159.943.75:37/Ч-37-288107

    Чеканська, Лариса Миколаївна.
    Психологічні особливості та адаптаційні можливості ліворуких дітей в учбовій діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Чеканська Лариса Миколаївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 196 с. - Бібліогр.: с. 169-189. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Учбова діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Ліворукі діти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
функціональна асиметрія -- мануальна асиметрія -- психологічні особливості -- ліворукі діти -- адаптація -- адаптаційні можливості -- соціально-психологічні фактори -- профілактика
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження психологічних особливостей та адаптаційних можливостей ліворуких дітей молодшого шкільного віку. Аналізуються різні підходи щодо вивчення функціональної асиметрії дітей. динаміки їх становлення в онтогенезі. Визначаються основні причини виникнення ліворукості: генетичні, паталогічні, вплив оточення, а також ліворукість. ролзкривається зміст адаптаційних можливостей, визначаються властивості, які забезпечують адаптацію молодшого школяра: конституційно-морфологічні,нейродинамічні, психодинамічні, особистісні, соціально-психологічні та ін. Встановлюється закономірність факторів, які впливають на успішність адаптації, і факторів, які негативно позначаються на виконаній роботі. Розроблена та апробована корекційно-розвивальна програма підвищення адаптаційних можливостей ліворуких дітей в учбовій діяльності. Програма включає в себе вправи на розвиток довільності, просторових уявлень, мовлення, мислення, а також завдання, які спрямовані на розвиток міжпівкульної взаємодії. Експериментально доведено, що мануальна асиметрія людини є одним із чинників, що впливають на адаптаційні можливості ліворуких дітей Ліворукі учні молодших класів відрізняються від праворуких психологічними особливостями учбової мотивації, мислення, тривожності та сомооцінки, корекція та розвиток яких підвищує їх адаптаційні можливості в учбовій діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.91+159.923:616.8
Х 20


    Харченко, Дмитро Миколайович.
    Психологічні та психофізіологічні особливості осіб із психосоматичними розладами [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Харченко Дмитро Миколайович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 356-397. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психосоматичні розлади--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психофізіологічні особливості -- психосоматичні розлади -- облігатні фактори -- врівноваженість -- нервові процеси -- СНП -- алекситимія -- предиктори -- тривожність -- нейротизм
Анотація: Дослідження здійснене з позиції системного підходу і дозволило визначити особливості структурно-функціональних взаємозв`язків психосоматичних недомагань і їх психофізіологічних, психологічних та соціально-психологічних детермінант. Здійснено методологічний аналіз сучасних підходів і теоретичних моделей розвитку психосоматичних розладів, визначено методологічні засади психологічного дослідження психосоматичних захворювань. Виявлено предиктори психосоматичних розладів, які можуть проявитися як на рівні поведінкових реакцій, так і на рівні інтрапсихічних переживань, та детермінуючий фактор-тривожність, яка є найбільш чутливим індикатором психологічного статусу. Визначено тріаду облігантних факторів впливу на психосоматичні порушення: індивідуально-психологічних, психофізичних та соціально-психогічних. Запропоновано та обгрунтовано метод комплексного вияву психосоматичних недомагань за психофізіологічними показниками, показниками співвідношення індивідуально-психологічних особливостей та соціально-психологічних факторівв розвитку розладів та виокремити групи ризику до психосоматичних розладів. Розроблено інтегративний підхід, завдяки якому з`являється можливість вивчення психогенних розладів в тісному зв`язку з особистісними властивостями, психічними станами та нейродинамічними властивостями, а також їх різноманітності і динаміки. Інтегративний підхід передбачає цілісне вивчення особистостіяк системи, кожен елемент якої перебуває у взаємозв`язку і взаємозалежності. Тому і виділення, так і вивчення окремих елементів стає можливим лише суто гіпотетично. При такому підході вивчаються як окремі прояви психіки людини, так і робиться спроба зрозуміти природу людини в цілому-у широкому світоглядному контексті. Розроблено програму з виявлення та профілактики психосоматичних розладів на основі описанних загальних психофізіологічних та індивідуально-психологічних факторів для всіх психосоматичних недомагань і диференційований підхід до окремих суб`єктивних скарг.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.964
Б 61


