / Т. М. Мпайстренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 352-359 : табл. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
академічна обдарованість -- регуляція -- рефлексія -- уміння -- цінності -- ціннісна регуляція -- навчальна діяльність
Анотація: Зроблено аналіз особливостей ціннісної регуляції навчальної діяльності студентів з ознаками високого рівня академічних здібностей. Для кращого розуміння особливостей навчання цієї групи студентів досліджується як саме вони здійснюють процес регуляції навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.923.2:614.252-057.875
Ч-37


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ [Текст] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 401-410 : табл. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
самооцінка -- професійна самооцінка -- професійно важливі якості -- професійні уміння -- професіоналізація -- студенти-медики
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей професійної самооцінки студентів 1-3 курсів медичного університету.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне спілкування -- конфлікти -- соціально-психологічний клімат -- професійно важливі якості -- професійні уміння
Анотація: У статті розглянуто особливості конфліктів у професійній діяльності, професійного спілкування, соціально-психологічного клімату, соціально-психологічної адаптації молодих працівників, негативних психоемоційних станів особистості молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки та їх психологічної готовності до дій в екстремальних умовах службової діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(57.026)
А 43


    Носко, Людмила Анатоліївна.
    Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів [Текст] / Л. А. Носко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 156-164 : табл. - Бібліогр.: с. 162-164 (7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексивні уміння -- тип рефлексії -- рефлексивність -- рівень рефлексивності
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Проаналізовано дані дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості та рівня її сформованості. Визначено диференційний тип рефлексії респодентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


154
А 43


    Ятчук, М. С.
    Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
уміння спілкуватися -- уміння слухати -- стиль поведінки в конфліктній ситуації -- спілкування -- толерантність -- емпатія
Анотація: У статті розглядається проблема особливостей спілкування працівників органів та установ виконання покарань. Виявлено ситуації, що викликають у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України негативні емоції під час спілкування з керівництвом, колегами, друзями, засудженими та іншими. Встановлено загальний рівень розвитку уміння спілкуватися у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. Виділено стилі поведінки працівників органів та установ виконання покарань у конфліктних ситуаціях. Запропоновано напрями розвитку уміння спілкуватися у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зеленська, З. П.
    Особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 201-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- навчальний процес -- розвиток -- учень середньої школи -- підліток -- інтерактивні технології
Анотація: В статті викладено результати теоретичних досліджень, що висвітлюють особливості розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи. Розглянуто зміст поняття «комунікативні уміння», яке визначено як усвідомлені комунікативні дії учнів і їх здатність правильно будувати свою поведінку, управляти нею відповідно до задач спілкування. Встановлено, що розвитку комунікативних умінь учнів середньої школи сприятиме застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Носко, Людмила Анатоліївна.
    Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів [Текст] / Л. А. Носко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 394-400. - Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексивні уміння -- тип рефлексії -- рефлексивність -- рівень рефлексивності
Анотація: У статті представлено програму психологічного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Викладено концептуальні положення, покладені в основу програми. Розкрито принципи, на котрих вона базується. Описано методики, спрямовані на дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості, рівня її сформованості, визначення диференційного типу рефлексії. Зазначено особливості проведення і застосування конкретних психодіагностичних методів та методик.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чекрижова, Марія Михайлівна.
    Динаміка самооцінки професійних умінь студентів у процесі здобуття медичної освіти [Текст] / М. М. Чекрижова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 413-422
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійні здібності -- професійна самооцінка студентів -- професійні уміння -- професіоналізація студентів медичного закладу освіти
Анотація: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження особливостей самооцінки професійних умінь студентів, які здобувають вищу медичну освіту на різних етапах навчально-професійної підготовки. Встановлено, що диференційованість самооцінки професійних умінь та особливості їх змістової репрезентації у суб'єктивній картині здібностей залежить від курсу навчання та досвіду роботи в медичних закладах. Показано динаміку змісту самооцінки фахових умінь студентів - майбутніх лікарів: від окремих медичних маніпуляцій до діагностичних та лікувальних умінь. Виявлено, що у процесі фахової підготовки рівень самооцінки професійних умінь зростає як за індивідуальними самооцінними конструктами, так і за заданими. Виявлено, що студентам з високою академічною успішністю властивий вищий рівень самооцінки професійних умінь за індивідуальними конструктами, ніж студентам з низькою академічною успішністю. Проаналізовано гендерні відмінності в самооцінці професійних умінь студентів: з'ясовано, що юнки вище оцінюють рівень розвитку індивідуальних професійних умінь ніж юнаки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(5А2.2)П
А 43


