Ш 12 Шаумян, Олена Геворківна. Соціальні норми менеджерів освіти в процесі прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. Г. Шаумян ; наук. кер. Є. В. Гейко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 216-243. -
Кл.слова (ненормовані): професійне становлення -- управлінська діяльність -- цінності особистості -- професійна підготовка -- управлінські рішення -- прийняття рішень -- соціальні норми -- менеджери освіти -- психологічний супровід Анотація: У дослідженні здійснено теоретичний аналіз досліджень соціальних норм у менеджерів освіти. Обґрунтовано змістовно-смисловий контекст формування нормативно-ціннісного ставлення до управлінської діяльності як основної психологічної тенденції розвитку особистості. Виявлено показники соціальних норм при прийнятті рішень та здійснено порівняльний аналіз прояву нормативно-ціннісного ставлення у студентів - майбутніх менеджерів освіти. Утримувачі документа: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23 Дод.точки доступу: Гейко, Євгенія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ) Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Н 34 Володарська, Наталія Дмитрівна. Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості [Текст] / Н. Д. Володарська> // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернігівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 23-27. - Бібліогр.: С. 27 (7 назв)
Кл.слова (ненормовані): цінності особистості -- світоглядні орієнтації -- процес розвитку особистості Дод.точки доступу: Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ) Щербатюк, В. В. Ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в соціальних мережах [Текст] / В. В. Щербатюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 423-430
Рубрики: Психологія обдарованості Кл.слова (ненормовані): цінності -- ціннісна регуляція -- ціннісні орієнтації -- цінності особистості -- спілкування -- міжособистісне спілкування -- соціальні мережі -- віртуальний простір -- інтернет-серидовище Анотація: У статті досліджується ціннісна регуляція міжособистісного спілкування в контексті соціальних мережах. Аналізується теоретична і джерельна база з даної проблематики. Розглядаються особливості міжособистісного спілкування в соціальних меержах, що обумовлені віртуальним середовищем. Окреслюються потреби людини, які задовольняються соціальними мережами. Та основні мотиви активного користування. Досліджуються цінності особистості, які демонструються в соціальних мережах Facebook та Instagram. Визначається як позитивний, так і негативний вплив соціальних мереж на життя та ціннісну сферу особистості. Соціальними мережами нав'язуються стереотипи та моделі поведінки, норми діяльності, що формує власну соціальну ідентичність, самооцінку, ціннісні орієнтації тощо. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |
А 43 Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості [Текст] / В. В. Щербатюк> // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 273
Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): селфі -- соціальні мережі -- цінності особистості -- причини селфі -- теорії селфі -- нарцисизм -- селфізм Анотація: У статті розглядаються цінності особистості, які репрезентуються за допомогою сучасного явища селфі. Фотографії є інструментом соціальних мереж, за допомогою якого здійснюється міжособистісне спілкування. Селфі є не лише візуальним повідомленням, а й засобом репрезентації особистісних цінносте, дзеркалом суспільних тенденцій. Достатньо переглянути селфі-знімки конкретного користувача мережі, щоб дати йому психологічну характеристику, зрозуміти, чим наповнене його життя, де він буває, з ким спілкується, його соціальний статус, матеріальні можливості, інтереси тощо. У роботі проаналізовано теоретичну та джерельну базу з даної проблематики. Виявлено основні причини виникнення теорії популярності селфі. Визначено негативні наслідки надмірним захопленням селфі, до яких можна віднести зростання прояву нарцисизму та появи нової форми залежності - селфізму. Дод.точки доступу: Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1) Вільні: ЧЗ (1) |