    Біла, Оксана Григорівна.
    Психокорекційні можливості методу активного соціально-психологічного навчання (на матеріалі підготовки психологів-практиків) [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Біла Оксана Григорівна ; наук. кер. Яценко Т. С. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2002. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психокорекція--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
групова психокорекція -- АСПН -- психокорекційні фактори -- процесуальна психодіагностика -- несвідоме -- психомалюнок
Анотація: Доведено, що результативність групової психокорекції за методом АСПН залежить від особливостей процесуальної психодіагностики, пов`язаної з об`єктивуванням несвідомих аспектів психіки, від єдності психодіагностичної та психокорекційної процедур, від урахування керівником групи АСПН групових психокорекційних факторів, а також від забезпечення дієвості провідних механізмів психокорекції (позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Яценко, Тамара Семенівна \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-057.875
З-48


    Зеленська, Тетяна Анатоліївна.
    Соціально-психологічні особливості самоідентифікації студентів технічних спеціальностей в умовах ступеневої освіти [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Зеленська Тетяна Анатоліївна; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН. - Київ, 2012. - 311 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 292-311. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Самоідентифікація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентифікація -- ідентичність -- самоідентифікація -- ідентифікаційна матриця -- статуси ідентичності -- соціально-демографічні фактори -- соціально-психологічні особливості -- ступенева освіта
Анотація: У десертації проведено дослідження соціально-психологічних особливостей самоідентифікації студентів технічних спеціальностей

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

37.064.2:159.954.4]:378
Д 53


    Дмитрієва, Світлана Михайлівна.
    Психологічні особливості педагогічної співтворчості викладача і студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дмитрієва Світлана Михайлівна ; наук. кер. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 202 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 145-162. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Педагогічна співтворчість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна співтворчість -- діалогове навчання -- партнери -- психолого-педагогічні фактори
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей співтворчості викладача і студентів у навчанні. Розкриті теоретичні аспекти вивчення проблеми педагогічної співтворчості, виявлені потенційно значимі для сумісної співтворчості психологічні характеристики партнерів творчого процесу, визначені психолого-педагогічні фактори успішної організації спільної творчої діяльності викладача і студентів у навчання, обґрунтована методика експериментального діалогового навчання з елементами творчого тренінга.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.8-056.49:316.613.434+316.62
Д 75


    Дроздов, Олександр Юрійович.
    Соціально-психологічні фактори динаміки агресивної поведінки молоді [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.05 / Дроздов Олександр Юрійович ; наук. кер. Скок М. А. ; Чернігів. держ. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Київ, 2004. - 201 с. : табл. - Бібліогр.: с. 179-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Агресія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
АГРЕСІЯ -- АГРЕСИВНІСТЬ -- АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА молоді -- ФАКТОри агресії
Анотація: Дисертація присвячена вивченню таких соціально-психологічних факторів агресивної поведінки сучасної молоді , як вплив у сім'ї, групи однолітків, засобів масової комунікації, соціально-економічних факторівта конкретних соціальних ситуацій. Емпірично було встановлено, що вплив ряду соціально-психологічних факторів на формування та прояв агресивної поведінки молоді пов'язаний з певними демографічними та особистісними характеристиками. Також було виявлено, що зростання агресії в сучасному молодіжному середовищі зумовлено, головним чином, поширенням ситуативних проявів агресії серед неагресивних особистостей, які становлять більшість молоді. За результатами досліджень автором було розроблено навчальний спецкурс "Психологія агресивної поведінки".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Скок, Микола Андрійович \наук. кер.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.947.5:37.011.3-051-057.85/.86
К 17


    Кальницька, Катерина Олексіївна.
    Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Кальницька Катерина Олексіївна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 1999. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 171-188. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Мотивація--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
модель мотивації -- ПІДВИЩЕННЯ професійної кваліфікації -- МОТИВАЦІЙНІ фактори -- СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ситуація -- особливості диспозиції -- соціально-психологічна адаптованість
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення кваліфікації педагога. Розроблено та емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.2-055.26:618
М 21