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Концептуальні засади експериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 83-89. - Бібліогр.: с. 87-89 (11 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- методологічні підходи -- принципи дослідження -- учень основної школи
Анотація: У статті представлено теоретико-методологічні підходи до еспериментального дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики. Базовими у досліджені визначено системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований та особистісно-комунікативний підходи. Основним методом нашого дослідження є генетико-моделюючий метод. Визначено принципи дослідження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)


15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Психологічні засади дослідження процесу професійного становлення особистості [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 93-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистісне становлення -- професійне становлення -- соціально зріла особистість -- динаміка соціального розвитку -- настановлення -- знання -- уміння -- морально-етичні якості
Анотація: У статті проаналізовано феномен "особистісного становлення" з точки зору впливу на нього зовнішніх та внутрішніх чинників, обгрунтовано відмінні характеристики розвитку особистості та її формування, окреслено етапи соціального становлення особистості та зроблено висновки щодо професійного становлення суб'єкта. Зазначено, що професійне становлення особистості аналізуватиметься з точки зору процесу і результату. В першому випадку професійне становлення суб'єкта характеризується з огляду на динаміку соціального розвитку людини, яка визначає її формування як соціально зрілої особистості. В свою чергу, під соціально зрілою особистістю в психолого-педагогічній літературі розуміють рівень сформованості настановлень, знань, умінь та морально-етичних якостей, достатній для вмілого виконання суб'єктом всієї сукупності соціальних ролей, притаманних дорослому. Наголошено, що з урахуванням феномену соціальної зрілості, через її базові показники можна "наповнити" зміст професійного становлення, описати його, як процес, і як результат.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ


15(02)
З 14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 3 / Міністерство внутрішніх справ України, Національна академія внутрішніх справ, Навчально-науковий інститут права та психології ; авт.-упор.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк . - Київ : [Нац. акад. внутр. справ], 2014. - 160 с. - 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
деятельность -- уміння -- навички -- теория развития психики ребёнка -- дошкольная игра -- учебная деятельность -- труд


Дод.точки доступу:
Хохліна, О. П. \авт.-упор.\; Кущенко, І. В. \авт.-упор.\; Гребенюк , М. О. \авт.-упор.\; Міністерство внутрішніх справ України; Національна академія внутрішніх справ; Навчально-науковий інститут права та психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - 2-ге доп. видання. - Київ : Радянська школа, 1961. - 584 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - Київ : Радянська школа, 1955. - 526 с. - 1.27 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

15(02)
П 86


   
    Психологія [Текст] : підручник для педагогічних вузів / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології ; за ред. Г. С. Костюка. - вид. 3-є допов. - Київ : Радянська школа, 1968. - 572 с. - 1.34 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- завдання психології -- методи психології -- виникнення психіки -- розвиток психіки -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- увага -- воля -- цілі діяльності -- мотиви діяльності -- уміння -- навички -- гра -- навчання -- праця -- спрямованість особистості -- здібності -- темперамент -- характер


Дод.точки доступу:
Костюка, Г. С. \за ред.\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)

15(08)
А 43


    Грейліх, О. О.
    Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку [Текст] / О. О. Грейліх // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 91-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
мова -- мовлення -- мовлиннєві навички -- мовлиннєва культура -- мислення -- комунікативна компетенція -- мовна компетенція -- комунікативно-мовленнєві уміння
Анотація: Стаття присвячена проблемі мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Здійснено аналіз підходів до навчання мови й розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито структурні компоненти мовлення. Висвітлено типи оволодіння дітьми дошкільного віку рідною мовою. Підкреслено, що ключовою психолінгвістичною проблеми дошкільної мовної освіти є співвідношення комунікативності та лінгвістичної свідомості, що є усвідомленням мовного матеріалу. Комунікативність розглядається як автоматизація навичок, які сформовані в процесі інтуїтивно-чуттєвого засвоєння засобів рідної мови. Зазначено роль комунікативності як головної умови автоматизації навичок, сформованих в процесі засвоєння засобів рідної мови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


