153
А 43


    Воронкевич, О. М.
    Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах [Текст] / О. М. Воронкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
шкільне насилля -- психологічна профілактика -- психологічна прочвіта -- булінг -- освітньо-профілактична програма -- третирування -- цькування
Анотація: У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, проаналізовано сучасні якісні дослідницькі проекти та програми психопрофілактики шкільного насильства, які за останні дисятиліття проводилися за кордоном, узагальнено кращий зарубіжний досвід з організації попередження насильства в школі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


   159.9.015
   П 86


   
    Психологічні засоби запобігання явищам залякування та цькування (булінгу) в шкільному середовищі [Електроний ресурс] : практикум / Мойзріст О. М., Шатирко Л. О. - Київ : [б. в.], 2023. - 46 с. - ISBN 978-617-7745-38-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Запобігання конфліктам--шкільне середовище--Україна--Практичні видання
   Залякування--Попередження--Практичні видання

Кл.слова (ненормовані):
запобігання конфліктам -- шкільне середовище -- залякування -- цькування -- Україна -- булінг
Анотація: Практикум присвячено вирішенню актуальних завдань формування в освітньому просторі здатності особистості включатись в нові форми діяльності й вміти конструктивно взаємодіяти з іншими в спільнотах. Дається характеристика залякуванню та цькуванню, як формам деструктивної взаємодії. Матеріал представлено у формі занять для психолого-педагогічного практикуму в контексті вивчення курсів педагогічної психології (зокрема взаємодії учасників освітнього простору) в ВНЗ. Розглядаються актуальні теми, зокрема: психологічний аналіз ситуацій булінгу; діагностика досвіду булінгу в шкільному середовищі; проведення тренінгових занять із запобігання взаємодії деструктивного спрямування, явищам булінгу. Представлено етико-правові складові психологічного вивчення явищ деструктивної взаємодії в освітньому просторі. Практикум розроблено для фахівців системи освіти, може бути корисним для психологів, педагогів, студентів психологічного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Мойзріст, О. М.; Шатирко, Л. О.
Свободных экз. нет