    Мальована, Юлія Михайлівна.
    Сімейні фактори формування материнської сфери у жінок із загрозою переривання вагітності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Мальована Юлія Михайлівна ; наук. кер. Грабська І. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 227-248. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Материнство--Вагітність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
загроза переривання вагітності -- ускладнена вагітність -- невиношування вагітності -- материнська сфера -- значущі інші -- теорія сімейних систем -- материнська поведінка -- образ тіла
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу сімейних факторів на формування материнської сфери під час вагітності у жінок із загрозою невиношування. Розглянуто особистісні завдання вагітності, які впливають на формування материнської сфери та прихильності до плоду: побудова стосунків зі значущими іншими, формування образу себе як матері та інтеграція нового образу тіла. Сімейні передумови розвитку материнської сфери у жінок із загрозою невиношування проаналізовано з точки зору теорії сімейних систем. Показано системний вплив сімейних чинників на формування материнської сфери під час вагітності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Грабська, Ірина Адамівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.4+37.015.3:159.922.73-053.5
В 18


    Варга, Вікторія Степанівна.
    Етнопсихологічні чинники адаптації дитини до шкільного середовища [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Варга Вікторія Степанівна ; наук. кер. Вернік О. Л. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 197,[49] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 177-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Шкільна адаптація--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- шкільне середовище -- симптомокомплекси -- молодші школярі -- стилі виховання -- етнопсихологічні фактори
Анотація: В дисертації розглядаються психологічні особливості адаптації дітей різних (українського та угорського) етносів до шкільного середовища. В роботі показано основні етнопсихологічні чинники, здатні істотно впливати на цей процес у дітей з різних етносів та з'ясовано статеві особливості адаптації в молодшому шкільному віці даних етнічних груп. Розроблено, науково обґрунтовано та апробовано програму корекції адаптації дитини до шкільного середовища, спрямованої на розвиток молодших школярів з українського і угорського етносів, у контексті дитячо-батьківських стосунків.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Вернік, Олексій Леонідович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.73-053.6-056.49:613.81
М 17