15(08)
А 43


    Зеленська, З. П.
    Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи [Текст] / З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 304-310. - Бібліогр.: с. 310 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
емпатія -- емоційний бар'єр -- підлітки -- статеві відмінності -- учень основної школи -- комунікативні уміння -- комунікативний контроль
Анотація: У статті викладено результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей прояву статевих відмінностей комунікативних умінь учнів 6-7 класів основної школи. Встановлено, що хлопці мають більше емоційних бар'єрів у спілкуванні і їм складніше керувати власними емоціями, ніж дівчатам. У дівчат краще розвинені емпатія до тварин, до дітей, до художніх творів, емпатійні тенденції та комунікативні якості. Також зазначено, що переважна більшість опитаних учнів мають низький рівень потреби у спілкуванні, що потребує врахування при розробці психокорекційної програми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 51 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 68 с. : табл. - 12.00 грн.
    Зміст:
Канівець, Т. М. Зміст, структура та чинники розвитку психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар'єри / Т. М. Канівець, Г. С. Фесун. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-9 (29 назв)
Карамушка, Л. М. Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
Інші автори: Креденцер О. В., Терещенко К. В., В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Поплавська, А. П. Роль організаційно-психологічних чинників у підвищенні ефективності діяльності промислових підприємств в умовах змін / А. П. Поплавська. - С .17-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (28 назв)
Примачок, Л. Л. Функціональний аспект професійного становлення особистості / Л. Л. Примачок. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 28-30 (33 назви)
Власенко, А. А. Про адаптаційну функцію когнітивного стилю особистості / А. А. Власенко. - С .31-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (19 назв)
Клибанівська, Т. М. Теоретичні аспекти дослідження самосвідомості особистості / Т. М. Клибанівська. - С .37-42. - Бібліогр.: с. 41-42 (23 назви)
Tsymbal, I. V. Psychological conditions of improving reading competence of modern specialists / I. V. Tsymbal. - С .43-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (14 назв)
Чиркова, Т. І. Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування / Т. І. Чиркова. - С .49-53. - Бібліогр.: с. 53 (11 назв)
Юник, І. Д. Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура / І. Д. Юник. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
Яцина, О. Ф. Функціональність практик шлюбно-сімейного партнерства та батьківства: нові змісти / О. Ф. Яцина. - С .60-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

154
А 43


    Юник, І. Д.
    Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура [Текст] / І. Д. Юник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні уміння -- комплексні уміння -- комунікативні навички -- комунікатори -- реципієнти -- інформація -- конструкти
Анотація: Розглянуто зміст комплексних комунікативних умінь комунікаторів у конетксті сучасних методологічних підходів до вивчення означеного феномену. Розкрито структуру комплексних комунікативних умінь комунікаторів, яку складають фахові знання, комунікативні вміння і комунікативні навички. Доведено, що тільки цілеспрямований розвиток кожного складника означеного феномену забезпечує якісне формування універсаьної системи психофізичних дій, спрямованих на створення узагальненого образу уявної моделі донесення інформації до реципієнтів не з відносно самостійних конструктів, а з об'єднаних їхніх угруповань, а також спрямованих на його реалізацію завдяки блочному застосувчанню комунікативних навичок.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


373.5.015:[159.922.73:17.026.3]:81'232'373'45
З 48


    Зеленська, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 189 с. : табл. + 1 додатки 18 с. - Бібліогр.: с.166-189 (245 назв). -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні освітньої школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

373.5.015:3[159.922.73:17.026.3]:81'232'373.5
З 48


    Зеленська Зоя Петрівна, Зоя Петрівна.
    Психологічні особливості розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / З. П. Зеленська Зоя Петрівна ; наук. кер. Н. М. Панасенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 28 с. : табл. -
УДК

Кл.слова (ненормовані):
здобувачі загальної середньої освіти -- іноземна мова -- іншомовна лексика -- комунікативна компетентність -- комунікативні уміння -- комунікація -- лексична компетентність -- психокорекційна програма -- психокорекція -- спілкування -- тренінг -- учні основної школи
Анотація: У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування комунікативних умінь учнів освітньої школи в процесі засвоєння іншомовної лексики; розширено сутність понять "комунікативні уміння", психологічні особливості розвитку комунікативних умінь в процесі засвоєння іншомовної лексики; етапи розвитку комунікативних умінь у процесі засвоєння іншомовної лексики; методи засвоєння іншомовної лексики. Описано етапи організації емпіричного дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи у процесі засвоєння іншомовної лексики; обгрунтовано вибір психодіагностичних методик, наведено та проаналізовано результати дослідження розвитку комунікативних умінь учнів основної школи в процесі засвоєння іншомовної лексики. Визначена і науково обгрунтована й емпірично перевірена авторська програма розвитку комунікативних умінь учнів основної шкли в процесі засвоєння іншомовної лексики.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)