153.6
А 43


    Мазяр, Олег Васильович.
    Проблема обдарованості: субособистісний підхід [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
субособистість -- обдарованість -- творчість -- інвенції -- наслідування -- рефлексія -- імітація -- досвід
Анотація: У статті відображено теоретичні положення субособистісного підходу, зокрема питання структури та онтогенезу особистості. У відповідності з субособистісним підходом існує три основні форми обдарованості: інвенційна, реконструктивна і наслідувальна.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)


153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Н. Ф.
    Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності) [Текст] / Н. Ф. Портницька, М. С. Радевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 214-220
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- потреби -- підлітковий вік -- цінності -- інвенції
Анотація: У статті представлений аналіз структури ціннісно-потребової сфери підлітків, включених до творчої діяльності. Виявлено, що провідними потребами для підлітків є потреби у визнанні, самовиражені, емоційному задоволені. Коло референтних осіб включає експертів, родичів та ровесників. Оцінка експертів виконує не лише стимулюючу, але й гальмівну функцію: підлітки здітні відмовитися від творчих спроб через страх недосконалості власної творчості. Підлітки, що надають перевагу нерегламентованій діяльності, використовують творчі дії (інвенції) як засіб самовираження та самовдосконалення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Радевич, М.С.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)