    Максимова, Наталія Юріївна.
    Психологічні фактори узалежнення неповнолітніх від алкоголю і наркотиків та засоби його попередження [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Максимова Наталія Юріївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 394,[74] с. : табл., рис., іл. - Бібліогр.: с. 365-394. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Алко- і наркозалежність--Дисертації
   Вікова психологія--Неповнолітні--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
алкозалежність -- наркозалежність -- неповнолітні -- попередження залежності -- психологічні причини алкоголізму -- адиктивна поведінка -- неправильне сімейне виховання -- підлітки "групи ризику"
Анотація: В роботі обґрунтовано психологічну концепцію розвитку комунікативної культури особистості на основі розробки моделі її змістової структури. Здійснено психологічний аналіз змісту, функцій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів комунікативної культури школяра. Розкрито сучасні підходи до вивчення комунікативної культури в її зв'язку з соціокомунікативними утвореннями особистості. Досліджено особливості розвитку комунікативної культури школярів різного віку. Виявлено залежність між рівнем сформованості комунікативної культури і показниками ефективності учбової діяльності та спілкування школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 29 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 840 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 50.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (2 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .19-32. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв) : табл.
Артемьева, Татьяна Васильевна. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста / Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. - С .33-44. - Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
Ахметзянова, Анна Ивановна. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве / А. И. Ахметзянова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей / І. М. Біла. - С .55-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (2 назви) : табл.
Болтакова, Наталия Ивановна. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете / Н. И. Болтакова. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
Борисова, Аліна Олексіївна. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців / А. О. Борисова. - С .81-93. - Бібліогр.: с. 92 (3 назви) : табл.
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
Бургонська, Станіслава Валеріївна. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом / С. В. Бургонська. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) : рис.
Вдовиченко, Оксана Володимирівна. Типологія особистості ризику / О. В. Вдовиченко. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (9 назв) : рис.
Венгер, Ганна Сергіївна. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях / Г. С. Венгер. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви) : рис.
Волошко, Наталія Іванівна. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі / Н. І. Волошко. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Гончарук, Наталія Миколаївна. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки / Н. М. Гончарук. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 155-156 (13 назв)
Горбачова, Ольга Юріївна. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини / О. Ю. Горбачова. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв) : табл.
Горобець, Інна Анатоліївна. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ / І. А. Горобець. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 179-181 (13 назв)
Гринів, Оксана Михайлівна. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості / О. М. Гринів. - С .184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
Гуляс, Інеса Антонівна. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості / І. А. Гуляс. - С .196-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (7 назв)
Дуткевич, Тетяна Вікторівна. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. - С .206-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв) : табл.
Жиляк, Наталія Вікторівна. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
Журов, В. В. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу / В. В. Журов. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 237-238 (13 назв)
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна. - С .240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .251-265. - Бібліогр.: с. 264 (4 назви) : табл.
Зозуль, Таміла Володимирівна. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .266-275. - Бібліогр.: с. 274 (3 назви) : табл.
Іванова, Євгенія Олегівна. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка / Є. О. Іванова. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування / І. А. Коваль. - С .286-294. - Бібліогр.: с. 293 (3 назви) : табл.
Корнілова, Вікторія Володимирівна. До проблеми вивчення психічних станів особистості / В. В. Корнілова. - С .295-308. - Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
Кравченко, Катерина Василівна. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини / К. В. Кравченко. - С .319-328. - Бібліогр.: с. 325-327 (14 назв) : табл.
Куриця, Алла Іванівна. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів / А. І. Куриця. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 336 (6 назв) : табл.
Куриця, Денис Іванович. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні / Д. І. Куриця. - С .338-349. - Бібліогр.: с. 345-347 (18 назв)
Куцан, Олена Іванівна. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці / О. І. Куцан. - С .350-362. - Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови / Л. В. Лимар. - С .363-375. - Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу / С. О. Лукомська. - С .376-386. - Бібліогр.: с. 385 (8 назв) : табл.
Любіна, Любов Анатоліївна. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів / Л. А. Любіна. - С .387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
Максименко, Ксенія Сергіївна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов / К. С. Максименко. - С .397-409. - Бібліогр.: с. 407-408 (6 назв)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання / Т. М. Мандзик. - С .410-421. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Нигматуллина, Ирина Александровна. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи / И. А. Нигматуллина. - С .422-429. - Бібліогр.: с. 427-428 (4 назви) : рис.
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence / L. A. Onufriieva. - С .430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .442-456. - Бібліогр.: с. 452, 454 (15 назв) : табл.
Палюх, Марек. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты / М. Палюх. - С .457-470. - Бібліогр.: с. 468-470 (23 назви)
Панчук, Наталія Петрівна. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала / Н. П. Панчук. - С .471-480. - Бібліогр.: с. 477-478 (14 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .481-497. - Бібліогр.: с. 492-494 (27 назв) : табл.
Підбуцька, Ніна Вікторівна. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера / Н. В. Підбуцька. - С .498-508. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви) : табл.
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення / Т. С. Пільгук. - С .509-518. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв) : рис.
Поляничко, Олена Миколаївна. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis / О. М. Поляничко. - С .519-527. - Бібліогр.: с. 525-526 (8 назв) : рис.
Попович, Ігор Степанович. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування" / І. С. Попович. - С .528-538. - Бібліогр.: с. 535-536 (17 назв) : рис.
Попчук, Марія Анатоліївна. Стильові особливості навчальної діяльності студентів / М. А. Попчук. - С .538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
Портяна, Олена Володимирівна. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів / О. В. Портяна. - С .549-560. - Бібліогр.: с. 557-558 (17 назв) : табл.
Прокопів, Людмила Ярославівна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності / Л. Я. Прокопів. - С .561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
Пустовалов, Іван Вікторович. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу / І. В. Пустовалов. - С .575-584. - Бібліогр.: с. 583 (6 назв) : рис.
Пушкарук, Ірина Юріївна. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності / І. Ю. Пушкарук. - С .585-597. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв) : рис.
Рудюк, Олег Володимирович. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних / О. В. Рудюк. - С .598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
Северин, Олексій Вікторович. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой / А. В. Северин. - С .613-625. - Бібліогр.: с. 624 (5 назв) : рис.
Седих, Кіра Валеріївна. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи / К. В. Седих. - С .626-635. - Бібліогр.: с. 634 (6 назв)
Семенів, Наталія Миронівна. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії / Н. М. Семенів. - С .636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
Смотрицький, Андрій Валерійович. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик / А. В. Смотрицький. - С .647-658. - Бібліогр.: с. 656-657 (13 назв)
Сняданко, Ірина Ігорівна. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування / І. І. Сняданко. - С .659-670. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви) : табл.
Стельмащук, Христина Романівна. Психологічні фактори подолання стресу / Х. Р. Стельмащук. - С .671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
Твардовская, Алла Александровна. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки / А. А. Твардовская. - С .685-695. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв) : рис.
Тесленко, Марина Миколаївна. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів / М. М. Тесленко. - С .696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
Хомуленко, Борис Владиславович. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога / Б. В. Хомуленко. - С .706-717. - Бібліогр.: с. 716 (4 назви) : рис.
Цибуляк, Наталія Юріївна. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів / Н. Ю. Цибуляк. - С .717-727. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви) : табл.
Цивильская, Екатерина Анасьевна. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития / Е. А. Цивильская. - С .728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
Чеканська, Оксана Анатоліївна. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. - С .740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
Шебанова, Віталія Ігорівна. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності / В. І. Шебанова. - С .752-764. - Бібліогр.: с. 761-762 (15 назв) : табл.
Штепа, Олена Станіславівна. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу / О. С. Штепа. - С .765-778. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв) : рис.
Юрчик, Оксана Миколаївна. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства / О. М. Юрчик. - С .779-790. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви) : табл.
Яновська, Тамара Анатоліївна. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. - С .791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.923.5
С 79


    Стельмащук, Христина Романівна.
    Психологічні фактори подолання стресу [Текст] / Х. Р. Стельмащук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- стрес -- стресостійкість -- стресогенні фактори -- емоційна сфера -- копінг-ресурси -- я-концепція -- локус-контроль -- самоефективність -- когнітивний розвиток -- афіляція -- емпатія -- соціальна підтримка
Анотація: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.91+376.54
Г 65


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гончарук, Олена Володимирівна.
    Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів [Текст] / О. В. Гончарук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психофізіологічна діагностика -- нервова система -- розвиток здібностей -- обдаровані школярі -- діагностика обдарованості -- психологія обдарованості
Анотація: Розглядається тема психофізіологічних факторів формування і розвитку здібностей, які потрібно враховувати під час діагностики обдарованих школярів, а також при проведенні навчальної роботи.Для визначення психофізіологічних показників роботи головного мозку була запропонована методика Ю. В. Руля.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2015. - 399 с. - ISSN 2072-4772. - 44.00 грн.
    Зміст:
Вольнова, Л. М. Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки / Л. М. Вольнова. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 12 (18 назв) : табл.
Гладій, Г. І. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі / Г. І. Гладій. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру / А. М. Грись. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
Данильченко, Т. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя / Т. В. Данильченко. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38 (10 назв) : табл.
Дуркалевич, І. В. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей / І. В. Дуркалевич. - С .40-51. - Бібліогр.: с. 47-49 (31 назва) : табл.
Дьоміна, Г. А. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами / Г. А. Дьоміна. - С .52-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .59-70. - Бібліогр.: с. 68 (16 назв)
Лєскова, Л. Ф. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою / Л. Ф. Лєскова. - С .71-78. - Бібліогр.: с. 77 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію / Л. М. Литвинчук. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 87 (5 назв)
Максим, О. В. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .88-96. - Бібліогр.: с. 95 (5 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей / Н. Ю. Максимова. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 104 (2 назви)
Манілов, Ігор Феліксович. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків / І. Ф. Манілов. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 114 (12 назв)
Мельничук, О. Б. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях / Т. І. Мельничук. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв)
Меркулова, Ю. В. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті / Ю. В. Меркулова. - С .134-142. - Бібліогр.: с. 141 (6 назв)
Мицько, В. М. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько. - С .143-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв) : табл.
Мірошниченко, Оксана Миколаївна. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом / О. М. Мірошниченко. - С .152-159. - Бібліогр.: с. 158 (6 назв)
Недибалюк, О. С. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених / О. С. Недибалюк. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв) : рис.
Некіз, Т. А. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками / Т. А. Некіз. - С .170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
Новікова, К. М. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки / К. М. Новікова. - С .178-186. - Бібліогр.: с. 185-186 (9 назв) : рис.
Павлюк, М. М. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів / М. М. Павлюк. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 195-196 (9 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації / Р. П. Попелюшко. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205 (10 назв)
Прахова, С. А. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації / С. А. Прахова. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 213-214 (19 назв)
Ростомова, Л. М. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (13 назв)
Рябовол, Т. А. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму / Т. А. Рябовол. - С .228-236. - Бібліогр.: с. 235 (11 назв)
Синишина, В. М. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги / В. М. Синишина. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Соломка, Едуард Тіберійович. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці / Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 253-254 (14 назв)
Старков, Денис Юрійович. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів / Д. Ю. Старков. - С .256-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (10 назв)
Старова, Ю. В. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу / Ю. В. Старова. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку / А. Д. Терещук. - С .276-283. - Бібліогр.: с. 282-283 (4 назви)
Ткач, Богдан Миколайович. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід / Б. М. Ткач. - С .284-294. - Бібліогр.: с. 292-293 (16 назв)
Товстокора, Ю. В. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності / Ю. В. Товстокора. - С .295-303. - Бібліогр.: с. 302 (12 назв)
Тягур, В. М. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи / В. М. Тягур. - С .304-314. - Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
Тягур, Л. М. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку / Л. М. Тягур. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (5 назв)
Угрин, Ольга Георгіївна. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації / О. Г. Угрин. - С .324-331. - Бібліогр.: с. 330 (9 назв) : рис.
Уханова, А. И. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков / А. И. Уханова. - С .332-346. - Бібліогр.: с. 341-343 (37 назв) : рис.
Федоровічева, О. Л. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії / О. Л. Федоровічева. - С .347-354. - Бібліогр.: с. 354 (1 назва)
Хомчук, О. П. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків / О. П. Хомчук. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 361-362 (11 назв)
Чопик, С. В. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі / С. В. Чопик. - С .364-371. - Бібліогр.: с. 368-369 (15 назв)
Широкая, А. О. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей / А. О. Широкая [и др.]. - С .372-381. - Бібліогр.: с. 381 (9 назв)
Інші автори: Кузьо І. М., Кубай І. А., Франчук А. О.
Щербина-Прилука, В. М. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. - С .382-393. - Бібліогр.: с.391-392 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Франчук, А. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

316.614.034:316.624
С 77


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Старков, Денис Юрійович.
    Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів [Текст] / Д. Ю. Старков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 256-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- психотропні речовини -- патологічний потяг -- психотерапія адикцій -- психокорекція
Анотація: Розглянуто існуючі моделі патологічного потягу до вживання психоактивних речовин. Створено нову модель психогенезу патологічного потягу. На основі цієї моделі побудовано загальні принципи психокорекції та конкретні методики нейтралізації патологічного потягу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


159.98+615.851]:159.942.5-053.6(043.3)
Л 17


    Лазос, Гелена Петрівна.
    Негативні емоційні стани волонтерів-психологів/психотерапевтів у роботі з постраждалими [Текст] / Г. П. Лазос // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 119-135 : табл. - Англійською мовою. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
КОНСУЛЬТАТИВНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОТЕРАПІЯ -- НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЙНІ СТАНИ -- ПРОФЕСІЙНИЙ ризик -- втома від співпереживання -- вторинний травматичний стрес -- ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ -- психодіагностика -- стрес-фактори -- психопрофілактика
Анотація: Розглядаються емоційні стани спеціалістів, які працюють з постраждалими з допомогою понять як задоволення від співпереживання. Розкрито і диференційовано такі поняття як втома від співпереживання, вторинний травматичний стрес і емоційне вигорання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 44 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - 188 с. : табл., рис. - 10.00 грн.
    Зміст:
Карамушка, Людмила Миколаївна. Рівень розвитку типів організаційної культури позашкільних навчальних закладів: зв'язок із характеристиками управлінської діяльності керівників / Л. М. Карамушка. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 8 (15 назв)
Кл.слова: організаційна психологія
Гнускіна, Г. В. Зміст та особливості проведення тренінгу "Профілактика та подолання професійного вигорання у підприємців" / Г. В. Гнускіна. - С .10-16. - Бібліогр.: с. 14 (17 назв)
Кл.слова: організаційна психологія
Терещенко, Кіра Володимирівна. Вплив організаційних чинників на рівень толерантності персоналу закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .61-21. - Бібліогр.: с. 19-21 (10 назв)
Кл.слова: організаційна психологія
Дембицька, Наталія Миколаївна. Соціально-психологічне забезпечення економічної соціалізації школярів: від традицій до креативу / Н. М. Дембицька. - С .21-25. - Бібліогр.: с. 24 (5 назв)
Кл.слова: економічна психологія
Дембицька, Наталія Миколаївна. Теоретико-методологічні підходи до вивчення економічної соціалізації дитини в малозабезпеченій сім'ї / Н. М. Дембицька, О. М. Новосядла. - С .25-31. - Бібліогр.: с. 30 (16 назв)
Кл.слова: економічна психологія
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Концептуальні основи вивчення монетарної соціалізації / І. К. Зубіашвілі. - С .31-36. - Бібліогр.: с. 35 (9 назв)
Кл.слова: економічна психологія
Креденцер, Оксана Валеріївна. Тренінг "Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі": структура, особливості проведення та оцінка ефективності / О. В Креденцер, І. Б. Абдуллаєва. - С .36-42. - Бібліогр.: с. 40 (16 назв) : табл.
Кл.слова: економічна психологія
Лавренко, Ольга Василівна. Життєві практики як інститут економічної соціалізації особистості / О. В. Лавренко. - С .42-48. - Бібліогр.: с. 47 (8 назв)
Рєпка, А. О. Особливості економічної соціалізації молодих науковців: афективний аспект / А. О. Рєпка. - С .48-51. - Бібліогр.: с. 51 (16 назв)
Кл.слова: економічна психологія
Бевз, Галина Михайлівна. Мотивація до усиновлення та прийомного батьківства як чинник прогностики їх успішності / Г. М. Бевз, Т. І. Мельничук. - С .53-57. - Бібліогр.: с. 57 (11 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Бондаренко, Н. Б. Групи самодопомоги як додатковий ресурс соціально-психологічної підтримки осіб з проблемами психічного здоров'я / Н. Б. Бондаренко. - С .58-62. - Бібліогр.: с. 61 (14 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Бриль, М. М. Селфі як соціально-психологічне явище / М. М. Бриль. - С .62-67. - Бібліогр.: с. 66 (9 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Володарська, Наталія Дмитрівна. Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії / Н. Д. Володарська. - С .67-71. - Бібліогр.: с. 71 (6 назв) : табл.
Кл.слова: соціальна психологія
Гайсонюк, Н. А. Гендерні та культурні відмінності рольових моделей самопрезентації / Н. А. Гайсонюк. - С .72-77. - Бібліогр.: с. 76 (10 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Данильченко, Т. В. Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя / Т. В. Данильченко. - С .77-84. - Бібліогр.: с. 82 (30 назв)
Кл.слова: економічна психологія
Дем`яненко, Юлія Олександрівна. Особливості емоційних станів соціальних працівників у професійній взаємодії / Ю. О. Дем`яненко [и др.]. - С .84-89. - Бібліогр.: с. 87 (6 назв)
Інші автори: Лещенко М. Є., Мазур Т. В., Філіпович В. М.
Кл.слова: економічна психологія
Железнякова, Ю. В. Впровадження програми психологічної корекції суб'єктивного почуття самотності як чинника адиктивної поведінки молодших підлітків та доведення її ефективності / Ю. В. Железнякова. - С .89-94. - Бібліогр.: с. 94 (6 назв) : табл.
Кл.слова: соціальна психологія
Івашкевич, Е. З. Учіннєвий та інформаційний підходи до визначення соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 99 (8 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Івашкевич, І. В. Рецепція структури професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .100-106. - Бібліогр.: с. 104 (17 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Курцева, Т. В. Соціально-психологічні аспекти комп'ютерної залежності підлітків / Т. В. Курцева. - С .106-109. - Бібліогр.: с. 109 (10 назв)
Луньов, Віталій Євгенович. Психологія етно-соціальної дистанції груп південно-східного порубіжжя України в контексті усвідомлення проблеми безпеки / В. Є. Луньов. - С .110-115. - Бібліогр.: с. 115 (9 назв) : рис.
Кл.слова: соціальна психологія
Москаленко, Валентина Володимирівна. Соціалізація як інкультурація / В. В. Москаленко. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121 (10 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Низовець, О. М. Умови та чинники соціально-психологічної підготовки до звільнення неповнолітніх засуджених / О. М. Низовець. - С .122-127. - Бібліогр.: с. 126 (6 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Новицький, Ю. В. Спряженість психічних властивостей в проявах комунікативності / Ю. В. Новицький. - С .127-131. - Бібліогр.: с. 131 (6 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Піковець, Н. В. Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога / Н. В. Піковець. - С .132-138. - Бібліогр.: с. 137 (17 назв)
Попович, І. С. Соціальні очікування особистості як регулятор соціально-психологічної реальності / І. С. Попович. - С .138-143. - Бібліогр.: с. 143 (5 назв)
Кл.слова: соціальна психологія
Рашковська, І. В. Проблема життєвого успіху та її складові / І. В. Рашковська. - С .143-149. - Бібліогр.: с. 148 (14 назв)
Рудська, М. І. Соціальна активність молоді: основні напрями та чинники розвитку / М. І. Рудська. - С .149-154. - Бібліогр.: с. 153 (13 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Дослідження змістових характеристик детермінації професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .154-160. - Бібліогр.: с. 159 (8 назв)
Сторож, Олена Василівна. Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .160-166. - Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологічні підходи до корекції суїцидальної поведінки / Б. М. Ткач. - С .166-171. - Бібліогр.: с. 170 (14 назв)
Удовенко, Ю. М. Практичне застосування модифікованої проективної методики "Сприймання дитиною власного життєвого досвіду" / Ю. М. Удовенко. - С .171-178. - Бібліогр.: с. 175 (6 назв)
Фоменко, А. Г. До проблеми соціально-психологічної адаптації мобілізованих на військову службу / А. Г. Фоменко. - С .178-183. - Бібліогр.: с. 182 (12 назв)
Черкаський, А. В. Психологічні аспекти адаптації особистості до соціальних компонентів професійного середовища / А. В. Черкаський. - С .183-187. - Бібліогр.: с. 186 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Філіпович, В. М.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

154
А 43


    Данильченко, Т. В.
    Соціально-демографічні фактори суб'єктивного соціального благополуччя [Текст] / Т. В. Данильченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 77-84. - Бібліогр.: с. 82 (30 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- суб'єктивне соціальне благополуччя -- суб'єктивне благополуччя -- гедоністичний підхід -- соціальна мережа -- соціальна зв'язність -- соціальна помітність -- соціальна дистантність
Анотація: У статті досліджується ефект впливу соціально-демографічних характеристик (віку, статі, рівня освіти, шлюбного статусу, наявності дітей) на детермінацію суб'єктивного соціального благополуччя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


154
А 43


    Піковець, Н. В.
    Категорія психологічного здоров'я особистості в контексті професійної діяльності педагога [Текст] / Н. В. Піковець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 132-138. - Бібліогр.: с. 137 (17 назв)
УДК
РУБ 154

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- психологічне здоров'я -- професійна діяльність -- стрес-фактори -- професійні деструкції -- емоційне вигорання -- особистісний ресурс
Анотація: У статті розглянуто проблему психологічного здоров'я людини як основи для її повноцінного розвитку. Зроблено спробу систематизувати та узагальнити дефініційний ряд поняття "психологічне здоров'я", представленого у сучасній психологічній теорії і практиці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)